• HanOchJag

26 Augustibrudar Tråd nr:o 4aaaa =0)

Öppnar en ny. Den andra har blivit nerstängd och jag hoppas att alla hittar hit.

Tror ni vi kan fylla tråden innan det är dags?? Eller är det för kort tid? *hehe*

Vi får ju helt enkelt barar tjöta på

• Svar på tråden 26 Augustibrudar Tråd nr:o 4aaaa =0)
  • Mi-is

bridecilla,
    det är ju det där med att få tiden att räcka till, en helg i london hade knappast varit fel men håller med dig, det är för mycket att göra här hemma då. skall ringa och kolla upp det där med massage...

• Trull

madelyn,
    Riktigt fin klänning! Kan tänka mig att du passar riktigt bra i den.

madelyn och Bridecilla,
    Jo då, t-shirts här med! Just married text, vita med rosa respektive blå text. Har inte beställt än bara... (märks att vi hänger här på BT och får inspiration)!!

Och vidare så gäller även en klocka i morgongåva till min m2b här också.

Jag och Bridecilla har sedan länge förstått att vi alltid ska ha samma i allting. När vi någon gång (endast vid enstaka tillfällen) inser att här delar sig smaken ler vi lyckligt.
    Ja, ja...helt ointressant jag vet

• Mi-is

blev det nått gott till lunch idag tjejer?

• Bridecilla

right on, trull...

so far tror jag att vi skiljer oss på frisyr och blombukett... typ....

• Bridecilla

mi-is,
    ja man vet ju inte hur man ligger till med allt...

nja sådär... en fryslåda från viktväktarna... spahetti bolognaise med två morötter å en tomat...
    du då?

• Mi-is
    i stort sett samma: en fryslåda från viktväktarna med mexikansk pasta...hihi. perfekt att ha med sig när man inte har något över från gårdagen!
  • Trull

Mmm, jag åt god sesambakad lax (torrstekt och sen i ugn) till det hade jag gurksallad (lite creme fraiche, gurkbitar, citronskal, salt och peppar), avocado, oliver, minispenat och blandad sallad... riktigt gott!!!

• HanOchJag

Hej tjejs. Här bubblas det på riktigt ordentligt

Tänkte kolla med er- jag ska och göra provuppsättningen imorgon. Men vet att det fanns en länk någonstans. Det var inte så att någon av er länkade för ett bra tag sedan?? *hoppas hoppas hoppas*

Nu blir det åter till symaskinen för att fixa lite till på M2bs rock

• madelyn

Mi-is,
    Tack tack

Bridecilla,
    Jo precis, en designerkompis till min blivande gjorde första klänningen och han blev rätt arg när jag inte tyckte att den var så som vi kommit överens om.. tråkigt men känns som det kvittar nu. Jag är jättenöjd med nya kläderna!!!

Och apropå secret box.. jag e inte heller direkt i toppform men ska försöka slimma till mig lite, jag har en dryg månad på mig

• madelyn

Trull,
    Tack, ja kläderna känns superbra och jag känner mig väldigt fin och samtidigt bekväm- VIKTIGT!!!

Svar på tråden 26 Augustibrudar Tråd nr:o 4aaaa =0)