• HanOchJag

26 Augustibrudar Tråd nr:o 4aaaa =0)

Öppnar en ny. Den andra har blivit nerstängd och jag hoppas att alla hittar hit.

Tror ni vi kan fylla tråden innan det är dags?? Eller är det för kort tid? *hehe*

Vi får ju helt enkelt barar tjöta på

• Svar på tråden 26 Augustibrudar Tråd nr:o 4aaaa =0)
  • madelyn

Trull,
    Din lunch lät jättegod!
    Själv åt jag räksallad

• Mi-is

är snart klar för dagen men vi hörs imorgon igen, tjejer!
    ha en härlig dag och madelyn,
    glöm inte att se till att mannen rår om dig ordentligt så att du blir frisk och kry!!!
    kramar

• Thindris

Trull
    Ja, det är nog bara lite nervositetsnoja från min sida. När jag tänker efter så tror jag att det kommer bli ett par tal iaf. Min storebror som ska vara toastmaster är otroligt social och har en väldigt bra utstrålning och jag tror han har planerat en del och har nog några ess i ärmen om det skulle bli för trist Måste nog bestämma mig för att släppa det där... Det är konstigt, jag har känt mig så lugn hela tiden, trygg med att min storebror, den världsvane, håller i middagen. Men nu börjar jag bli lite nervös... Det är som du skrev, det glada minglet, som vi egentligens trävar efter

Mi-is
    Precis samma sak har jag råkat ut för. Tre av vad jag ser som nära vänner har tackat nej... Det är dessutom två av dem som pratat om bröllopet och sagt hur mycket de ser fram emot det sedan jag började planera. Och så nu plötsligt kan de inte längre... blir lite ledsen och besviken... men jag försöker glädjas åt och med dem som faktiskt ska komma och fira med oss på vår stora dag. Jag tänker som så att de var kanske inte så nära vänner som jag först trodde... men det får tiden utvisa.

madelyn
    Var har du beställd de tröjorna? Blir jättenyfiken på dem!!!

• HanOchJag

Bridecilla TAAACK så hemskt mycket sKönt att veta att man kan lite på bt *hehe*

PÅ tal om secretbox så gör jag en på torsdag Nervig. En tjejkompis som e grymmer på att fota ska hjälpa mig. Jag känner väl lite som er andra att man kanske inte är i bästa form ( efter att ha fött barn & operationsärr) MEEEN å andra sian. Det är ju mig han älskar oavsett hur jag ser ut. Och som jag ser ut nu är så jag kommer se ut under bröllopsdagen. SÅ HERE I GO

• Thindris

Hi hi hi, nu har jag beställt Tyckte tröjorna lät så kul och min m2b som lyckades se vad jag höll på med (trots smussel) tyckte det var en jättekul ide. Så nu har vi beställt en svart t-shirt åt honom med rosa text. På bröstet står det Mr Forsner och på ryggen Just married. Jag beställde en rosa top med svart text och på min står det såklart Mrs Forsner och Just married. Tror det kommer bli jättefint Kul att ha på sig på smekmånaden!
    Ursäkta att jag stal era ideer... För oss blir det också något kul dagen efter bröllopet då vi inte ska ge varandra något speciellt i morgongåva. Vi har precis köpt ny bil och den blev vår morgongåva till varandra kan man säga. Fast något litet ska jag nog hitta på till honom ändå

• madelyn

Thindris,
    Beställde dem från sessa.se, jättefina!

HanOchJag,
    Åh lycka till med secretboxen! Du får berätta sen hur det gick, jag e lite nervös inför min faktiskt..

• Thindris

madelyn
    ok, ja jag letade efter silvertryck där vi beställde tröjorna. Men det fanns itne så jag gissade att du hitatde en annan länk. Vi är jättenöjda med vår beställning så vi ser fram emot att få hem dem
    Skulle du överraska din m2b, eller visste han om tröjorna?

• Mi-is

god morgon tjejer!
    en ny härlig solig dag! skall åka och lämna in min klänning idag och förhoppningsvis få bort det irriterande mörka strecket...
    har hittat ett jättefint halsband som passar perfekt till klänningen! det är ganska enkelt, en tunn tunn ganska kort kedja med en liten vit ros med blad hängande och på ryggen faller två rosor ner i två tunna band...kanske inte den bästa och mest förståliga förklaringen, men, men.
    hur är det med er idag?

• madelyn

Thindris,
    Ja min m2b vet om t-shirtarna.. lite synd egentligen, hade velat överraska honom.
    Mi-is,
    Halsbandet låter fint- är det Pilgrim? Låter nästan som det.

Svar på tråden 26 Augustibrudar Tråd nr:o 4aaaa =0)