• HanOchJag

26 Augustibrudar Tråd nr:o 4aaaa =0)

Öppnar en ny. Den andra har blivit nerstängd och jag hoppas att alla hittar hit.

Tror ni vi kan fylla tråden innan det är dags?? Eller är det för kort tid? *hehe*

Vi får ju helt enkelt barar tjöta på

• Svar på tråden 26 Augustibrudar Tråd nr:o 4aaaa =0)
  • madelyn

37 dagar kvar nu hörrni..

Jag ska oxå sy ihop våra festprogram, är osäker på om jag behöver ha en annan slags synål till maskinen dock..

• Mi-is

jag har kikat runt lite här på bt och även pratat med min mammas väninna som är sömmerska, det behövs inte någon speciell nål till att sy i papper (kanske en kraftigare om det är många sidor), det är dock värt att lägga ner lite tid att kika ut en fin tråd!

bridecilla,
    jag kunde ju önska att det var min egen idé men det är det inte...har blivit inspirerad av en väns festprogram förra året...

• madelyn

Mi-is,
    Tack för det, då vet jag Ska kolla runt efter en snygg tråd, sen ska det sys

• HanOchJag

Godmorgon tjejer Nu sticker vi iväg på semester. Ska bli såå skönt.
    KOmmer sakna ert tjöt men ser framemot timmar vid datorn när jag e hemma igen

Kram kram på er alla. Ha en underbar vecka

• Thindris

HanOchJag
    Ha en trevlig semester

• Bridecilla

Trevlig semester hanochjag!!!!

• madelyn

HanOchJag,
    Ha en härlig semester! Jag e lite avundsjuk på dig som har semester nu- skulle gärna legat i solstolen och latat mig nu en vecka.. är duktigt trött på jobbet faktiskt.
    Men men, jag har min semester från 18 aug fram till 18 sep så jag kanske inte ska klaga

Hur är det med er andra tjejer? Bara 36 dagar kvar nu va?

• Bridecilla

madelyn,
    ja lite semester skulle inte sitta fel!
    har två dagar i v 31, 3 dagar i v 34 å hela v 35 sen får jag vackert vänta tills i november då vi har 4½ v i sträck!!
    hel av. 35 ska vi upp till Gullholmen, en underbar ö i bohusländska skärgården!
    det är så mysigt där!
    lääängtar!!!
    fast jag ska ju visst ha en liten fest innan dess ;)

ja, shit 36 dagar... det är ju ingenting!!!
    sockerdricka i skinkorna som rockbröllop säger!

• madelyn

verkligen sockerdricka i skinkorna

• Mi-is

ha en underbar semester HanOchJag!!!

Svar på tråden 26 Augustibrudar Tråd nr:o 4aaaa =0)