• HanOchJag

26 Augustibrudar Tråd nr:o 4aaaa =0)

Öppnar en ny. Den andra har blivit nerstängd och jag hoppas att alla hittar hit.

Tror ni vi kan fylla tråden innan det är dags?? Eller är det för kort tid? *hehe*

Vi får ju helt enkelt barar tjöta på

• Svar på tråden 26 Augustibrudar Tråd nr:o 4aaaa =0)
  • madelyn

Bridecilla,
    Fy på dig- inte skrämma upp oss andra nu

• madelyn

Jag har precis pratat med Wenche på Cow, jippi vad bra det känns! Visade henne bilder på hur jag ville ha mitt hår på bröllopet (hon ska fixa hår och smink på mig) och hon var lika entusiastisk som jag Känns som hon verkligen vet vad jag vill ha

• Bridecilla

madelyn,
    sorry kunde inte låta bli ;)

så kände jag med min frissa också¨!!! hon visste precis!
    var förresten å köpte löshår härrom dagen... känns så skönt att ha det gjort!

• Mi-is

bridecilla,
    det måste kännas härligt att få lattja med oss andra nu...

madelyn,
    jag och min syster hade sittplats men stod upp och hoppade och gungade ändå. det var en helt otrolig utsikt, häftigt att se ut över ett hav av människor i lycka. det var helt klart den bästa koncert jag varit på!!!

• madelyn

Bridecilla,
    Löshår ja.. det var därför jag var hos henne och pratade, för att veta om jag måste köpa löshår eller ej. Men hon tyckte jag hade så mkt eget hår att det räcker
    Visst är det skönt när man känner att det klaffar med andra om vad man tänkt sig!

Mi-is,
    Japp, min bästa oxå!

• Bridecilla

mi-is,
    *rodnar* ja... lite....

madelyn,
    härligt!
    jag har inte jättetjockt hår (iofs inte tunnt heller) men jag ska ha en ganska stor uppsättning. ja du har ju sett den :)

• Eppika

Jag behöver inte köpa eget löshår, utan det fixar frissan.

• Rockbröllop

Goodmorning girls!! Hihi..igår lovade blivande svärfar att han ska göra 2 stoooora hjärtan till våra stolar på middagen. Undra just var jag såg det tipset..... coolt va? ;)

Löshår, hmm... jag har ju det isatt redan, (efter ett idiotiskt infall förra sommaren då jag från svarthårig blev blond, hela håret gick av :( )men jag har med spännen som går att lossa. Tror jag måste sy i det innan...klur klur...

Hur går det med planering för alla andra?! Kraaaam

• Bridecilla

hillo hillo,

igår började jag lite med layoten av bordsplaceringen... jag hoppas på att kunna ha alla bord runda... problemet är att det går in 10 bord a´8 pers och vi är 81 och vissa bord (tex ungdomsbordet) är bara 7 så jag och gamlingsbordet 6 så det blir för många...
    kan man ha alla bord inklusive honnörsbordet runt å så ett bord avlångt?
    ja så blir det kanske... får se :)

• Rockbröllop

Bridecilla...klart Du kan!!! Om man har lite snits med dukning o grejer så kan detn ästan va lite kul med ett avlångt... eller?

Svårt detta är.... huj!!! :( Jag har precis oxå börjat med bordsplacering...HJÄLP!!!

Svar på tråden 26 Augustibrudar Tråd nr:o 4aaaa =0)