• HanOchJag

26 Augustibrudar Tråd nr:o 4aaaa =0)

Öppnar en ny. Den andra har blivit nerstängd och jag hoppas att alla hittar hit.

Tror ni vi kan fylla tråden innan det är dags?? Eller är det för kort tid? *hehe*

Vi får ju helt enkelt barar tjöta på

• Svar på tråden 26 Augustibrudar Tråd nr:o 4aaaa =0)
  • madelyn

Rockbröllop,
    Nope, inga kalla fötter här inte ( i dubbeln bemärkelse!)
    Jag känner mig bara glad över det som ska hända!

• HanOchJag

Rockbröllop ja jo jag syr det mesta själv. Det jag syr nu till M2b är en pakistansk vigsel dräkt. Påminner mycket om frockcoat modellen. Jag har inget mönster. Har tagit en skjorta som mönster. Och ritat av där och sen syr jag Låter nog mer komplicerat än vad det är Men snart är jag klar. Sitter och pillar med kragdelen nu och den är inte den lättaste.

Angående sång så hade jag ju tanke på att sjung för m2b oxå. Men hade svårt att besluta om det skulle bli under vigsel eller i lokalen.Nu har jag nog bangat. Är nog för feg för att sjunga för 60something pers när jag inte har gjort det på flera år. Känns som halsen rostat igen. Hade väl behövt öva upp med någon som kan stämmor osv. Men men... får väl sjunga för honom på 1 års dagen eller 10års dagen eller nåt (bättre sent än aldrig)

• madelyn

helenekl,
    Åh de låtarna är hur fina som helst!!

• helenekl

madelyn; tack så mycket! det är kul att få positiv respons även om det känns rätt för en annan! :D:D:D TACK TACK TACK! vad ska du själv ha för låtar i kyrkan?

• madelyn

helenekl,
    En kompis till oss ska sjunga Barry White's "You're my first, my last, my everything" (en låt som min m2b lyssnade mkt på i början när han träffade mig)

• Bridecilla

godafton tjejer!!
    undra om det är ngn av som blir hippad i denna stund :)
    ska bli kul att läsa om!

jag var och provad min klänning idag.
    den kommer att bli fin!!! jag kan nästan inte vänta tills den är färdig! så spännande!!
    men nu får jag inter gå ner mer i vikt!! jag som hade tänkt att försöka klämma in ett par kilo till :( men men...

jag håller på med en nagel kur och mina naglar är jättefina! för 4 veckor sedan började jag en två veckors kur, höll upp i två och nu börjar jag igen. tänkte hålla på så fram tills bröllopet.

Skit idag/imorgon är det 49 dagar kvar!!!
    det är helt galet snart!!

på onsdag ska vi hämta Härskarringen ;)
    så himla spännande!
    å på kvällen kommer min tärna och bor över och myser!
    På torsdag ska vi till engelska tårthuset och provsmaka en massa fyllningar.
    8 st moussesmaker... tur att det bara är provsmakning och inte stora portioner!

nä om man skulle knoppa in nu!!
    kram på er och hoppas att ni har haft en bra helg!!!

• Bridecilla

hanochjag,
    ja du är grymt duktig!
    jag förstår inte hur du orkar allt!!
    du är så grymt pysslig!! önskar att jag hade hälften!

• HanOchJag

Bridecilla tackar tackar. Kanske mycket beror på att en annan går arbetslös och har tiden till att pilla mer

Nagelkur??Hur går du då?? något speciellt knep? Är SÅÅÅ kass på att ta hand om mina händer (mycket beror på ps-artrit) så jag har fruktansvärt fula nagelband. Men skulle gärna bättra på dom lite inför 26:e Plz tell me how

Ska nu ut i köket och skriva upp i kalendern om fotbads dagar. SKA ha snygge fötter när det är dags.

• madelyn

Hej tjejer!
    Jag blev hippad igår (hehe, mina misstankar var korrekta)
    En helt perfekt dag! Mina vänner är helt underbara!
    Ler varenda gång jag tänker på allt vi gjorde igår
    Ska berätta mer om hippan, just nu är jag fortfarande lite sliten efter gårdagen. Skriver mer imorrn

Svar på tråden 26 Augustibrudar Tråd nr:o 4aaaa =0)