26 Augustibrudar Tråd nr:o 4aaaa =0)
Öppnar en ny. Den andra har blivit nerstängd och jag hoppas att alla hittar hit.
Tror ni vi kan fylla tråden innan det är dags?? Eller är det för kort tid? *hehe*
Vi får ju helt enkelt barar tjöta på
Öppnar en ny. Den andra har blivit nerstängd och jag hoppas att alla hittar hit.
Tror ni vi kan fylla tråden innan det är dags?? Eller är det för kort tid? *hehe*
Vi får ju helt enkelt barar tjöta på
eppika,
ja det var verkligen en kanondag/kväll/natt :)
är ni nervösa för er hippa?
Tack Bridecilla...helt otroligt vad man lär sig här!!!! :D På sant.. jag har fått massor med idéer för mitt bröllop!
Jaaa..jag börjar bli lite nervös för min hippa, vi träffade toastmadame och vår toastmaster igår. Hade ett litet möte om den stora dagen!!! Det jag fick veta e att min toastmadame åker till gotland först o sen till spanien en vecka! Så än så länge e de nog lugnt för mig, det blir nog inte förrän i augusti! SKÖNT! :D
Godmorgon tjejer.
Här kommer min "lilla lista" :-P
-Måla färdigt ljustbehållare
-sy färdigt m2bs kläder
-göra färdigt festprogrammet
-Börja med kyrkopapprena
-skicka in ansökan om byte av efternamn
-ringa min frisör (slingor klipp och provuppsättning av håret)
-Köpa underkläder till M2b
-fixa morgongåva
-gå ut skorna
-fixa utsidorna till en gångkamerorna
Det är nog det som vi har kvar.
Men kommer säkerligen komma på tusen grejor till
rockbröllop,
happy to help :)
thi hi, jag vet fler som tror så!
och som blivit överraskade!! hehe
idag är det 52....shit 52... dagar kvaaaar!!!!
Rockbröllop,
Embossa är nåt jag gjorde med min inbjudan tex, stämpeln på framsidan. Precis som Bridecilla beskrev så häller man på ett pulver på en stämplad yta som man sen värmer. Då blir det liksom upphöjt från pappret... låter knasigt kanske men väldigt fint.
Mi-is,
Vad kul! Vad tyckte du? Var hade du plats? Jag hade ståplats och stod typ vid mixerbordet- han var helt grym tycker jag!
Jag börjar bli nervös för min hippa nu faktiskt.. tänkte på att det skulle kunna bli nu i helgen... sen åker min tärna bort och några andra kompisar oxå.. så antingen nu i helgen eller i augusti.
Ska träffa toastmadame på fredag. Det är väl lika bra att ha en färdig gästlista till henne då, hon kommer väl annars be om en Har ingen som helst aning om när min hippa blir av, om det nu blir någon
Toastmadame åker bort en vecka i juli, syrran åker bort i morgon men kommer nog hem till v 29.Så för min del blir det nog också i augusti, men man kan ju aldrig vara riktigt säker spännande att se vad de kokat ihop.
Visst är det spännande....HJÄLP :D
Nu är jag så övertygad om att det blir i augusti...och bara för det så blir man väl grundlurad. Men på nåt sätt så känns det som om alla planerat sina semestrar så länge o jag vet mycket utav mångas planer. Dom kan ju inte ha börjat ljuga redan innan bröllopet blev klart, haha!
SPÄNNANDE.....brrr...sockerdricka!!!! :D:D:D
haha, jag kan lugnt sitta tillbaka och se på era nojjor moahjahaaa!
jag trodde att min tärna befann sig i sthlm, min kusin på robbie williams, en av mins bästa kompisar skulle sova över hos mig och vi skulle ha slappis kväll, men jag tänkte att hon skulle nog inte låta mig handla om det skulle bli hippa, men så var icke fallet ;)
ni... är.... aldrig...säkra....
hehe
whiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii :d:d:d:d:d:d
hehe my work here is done ;)