26 Augustibrudar Tråd nr:o 4aaaa =0)
Öppnar en ny. Den andra har blivit nerstängd och jag hoppas att alla hittar hit.
Tror ni vi kan fylla tråden innan det är dags?? Eller är det för kort tid? *hehe*
Vi får ju helt enkelt barar tjöta på
Öppnar en ny. Den andra har blivit nerstängd och jag hoppas att alla hittar hit.
Tror ni vi kan fylla tråden innan det är dags?? Eller är det för kort tid? *hehe*
Vi får ju helt enkelt barar tjöta på
Godmorgon brudar.. 39 dagar kvar nu.
Är helt slut, hade min syster sovandes hos mig inatt- alltså när jag var typ 16 så låg inte jag och pratade i telefon typ halva natten.. eller gjorde jag det?
Igårkväll kom jag iaf in på BT's verktyg igen! Jippi
tjena tjejer!
är nu tillbaka på jobbet igen efter en härlig semestervecka nere hos familjen i halmstad, och snacka om att ha tur med vädret! nu är jag brun som en pepparkaka och har laddat upp ordentligt med färg till den stora dagen! har suttit nu under morgonen och läst alla inlägg ni har skrivit, det har ju hänt en hel del!!!
Madelyn,
det låter som om dina vänner känner dig väl! hur många var ni?
själv misstänker jag att det blir hippa i helgen, min tärna bor i sthlm och kommer ner till mig nu i helgen...kan det vara så att det blir lite mer än planerat??? nåja, då kanske det blir lite för lätt...
när jag kom hem med min fina fina klänning till halmstad upptäckte jag att det var ett litet mörkt streck på livet...usch, lägger man dryga 10 000kr på en klänning skall den ju vara ren!!! naturligtvis ringde jag upp affären och de sade att jag bara kan komma in med den så tar de bort märket (men, jag ville ju inte ha klänningen här uppe i gbg, den skulle ju vara i halmstad i tryggt förvar undan min m2b...hihi)...
har funderat en hel del på hur man som blivande brud kan överraska sin m2b. min blivande står i som bara den för att överraska mig och med allt snurr och planering med festprogram m.m. känner jag att inspirationen och fantasin börjar tryta...secret box är ingenting för mig tror jag men jag skulle vara jättetacksam om ni har några råd!!! funderar på att beställa tid för en massage för honom dagen före bröllopet, så att han kan slappna av en stund i alla fall! vad sägs?
härligt att vara tillbaka hos er!!!
Mi-is,
Åh vad härligt för dig- jag vill oxå va brun som en pepparkaka!!! Jag konstaterade för min m2b att jag typ kommer va likblek i jämförelse med honom på bröllopet (han blir brun hur lätt som helst och har dessutom dagarna lediga nu så han kan va ute). Jag sitter inne hela dagarna på kontor och är dessutom fortfarande förkyld och kan alltså inte va i solen så mkt! Fåfängt? Javisst, jag e otroligt fåfäng
Att va brun är den enklaste skönhetskuren för mig- man ser så naturlig ut och behöver liksom inte ha nåt smink alls typ.
Sååå, nog om att va brun..
Ja mina vänner känner mig väl. De hade planerat allt efter vad de trodde att jag skulle tycka var kul. Vi var 6 tjejer totalt. Mina närmsta. Egentligen skulle det tydligen varit flera men några bangade ur. Gjorde verkligen ingeting tyckte jag.
Mi-is du har verkligen ditt roliga framför dig! Det är underbart kul med möhippan- att ens vänner samlas och gör roliga saker hela dagen med en- kan inte bli bättre. Och bara en massa tjejsnack
Thindris,
Kanske känner ni någon som kan sjunga solo istället för att ha sånger i häftet?
Min personliga åsikt är att jag inte alls tror att man behöver "underhålla" gäster så mycket på ett bröllop. Det är oftast så mycket underhåll i sig självt. Jag vet inte hur det blir för er del, men för oss misstänker jag minst dryga 10 tal och säkert någon som drar ihop till en personliga sång, kansake något telegram osv. Om vi dessutom skulle köra lek, eller sånghäfte tror jag gästerna skulle börja tröttna.
Jag tror på mingel med bubbel så mycket gästerna vill, och om möjlighet finns att fylla på glasen så mycket gästerna vill ha under middagen (det blir naturligtvis en kostnadsfråga). Bröllop i sig är en så fantastisk högtid, gästerna är glada, postiva. Det tas kort åt höger och vänster, det filmas och hålls tal. Kanske kommer ni också underhålla gästerna med en vals
Jag känner mig alldeles trygg i att gästerna är de som kommer underhålla mig och m2b om 39 dagar
madelyn,
Det var då tråååååkigt det där med lunch!
Men vi får chatta på här
madelyn,
jag tycker inte alls du skall känna att du är fåfäng för att du vill bli lite brun! för det första känner man sig så mycket mer levande och för det andra fräsch...vi får hoppas att det blir ett par fina helger så att även du kan få njuta och få lite sol på nästippen!
det börjar nu närma sig sista osa-datum för oss. tyvärr har ett par av mina tjejkompisar tackat nej pga olika saker...lite trist men ser ändå fram emot dagen som nu närmar sig med stormsteg!!!
hur går det för bantningstjejerna? har ni gjort några framsteg?
39 DAGAR otroligt!
Kom ni ihåg när vi satt här och pratade om att det var 250 dagar!!!
Trull,
Jag tror som du, det blir nog bra och kul stämning på festen oavsett om man planerat egen underhållning eller inte.
Jag längtar iaf nästan ihjäl mig!! Vill att det ska vara sista veckan nu, då är jag ledig.
Mi-is,
Vad tråkigt att tjejkompisarna tackat nej! Jag bjöd nästan bara de närmsta, typ de som var med på möhippan. Och sen några lite mer nyblivna vänner till mig.
Vad gäller bantning.. jag insåg igår att jag faktiskt måste lägga manken till lite nu. Om jag går ner i vikt nu inför bröllopet så kommer jag bli tvungen att sy in klänningen igen- men hellre det faktist! Jag måste bara bli frisk först, sen ska jag börja träna! Ska försöka få med min m2b på det oxå- han är träningsexperten i familjen.
madelyn,
med tanke på de snygga bilderna som du länkade här på dig och din klänning så är det väl ändå inte så att du direkt behöver banta ihjäl dig?
madelyn,
krya på dig!!! du får se till att din m2b har fixat något gott att äta och lite mysgott när du kommer hem!
Trull,
Ja helt sjukt Det känns nästan löjligt att man satt och räknade ner dagarna redan då
Jag har bytt klänning föresten. Den som jag visade bilder på kommer jag att sälja. Den kändes inte bra på mig. Jag tycker fortfarande att den är jättefin men jag kände mig absolut inte bekväm i den och det är lite a och o för mig en sån här viktig dag! Men det e gulligt av dig att du tyckte jag såg smal och fin ut iaf
Jag tycker inte heller att jag ska banta ihjäl mig, snarare träna mig lite mer "fit" och slank över midjan.
Mi-is,
Tack ska hälsa min m2b det
Det värsta är att jag blir så otroligt godis och glass-sugen när jag e sjuk eller förkyld! Inte bra inför träningen