26 Augustibrudar Tråd nr:o 4aaaa =0)
Öppnar en ny. Den andra har blivit nerstängd och jag hoppas att alla hittar hit.
Tror ni vi kan fylla tråden innan det är dags?? Eller är det för kort tid? *hehe*
Vi får ju helt enkelt barar tjöta på
Öppnar en ny. Den andra har blivit nerstängd och jag hoppas att alla hittar hit.
Tror ni vi kan fylla tråden innan det är dags?? Eller är det för kort tid? *hehe*
Vi får ju helt enkelt barar tjöta på
ja det enda jag hoppas på är att jag ska hålla mig såpass lugn att inte gråten blir sådär jobbigt- att man inte flodgråter, snorar eller blir allmänt rinnig i ansiktet
Thindris,
var det schrolls partyfeet?
Mi-is
Men... nu när jag skulle kolla vad det var för märke så hittar jag dem inte Hm... Undrar just vart de har tagit vägen då... Nåja, jag köpte dem på COOP. De var i en lila/blå förpackning. De funkade jättebra. De kostade ca 60 kr om jag minns rätt, så de var dyrare än dem jag hade tittat på på skoaffären, för de kostade bara 45 kr. Men som sagt, jag var jättenöjd.
madelyn
Det är just den där gråten som du beskriver som jag är mest nervös för... den där hulkande pinsamma glädjegråten. Jobbigt om den blir just när vi ska avge löftena Men som sagt, jag tror jag kommer klara det ganska bra ändå... Sångerna och löftena är det som kommer bli kämpigast tror jag...
en vecka kvar till osa-datumet går ut...det återstår att se hur många vi blir...
Thindris,
Ska ni ha egna löften?
åhh ang egna löften så kokar min hjärna snart över; vad kan man säga? finns det förslag nånstans så kanske man kan byta bort dom ord som ev inte passar osv
helenekl,
Jag har gett upp om egna löften.. ville ha det först, det är ju så romantiskt.. men har insett att varken jag eller min m2b klarar att avlägga egna löften under en sån känslosam situation
madelyn
Håller med dig, jätteromantiskt men hopplöst för mig! Skulle nog knappt kunna ta mig igenom första raden och sen när min m2b skulle säga sitt... nä, vackert men det passar inte mig
Vi ska ha det där när man säger:
NN, jag vill älska dig,
dela glädje och sorg med dig,
och vara dig trogen,
tills döden skiljer oss åt.
Liknar mer egna löften än när man ska rabbla efter prästen Så det övar vi på nu, såa tt det ska sitta riktigt ordentligt i undermedvetandet
men prästen komemr också hålla upp boken, så om någon av oss skulel tapap bort sig så kan man snegla på texten
Vilken version ska ni ha?
god morgon!
37 dagar kvar...det börjar närma sig...
Thindris,
det låter som en väldigt bra idé att säga så istället, det blir ju en liten egen tuch på det hela även om det är snarlikt originalet! vi har faktiskt inte hunnit dit än, vi skall inte träffa prästen förrän i början av augusti, sent, jag vet, men han är en vän till min m2b's familj, så det går nog bra. sitter mest och jobbar med festprogrammen, för att få sidorna i rätt ordning så att man kan sy en fin liten söm i mitten. jag inväntar ju fortfarande de sista svaren innan osa-datumet går ut...
kan pusta ut nu, var och lämnade in klänningen igår eftersom det var ett grått streck, det var tack och lov bara ett veck där det samlats lite damm (???!!!), vilket åtgärdades väldigt snabbt! nu är den som den skall igen! puh!
tjejer, vilka psalmer skall ni ha i kyrkan?
Godmorgon tjejer
Madelyn JAG hoppas oxå att det går bra idag *haha* är inte så nervig längre eftersom det är en kompis till mig som ska hjälpa mig. MEST orolig för att man ser ut som en flodhäst i kondom. Hmm. JA ungefär så
Håller på här för fullt och plockar och städar så katterna har ett rent hem när vi är på semester Åker redan imorgon. DÅ ska jag få köra BIIILLL
Sitter i funderingar på om jag ska plocka med mig symaskinen och ta kvällarna till att fortsätta sy. Men kan inte riktigt bestämma mig. Känns som att jag skulle vilja släppa allt och lämna det hemma. Men så känner jag ju mig själv. Och plockar jag inte med det så finns risken att jag sitter och surar på mig själv över att jag inte tog med det.
Var och köpte morgongåva till M2b igår. Blir nog super duper fint.
Har ju gjort en scrapbook till honom med tatueringsgåva i. Och jag tror han har SNOKAT,. Kändes som han försa sig igår om tatueringen. Hmm Men jag vet inte riktigt. Han är en BUSE min M2b..