26 Augustibrudar Tråd nr:o 4aaaa =0)
Öppnar en ny. Den andra har blivit nerstängd och jag hoppas att alla hittar hit.
Tror ni vi kan fylla tråden innan det är dags?? Eller är det för kort tid? *hehe*
Vi får ju helt enkelt barar tjöta på
Öppnar en ny. Den andra har blivit nerstängd och jag hoppas att alla hittar hit.
Tror ni vi kan fylla tråden innan det är dags?? Eller är det för kort tid? *hehe*
Vi får ju helt enkelt barar tjöta på
Vad kul att läsa om era möhippor Jag har ingen aning om när min kommer att bli. Vet bara att det kommer att bli en... Gissar på i augusti faktiskt...
Är det ingen mer än vi som haft sitt samtal med prästen än? Vilken version ska ni ha?
madelyn låter som en toppen dag/kväll
Ser verkligewn fram emot en eventuell möhippa. Är inte så himla säker på att det blir någon men tror och hoppas gör jag.
Som många andra AUGUSTI för min/vår del
Men man ska aldrig vara säker *hehe*
helenekl Men herregud sicken fotograf. Vilken tur att ni ändrat er
Thindris Jodå vi har pratat med våran präst och minnes jag inte helt fel så har bridecilla & M2b gjort det me
Mycket givande samtal och destobättre när hon verkar vara en toppen tjej/prästinna.
Jag trodde oxå augusti för min del.. men tji fick jag
helenekl,
Vilken fotograf!! Vad bra att ni bytte!
madelyn.
å vad roligt!!! Visst är det fantastiskt!!!
vilken låt fick du spela in?
thindris,
jodå jag har träffat prästen!
helenekl,
creepy fotograf!!
skönt att du har bytt!
ja det känns kanon med den nya fotogragfen! :D
ang prästsamtal så var prällen här idag o vi valde psalm 411 men så ska vi få titta på en till innan vi bestämmer oss. att det skulle vara så svårt! ;)
Helenkl: What??? Naken??? Fast det bestämmer man väl själv va? Hua... sicken snuskgubbe!! :(
Skönt o ha bytt!
Vad glad man blir när man lyckas spara in på grejer hörrni! Jag hade en fotograf klar, han skulle ta 3000 för bröllopsbilder och lite mingel på festen. (Min systers f.d. pojkvän, självlärd fotograf som gått lärling).
Nu är det så att jag har en kompis som är jätteduktig på foton, hon har ju inhandlat sig en ordentlig systemkamera och träffat en kille som är grym på foton! Så nu ska dom fota heeeela dagen och bröllopsbilder helt gratis!!!! Känns jättebra!
Secretbox bilderna blir det syrrans f.d. som tar.... PINO. Min bästa kompis skulle följa med så man inte behöver ligga där o posera som en "Fibban" brud alldeles själv :D:D:D
Vet ni, här i min lilla stad, så var det 3 tjejer som tagit såna secretboxbilder till isna karlar och fotografen hade slängt upp dom i skyltfönstret! Vad jag förstått måste man väl fråga vederbörande om sånt, alltså har dessa tjejer ställt upp på det! WHIIIIII...jag skulle svimma! :D:D:D
Godmorgon tjejer!
Är fortfarande helt glad efter min hippa Kommer nog va lycklig över den i flera veckor till
Lyllo er som har era kvar!
Igår lyssnade jag och m2b på kyrkomusik för att försöka välja in- och utgångsmusik till kyrkan.. hjälp vad svårt det var! Vad ska ni ha?
Just nu ser det ut att bli traditionella: Mendelsohn in och fortfarande oklart vad ut!
madelyn för oss blir ingångsmusiken - det vackraste och utgångs blir antagligen -you`re the inspiration. Som det ser ut nu iallefall
Ska iväg här och lämna barn alldeles strax, har ett VIKTIGT läkarbesök imorgon, sen ska jag in och shoppa på panduro tror jag, Dom har massa mysig rea *hehe* Och sen hem för att SYYYY.. Kanske ska in och köpa lite knappar och så oxå så man har allt.
Börjar bli lite mer pirr i magen nu när det närmar sig. Vi åker ju bort i vecka 30 och som det känns nu så sitter jag bara och grubblar över HUR mycket TID man förlorar på att åka på semester 1 vecka. Ska ju vara skönt att åka iväg. Inte kännas dumt. *ojoj*
HanOchJag,
Tänk istället på hur mkt tid du sparar på att få åka iväg och vila på semester i 1 vecka
Så kommer du hem igen, utvilad och kan ta tag i saker mkt bättre
gomorrn!
argh, har börjat med personbeskrivningar till festhäftet... lättare sagt än gjort... tänkte att jag smygstartar lite... :)
som ingång: mendelsonh
som utgång: a trumpet volontary
psalm: den första vet vi inte ännu, men den andra ska vara psalm 201 en vänlig grönskas rika dräkt
igår var vi å köpte de sista stämplarna... så nu har vi ingen ursäkt längre... lika bra att sätta igång...