26 Augustibrudar Tråd nr:o 4aaaa =0)
Öppnar en ny. Den andra har blivit nerstängd och jag hoppas att alla hittar hit.
Tror ni vi kan fylla tråden innan det är dags?? Eller är det för kort tid? *hehe*
Vi får ju helt enkelt barar tjöta på
Öppnar en ny. Den andra har blivit nerstängd och jag hoppas att alla hittar hit.
Tror ni vi kan fylla tråden innan det är dags?? Eller är det för kort tid? *hehe*
Vi får ju helt enkelt barar tjöta på
madelyn,
jag gillar verkligen pilgrims smycken och har länge kikat efter något hos dem men det här halsbandet hittade jag faktiskt på brudaffären. tror inte att det är något speciellt märke men kan kolla. det är roligt eftersom det är så annorlunda och enkelt men ändå så stilrent! är dock lite osäker på vad jag skall ha för öronhängen...vad skall du ha för smycken?
Mi-is,
Jag älskar Pilgrim! Fast till bröllopet tror jag att jag ska ha pärlsmycken. Väldigt enkla. Kanske några pärlor som hänger i öronen och ett pärlarmband. Vet inte riktigt än.. min m2b tyckte att jag skulle ha nånting lite mer glittrigt, för att matcha ringen. (men han la snabbt till att pärlor oxå är fint ) Jag vet inte än- är lite kluven, jag tycker nämligen att pärlor är helt otroligt vackert och stilrent. Samtidigt kan det vara både stilrent och lite glammigt med nåt mer strass-aktigt (inte för mkt dock!)
madelyn,
jag tycker det är jättefint med lite strass, funderade själv på det men det blir för mycket glitter eftersom min klänning har en del pärlor och "paljetter" i både livet och på kjolen/släpet. pärlor är klassiskt och mycket vackert, det passar säkert jättebra till din fina klänning! du får säga till din m2b att dina glittrande ögon kommer att matcha ringen
Mi-is,
Glittriga ögon Jo tjena.. av alla tårar typ
Jag kommer säkert inte kunna hålla mig för gråt under hela vigseln- är så otroligt känslosam. Börjar typ grina för absolut ingenting när det är vackert- tex vacker musik, vackra ord etc.
madelyn,
det är många som känner så. jag tror däremot att jag själv inte kommer att gråta, visserligen är jag känslosam men när det är sådana speciella tillfällen står jag mest och myser...vi får väl se min m2b drömmer om att vi står framme i kyrkan och att han inte får fram ett ord för att han gråter av lycka...det återstår att se
Har du provat ut skor än?
hmm, drömmer om natten...
Mi-is,
Ja jag har skor hemma redan, köpte dem för några veckor sen. Måste komma ihåg att gå in dom ordentligt! Du då?
måste också börja gå in dem...höga klackar men fina fina! det blir att köpa schrolls fotkuddar att lägga i!
Jag tänkte oxå köpa Partyfeet- tror att det kan va skönt att ha- även fast jag inte har så höga klackar.
Jag är också hopplöst känslig och har varit nervös inför alla tårar jag avrit övertygad om att jag kommer att fälla... Men på min väns bröllop klarade jag mig faktiskt, fick bita mig lite i läppen sådär, emn det gick bra. Så nu tror jag nog det ska gå ganska bra, bara lite tårar. Inte vrålgråt iaf
Hade mian brudskor som tärna också, så dem har jag gott in. Men jag kan verkligen rekommendera partyfeet! Det blir mjukare om foten samt att skorna sitter så bra på plats! Blir svettigt också tyvärr... Men det positiva överväger det negativa i det här fallet tycker jag