26 Augustibrudar Tråd nr:o 4aaaa =0)
Öppnar en ny. Den andra har blivit nerstängd och jag hoppas att alla hittar hit.
Tror ni vi kan fylla tråden innan det är dags?? Eller är det för kort tid? *hehe*
Vi får ju helt enkelt barar tjöta på
Öppnar en ny. Den andra har blivit nerstängd och jag hoppas att alla hittar hit.
Tror ni vi kan fylla tråden innan det är dags?? Eller är det för kort tid? *hehe*
Vi får ju helt enkelt barar tjöta på
Ingen fara
hej knasbollar! ;) jo jag tänkte ha den så att när jag håller buketten framför mig så ser man hjärtat mot min kropp o lite ovanför buketten. ni förstår precis va?! :D:D:D jag är så usel på att förklara ju! hehe
men hittar jag nån bild ska jag hänvisa till den
Usch vad segt att sitta på jobbet, och inte kan jag gå härifrån heller
Hade velat gå ut och leta underkläder till secretboxen och till bröllopet. Har hittat lite på H&M faktiskt och även på Sloggi..
Har ni köpt underkläder än?
Jag tänkte ha hudfärgade underkläder på bröllopet så att det inte syns igenom klänningen men vita underkläder till secretboxen.
madelyn: samma här! jag köpte underkläder på la redoute för jag har 80F i bh så utbudet är inte så stort då men jag ska oxå ha vita underkläder på secret boxen. en vit korsett jag köpt via tradera :)
helenekl,
Låter fint med korsett.
Ja, jösses vad tiden går fort...börjar få en massa pirr i magen nu....känns som detär jättemycket kvar att göra!!!
Vi ska ha följande musik under vigseln:
Ingång: Bröllopsmarsch från Stora Tuna
Psalmer: En vänlig grönskas rika dräkt (201), Se livet vill blomma i skaparens hand (834b)
Solosång: Den här stunden (From this moment, Shania Twain), Utan dina andetag (Kent)
Utgång: Love is in the air (G Young)
Gällande underkläder så har jag köpt Sloggy Hot Hips, supersköna och "nära" (blir inga kanter) finns både vita och naturfärgade. Sen ska jag ha freebra upptill. Måste bara träna en del för att få den att sitta bra.
Sitter också och funderar på gästbeskrivningarna. Är lite knepigt med de man inte känner så bra... Har fått svar från alla nu, så bordsplaceringen har jag börjat med också.
helenekl: kan inte du maila texten till Den här stunden, vet inte om den jag har är rätt eppika@hotmail.com
Eppika,
Coolt! Jag har oxå kollat på Sloggis Hot Hips, ska köpa de caramellfärgade och sen funderar jag på freebra, men jag e osäker på hur den funkar...
Jag har oxå börjat med bordsplaceringen, gjorde ett förslag som min m2b fick se igår- han tyckte typ allt såg jättebra ut Men några småändringar lär jag nog försöka mig på ändå. Man e lite nojjig över att nån inte ska bli nöjd med sin placering ju..
goderafton flickor!!
synd vi har inte en ända karl i tråden... fast jag antar att majoriteten här på BT är brudar...
ibland, ytterst sällan ser man gummarna :)
jaja en liten filosofering såhär på fredagskvällen...
Håkan Hellström sjunger på TVn...
jag har på det senaste mot min vilja börjat tycka om honom...
diskuterade inte ngn här inne om "kycklingfiléer" att lägga i BHn...
Hanochjag, var det du?
jag har kommit på, efter att ha provat klänningen att jag behöver mer boobs!!
men... vet ngn var man köper dem?
go helg, tjejer!
nu åker jag snart ut med båten hela helgen!
Eppika; jag har mailat dig nu! jag börjar sjunga när pianot kommer med men det märker du annars får du höra av dig om du vill ha låten utan sång oxå! :D