26 Augustibrudar Tråd nr:o 4aaaa =0)
Öppnar en ny. Den andra har blivit nerstängd och jag hoppas att alla hittar hit.
Tror ni vi kan fylla tråden innan det är dags?? Eller är det för kort tid? *hehe*
Vi får ju helt enkelt barar tjöta på
Öppnar en ny. Den andra har blivit nerstängd och jag hoppas att alla hittar hit.
Tror ni vi kan fylla tråden innan det är dags?? Eller är det för kort tid? *hehe*
Vi får ju helt enkelt barar tjöta på
hanochjag
ja, men även om jag hade gått hemma så hade jag nog inte KUNNAT sy min blivandes outfit!!
jag kör trind eller trend eller vad det nu heter. man tar av det gamla och sätter på nytt varje dag i två veckor. hjälper så bra!
mina naglar brukar "chippa" sig å gå sönder men med detta är de stenhårda!
madelyn,
ååå vad kul!!
ser fram emot att läsa allt imorgon!
madelyn åh åh åh va kul Ju fler som blir hippade desto mer nervös blir jag *hehe*
Bridecilla okej jag ger mig
Men det är faktiskt inte så svårt som det verkar
Har ju fått "öva"ganska mycket nu innan jag började med Ks kläder. Så då är det lite lättare.
Gisses vad det var längesedan jag läste och skrev i vår tråd... Satt och läste ikapp lite nu i denna tråd. Måste läsa i den gamla också :) Verkar ha hänt en hel del
Vi ahr haft vårt samtal med prästen, planerat vigseln osv. Igår gjorde vi vårt vigselprogram. Blir jättefint Ska skicka det till vår präst idag så får han kika på det.
Hur ska ni göra med löftena, ska ni säga efter prästen eller ska ni ta versionen när man själv säger; NN jag vill älska dig, dela glädje och sorg med dig... osv? Vi ska ha den sistnämnda. Det blir minst att säga då Är ändå enrvös, vet att jag kommer att ha nära till tårarna hela tiden. Är så hopplöst känslig... Hoppas det ska gå bra ändå
Det börjar verkligen kännas verkligt nu!!! Känner ni också så? Nu är det snart vår tur!!! Var tärna nu i helgen åt min bästa vän. Jättefint bröllop! Längtar till mitt eget
Hihi..vad kul Madelyn!! Berätta sen... :D:D:D
Har inte lagt mig i debatten i den här tråden tidigare men idag gick det upp för mig hur otroligt lite tid det är kvar till den 26 augusti... AHHHHHH! Känns som om jag har massor kvar att göra och jag gör lista efter lista med grejer...
Någon som känner likadant? Fram till idag har jag varit lugnet själv men nu kommer paniken smygande...
aec!
Himmel så skönt att höra att det finns fler som jag!!! Har varit bra cool och inte stressat upp mig nämnvärt. Men nu börjar tidsångesten att bli starkare och starkare.... HUR ska detta gå!?!?
Hej hå!
Jag blev också hippad i helgen! Såååå roligt! Jag hade inte en aning, även om min känsla sa mig att allt inte stod rätt till...
När jag vaknade på morgonen vid åtta och tiden bara gick sa jag till min sambo att det nog inte var den här helgen. "Nej, men då går vi och tränar istället", sa han. Så det gjorde vi. Och DÄR tog de mig!!! Mitt i passet. Jag blev helt chockad! Sedan var det lite sedvanlig pinsam outfit och pinsamma grejer att göra (de var snälla mot mig...jag behövde bara gå in i olika affärer och fråga efter grejer typ 15 min.) sedan stod där plötsligt svarklädd man på en motorcykel och vinkade på mig. Jag blev ombedd att hoppa upp och fick en runda genom staden och sedan slutade den på min favoritrestaurang för lite lunch och presentöppning. Efter lunchen fick jag åka höghastighetsbåt och det var jäääättekul! E.m. begav vi oss till en kompis hus där en stylist kom och fixade till mig och efter det blev jag fotad av en fotograf. Dock fick jag inte var snygg hela kvällen, utan sedan tog de fram min gamla balklänning som inte är speciellt snygg...
Till kvällen kom en kock dit och alla blev uppdelade i lag och fick laga till en supergod buffé!
Kvällen slutade sent med att alla badade i poolen i flera timmar. Jag var såååå sliten igår och så väldigt tacksam för att jag har så underbara vänner!!!
Ni som inte fått er möhippa än har verkligen ngt att se fram emot!
Samtidigt känner jag inte att det är så mycket man kan göra än och det stressar mig ännu mer. Det mesta måste ju trots allt göras sista veckan. :(
Jag ska gifta mig 19/8 och nu börjar jag verkligen känna stressen börja komma. har hela tiden skjutit allt framför mig med tankarna "det är lååångt dit" men börjar nu allt mer inse att det INTE är speciellt långt dit alls. Huh!
Längtar otroligt samtidigt som jag inte vill att det ska vara så snart *ler*. Nån som känner igen sig?
Maria
"mkt nervig brud"
Precis så känner jag oxå... har skjutit på mycket för att det varit så lång tid kvar. Helt plötsligt är det sju veckor kvar....PUST
Idag har jag i alla fall bokat tid för provuppsättning hos frissan. Jag känner henne så det blir lite mat hemma hos oss o bubbla lite om allt. :D