• HanOchJag

26 Augustibrudar Tråd nr:o 4aaaa =0)

Öppnar en ny. Den andra har blivit nerstängd och jag hoppas att alla hittar hit.

Tror ni vi kan fylla tråden innan det är dags?? Eller är det för kort tid? *hehe*

Vi får ju helt enkelt barar tjöta på

• Svar på tråden 26 Augustibrudar Tråd nr:o 4aaaa =0)
  • Mi-is

HanOchJag,
    lycka till idag, det blir säkert jättefina bilder! berätta mer om din morgongåva!

• Thindris

Mi-is
    Vi hade osa i söndags, men väntar fortf på ett fåtal svar... Känner oss ganska lugna dock, de flesta hade svarat redan innan maj

Ska lämna in min klänning snart också. Är lite nervös för hur det ska gå faktiskt. Har köpt en St Patrick (eller hur det nu stavas) och det är ingen butik här i stan som har dessa klänningar... Sömmerskan ska ju vara professionell men är ändå nervös hon ska tabba sig med min fina klänning, eller att den inte går att lägga in pga av pärlorna eller något sådant... ja ja, det ska nog gå bra... Längtar efter att få lämna in den!

• HanOchJag

Mi-is säger inte T-ordet för då kan det gå åt H-vete
    Min morgongåva till M2b är en scrapbook- jag älskar dig bok/ secretbox i ett. Lite foton från våran tid tillsammans och så ömhetsbevis. Massor med tack till honom för att han alltid finns där för mig genom sjukdom och annat. En av hans drömmar är att göra en tatuering och jag tog en hel sida i boken och skrev söta små saker och sen ett genomskinligt kuvert i mitten med en lapp i,.Runt kuveret så stod det tack för att du försöker uppfylla mina drömmar- här kommer 1000kr i startbidrag till DIN DRÖM. Och så att han kunde boka tid osv hos en tatuerare Hoppas att han blir glader som en spader för det *hehe*

Sen igår så köpte jag en kortbehållare där jag graverade in: Du & Jag 2006.08.26

(han ville ha nåt som han alltid kunde bära med sig och tänka på mig när vi inte är tillsammans. Så han får som han vill

Vad har du för funderingar på morgongåva? blir det någon?

• Mi-is

HanOchJag,
    det låter som en väluttänkt morgongåva!!! du har verkligen tänkt på hans önskningar och för det blir han nog väldigt tacksam! själv har jag tänkt lite fram och tillbaka, min m2b har i flera år velat ta ett dykarcert, så jag tänkte anmäla honom till en kurs i september, kanske skall jag ta upp på din idé, att göra ett litet kärleksfullt album och lägga lappen innuti! jag funderade ett tag på att köpa machettknappar men känner att det är roligare att ge någonting som han verkligen uppskattar och kan ha användning för! tack för idén!!! lova att skriva imorgon eller ikväll och berätta om hur det gick idag!!!

• madelyn

Thindris,
    Vi kommer nog göra samma sak vad gäller löftena, jag tycker att de du skrev är vackrare än de som man rabblar efter prästen! Just att man säger "jag vill älska dig" istället för "tager dig till min äkta man"
    Låter så gammalt på nåt sätt tycker jag.

• madelyn

HanOchJag,
    låter som en superfin secretbox!!!

• HanOchJag

Tack tack tjejer. Jag har suttit med ideen i över 1 år. Men inte fått tummen ut förräns förra veckan. Nu rinner orden bara ur mig *S*

Mi-is gör så Hoppas att det kommer bli uppskattat. Jag var oxå inne på ideen med manchettknappar. MEN man vill ju ge dom på morgonen efter men endå att han skulle ha dom under vigseln så då krasha det lite Roligare med nåt sånt här.

Tjejer. Det blev ingen secretbox idag Kompisen var tvungen att jobba över. Har börjat ett nytt jobb så jag förstår henne. Får ta det när vi är hemma från semestern istället. Trist. Men endå bra. Är sååå stressad idag. Och nu ska jag och fixa färgade linser till bröllopet. Har tid kl 12 Sen hem å packa det sista. uscha uscha vad man stressar.

• madelyn

HanOchJag,
    Vad synd med secretboxen- men å andra sidan att ta den efter semestern kanske är bra? Du är kanske mer utvilad och solbränd då?

• Mi-is

HanOchJag,
    min första tanke var som Madelyns, att efter semestern är du solbränd och fin! allting har sin mening

• Bridecilla

hanochjag

ja det kommer att bli kanon efter semestern!

Mi-is...
    kanone idé att sy ihop festhäftet!!
    riktigt bra!!
    gör det ngt om jag snor den idén?

ang. löften etc.
    jag är också världens lipis!!!
    det finns ingen chans att jag skulle klara av sånt utan att stooortjuta!!
    jag började ju till och med grina av rörelse när tjejerna tog mig på möhippan...

känner mig lite nervös idag...
    precis som om ngt kommer att gå fel...
    bröllopsnerver antar jag :)
    alla andra dagar är jag bara glatt nervös!!

Svar på tråden 26 Augustibrudar Tråd nr:o 4aaaa =0)