26 Augustibrudar Tråd nr:o 4aaaa =0)
Öppnar en ny. Den andra har blivit nerstängd och jag hoppas att alla hittar hit.
Tror ni vi kan fylla tråden innan det är dags?? Eller är det för kort tid? *hehe*
Vi får ju helt enkelt barar tjöta på
Öppnar en ny. Den andra har blivit nerstängd och jag hoppas att alla hittar hit.
Tror ni vi kan fylla tråden innan det är dags?? Eller är det för kort tid? *hehe*
Vi får ju helt enkelt barar tjöta på
madelyn,
känner igen det där, men kanske är det så att kroppen behöver lite sött för att kunna stabilisera sig igen?!
nå, vad säger ni, har ni någon bra idé vad man kan överraska sin m2b med???
Mi-is,
Du ville inte göra secretbox? Nåt äventyr då? Alltså nån slags upplevelse? Vad har du för budget?
Jag har precis beställt fina t-shirts till mig och m2b för dagen efter bröllopet och till när vi ska åka på bröllopsresa
Just Married står det på dom i silvertext
madelyn,
jag tror nog (?) att min m2b skulle uppskatta en secret box men jag känner mig inte riktigt bekväm i att göra en sådan...(pryd eller blyg
). jag har inte satt upp någon budget men det bör kanske inte kosta flera tusen... hmm, jag hör hur snurrig jag låter...
Mi-is,
Låter inte alls snurrigt! Vad tror du om någon upplevelse då?
madelyn,
har du bilder på din nya klänning?
Mi-is,
Det där med massage låter fantastiskt! Om inte du ger det till din m2b så kommer han säkerligen inte unna sig själv det! Du gav mig idén att göra detsamma med min m2b. Tack för det
Trull,
Jag ska ha en halternecktopp från KiK (med en liten blomranka framtill) och sjöjungfrukjol med släp, oxå från KiK.
Här finns bilder på båda delarna:
toppen (ingen direkt bra bild)
www.kikstockholm.com/brudn30.htm
kjolen:
www.kikstockholm.com/brudn27.htm
släpet går dessutom att fästa upp på kjolen, mycket dansvänligt
Trull,
tack snälla! kul att man kan inspirera!
ja, det kanske är den bästa överraskningen just då, och varför inte satsa på en äventyrsupplevelse när vi kommer hem från vår bröllopsresa?!? tack madelyn för det tipset!!!
madelyn,
vilken ursöt klänning!!!
madelyn,
var det inte en kompis till din blivande som skulle designa den första klänningen... blev det inget gnissel där när du inte ville ha den?
den nya klänningen är kanonläcker!!!
thi hi
jag har också beställt till oss...
på våra står det Nygift på... vit botten med ljusblå till gunnar och rosa med vit text på min...
från www.roligatrojor.com
om överaskning innan bröllopet. gillar den idén!
satt å kollade på en tripp till london två helger före bröllopet men la ner det... vi hinner inte... jag var grymt sugen på en secret box! men jag känner att jag inte är i tillräckligt i form för det!!
kanske en ansiktsbehandling veckan före eller en massage samma vecka... bra idé!!
som morgongåva tänkte jag ge en klocka till honom.