• HanOchJag

26 Augustibrudar Tråd nr:o 4aaaa =0)

Öppnar en ny. Den andra har blivit nerstängd och jag hoppas att alla hittar hit.

Tror ni vi kan fylla tråden innan det är dags?? Eller är det för kort tid? *hehe*

Vi får ju helt enkelt barar tjöta på

• Svar på tråden 26 Augustibrudar Tråd nr:o 4aaaa =0)
  • Bridecilla

Madelyn,

ja jag vet det är ingen tid alls kvar!!

haha, min är 2,4 mm bred med prinsessslipade diam. över halva (typ som din) men sen har jag små runda brillianter på sidan av ringen 6 st med jämna mellanrum.
    jag måste ev ta in mina lite... problemet är ju att det blir sådär snyggt att ta in min med tanke på de på sidan...
    men hos juvel. sa tjejen att de är vanligt att svetsa ihop sina ringar å då blir de aningens mindre... får se...

• Thindris

madelyn
    Jag längat också efter att få lämna in min klänning och fixa till det sista!! När den är klar, då är det väldigt nära... Fast det är det nu också... 44 dagar... oj oj oj

• madelyn

Thindris,
    Ja, jag hoppas verkligen att klänningen kommer sitta bra och att jag inte behöver ändra den nåt mer sen- får då är det verkligen inte långt kvar ju!
    Trodde faktiskt att det skulle gå fortare att fixa klänningen men det är ju semestertider å andra sidan...

Bridecilla,
    Låter väldigt fint!
    Hur e det, är du klar med festprogrammen än? Jag tänkte faktiskt försöka pyssla lite med dom i helgen.

• Bridecilla

idag ska jag till sömmerskan och få prova den färdig, förutom längden och ärmlängden...
    är lite nervös, för tänk om jag inte gillar den.... iiih killar i magen...

madelyn
    hm, fest å vigselprogram ja...
    jag får verkligen inte tummen ut att börja på dem.
    Min tärna sov över hos oss i natt och vi skulle pillat lite igår kväll men vi satt bara å snackade...
    i helgen blir inget gjort alls för vi ska bort...
    men nästa vecka är rätt lugnt så kanske får vi tid då...

• madelyn

Bridecilla,
    Hur ska din klänning se ut? *nyfiken*

• Linda&Magnus

när vi får ett tag sedan tittade lite på vi ville ha för brudpar på bröllopstårtan, hittade vi ett men nu kan jag inte hitta den igen. Är det någon här som vet vart man köpa en likadan. Den heter sweetheart och jag tror att den fanns att köpa på dekoramera för 399 kr. tror den är i porslin och nederkropparna är "en" men de har var sin överkropp och deras armar bildar ett(två) hjärta. Vore väldigt tacksam om ni vet vart jag kan hitta detta brudpar.

• Thindris

madelyn
    Ja, jag ska inte fixa min förrän i slutet av juli o jag är lite nervös att de inte ska hinna... De säger att det är gott om tid, men jag undrar ja... Men säger de att det ska gå bra så gör det väl det

• helenekl

jag har köpt vår tårtdekoration idag; ett par som sitter på en stubbe o skålar i champange. jättemysig! :D

Svar på tråden 26 Augustibrudar Tråd nr:o 4aaaa =0)