• HanOchJag

26 Augustibrudar Tråd nr:o 4aaaa =0)

Öppnar en ny. Den andra har blivit nerstängd och jag hoppas att alla hittar hit.

Tror ni vi kan fylla tråden innan det är dags?? Eller är det för kort tid? *hehe*

Vi får ju helt enkelt barar tjöta på

• Svar på tråden 26 Augustibrudar Tråd nr:o 4aaaa =0)
  • Trull

madelyn,
    yes A4 på hög kant! och just det SKEPPARHOLMEN!!! Jag blev så frustrerad när jag inte kom på.

• madelyn

Känns faktiskt lite halvsjukt att det bara är 40 dagar kvar...
    Jag längtar nog snart ihjäl mig- nu vill jag liksom att det ska va typ imorrn! Men sen när det väl är över så kommer man nog längta tillbaka till den här tiden innan.. så det e väl bara att försöka njuta
    Jag hade nog iof tyckt att det varit roligare om jag hade varit ledig nu och kunnat vara ute och kolla upp saker inför bröllopet. Nu sitter jag fast på kontoret- där det för övrigt inte händer nånting - så det kanske inte är så konstigt att jag längtar..
    Gud vilket babbel!

• Trull

madelyn,
    var i sthlm jobbar du?

• madelyn

Trull,
    Vid Stureplan ungefär. Hurså?

• Trull

madelyn,
    hade bara tänkt om vi jobbade nära varandra så kunde vi ha lunchat eller så!
    (Jag är sedemera tillbaka i Stockholm efter 13 mån i GBG).

• madelyn

Trull,
    Hade gärna lunchat men har inte alltid lunchavbytare på plats nu under semestertiderna Trist va!

• Thindris

Trull
    Vi hade tänkt att ha lite sånger osv men börjar känna oss mer tveksamma nu... Hela vårt bröllop är mer av ett stilrent romantiskt sådant och vi har inte satsat så hårt på att det ska bli en pangfest... utan snarare en romantisk dag... Så det där med sånger börjar kännas lite malplacerat... Får se hur vi gör.
    Var på min bästa väns bröllop den 1/7. De hade 70 gäster varav ca 60 st var under 40 år. Så där var det pangfest som gällde med sångr och spex osv... Vi kommer mer ha blandade åldrar och kanske lite mer "fint" folk om man får säga så... Kanske det bara känns konstlat med sånger? Min m2b tycker inte vi ska ha sånger längre och jag börjar förstå vad han menar, men vi får väl se.
    Det som var lite trist med min kompis bröllopsmiddag var att folk kom och gick hela tiden, det var otroliga glapp mellan serveringen av de olika rätterna rätterna och vinerna... Det vill jag gärna undvika för man satt faktiskt och undrade om det skulle bli någon mer mat eller vad som skulle hända härnäst...
    Det är både bra och dåligt med att ha varit på hennes bröllop Det var jättevackert och roligt, samtidigt känns vårt mer högtidliga, stilrena och mer välplanerade bröllop lite... gammaldags och töntigt... (min kompis är mer yvig och ostrukturerad av sig ) Samtidigt är det vi. Men nu börjar jag bli orolg att folk ska ha tråkigt på vår fest...

Vad ahr ni andra hittat på för att underhålla gästerna under kvällen?

• Sofie81

Är det verkligen bara 40 dagar kvar, panik panik panik. Tur att semestern har börjat så man hinner ta itu med allt.
    Önskar också förslag på underhållning under kvällen utifall det behövs.

• Thindris

Linda&Magnus
    Tack, vilken kul länk Tänk vad folk hittar på alltså...

Svar på tråden 26 Augustibrudar Tråd nr:o 4aaaa =0)