26 Augustibrudar Tråd nr:o 4aaaa =0)
Öppnar en ny. Den andra har blivit nerstängd och jag hoppas att alla hittar hit.
Tror ni vi kan fylla tråden innan det är dags?? Eller är det för kort tid? *hehe*
Vi får ju helt enkelt barar tjöta på
Öppnar en ny. Den andra har blivit nerstängd och jag hoppas att alla hittar hit.
Tror ni vi kan fylla tråden innan det är dags?? Eller är det för kort tid? *hehe*
Vi får ju helt enkelt barar tjöta på
Åh gomorron.... saknat er! Vart på välbehövlig semester...från allt. Det enda jag gjort i veckan är o köpa bröllopsskor och provat klänningen... 5 ggr!!!! Så ere när mamma syr :D:D:D
Men...nu så, kan man ta tag i allt igen, sockerdriiiiccckkkkkkkkkaaaaaaaaaaa :D:D:D:D
gomorron!!
33...gulp... 33 dagar kvar...
det går i svindlande hastighet nu!!
hjäääälp!!!
så schizo just nu.... ena sek. är allt sweeeeet å lugnt å andra sekunden är man allt annat en en cool cat!!
på schemat denna veckan står;
gå in skor
köpa mer papper (till vigselhäftena och till placeringskorten)
fortsätta på vigselprogram
börja på festprogrammen
vad ska ni göra i bröllopsväg denna veckan?
På mitt scema står:
* Göra klart festprogrammen (sista finjusteringen)
* Göra klart bordsplaceringskorten!
* Prova klänningen
* Boka tid för att M2B ska testa, prova ut sina kläder och hyra!
* Beställa blommor.
Ungefär så..... hjälp, är det bara 33 dagar kvar nu!!! Hjälp..... svälj vad fort tiden gått!!!
I dag ska jag på make-up och hår konsultation inför den stora dagen...Åh vad kul!!!
Sen måste jag pyssla lite, vika festprgram, stämpla och embossa. Klura på bordsplaceringen och gästpresentationen. Endast 33 dagar kvar, hjälp! Nu fick jag hjärtat i halsgropen o blev jättenervös.
Lycka till med all planering alla 26:e brudar!!
Oj oj oj... inatt började det! De riktiga bröllopsnerverna!!!!!! Har känt mig ganska så lugn hittills, känt att jag har koll på läget och att det mesta kommer att ordna sig. Men inatt när jag skulle sova, då började tankarna fara och fjärilarna i magen att vakna. Hjälp, bara 33 dagar kvar... Så himla underbart ochr oligt, längtar något så vansinnigt... samtidigt är jag jättenervös för att vi inte ska hinna med allt. Vi åker ned till Linköping redan den 16/8 och då måste allt vara klart! Så vi har verkligen tight med tid...
Dessutom som ni andra har nämnt... Hippan!! Nu är det bara två helger kvar som kan vara aktuella, nästa och nästa efter det. Ja, om de itne tänkt hippa mig precis innan vi ska åka, men då ska vi ju packa hade jag tänkt... oj oj oj... Vad härligt det är ändå att få känna dessa bröllopsnerver
Godmorgon tjejer!
33 dagar Sockerdricka i hela kroppen!!!
Thindris,
Härligt för dig att ha hippan att se fram emot! Jag ler fortfarande när jag tänker på min
Och vad gäller bröllopsnerver så börjar jag få dem nu oxå. Försökte få min m2b att inse hur stort det är att vi faktiskt ska vara ihop nu resten av livet men han ryckte mest på axlarna och tyckte att ja, det är väl ganska självklart eftersom vi bestämt oss för att gifta oss Hihi, jag blir pirrig av att tänka på hur stort det känns för mig!
Bridecilla,
Jag känner som du, ena sekunden lugn och cool och nästa lite lätt pirrig och hispig Undrar hur vi kommer vara sista veckan?
Min bröllopsplanering denna veckan:
* Kolla underkläder, har fortfarande inte hittat nåt snyggt att ha på mig till secretboxen (börjar bli lite nervös för den nu oxå..), och underkläder till bröllopsdagen.
* Kolla smycken till den stora dagen (även det måste vara klart till secretbox-fotograferingen!)
* Börja pyssla lite med embossing av festprogrammen kanske..
* Ringa kantorn och kolla ifall han kan spela All you need is Love som utgångsmarsch.
Undrar vad jag glömt...?
Skönt att höra att jag inte är ensam om bröllopsnerver... Jag har inte heller sovit mycket i natt, tankarna kring bröllopet har börjat snurra! Fattar ni, 33 dagar!!!! Det går undan nu!
Jag har denna vecka tänkt ordna:
-Bröllopsdoft
-Underkläder
-Örhängen
-Kyrkoprogrammen
-Bordsplaceringen
-Börja med festprogrammen
-Ordna 'akut-kit'
-Ordna 'kyrko-kit'
-Bestämma blomster, både till dekoration och till ceremonin...
-Träffa/prata med serveringpersonalen.
Finns säkert lika många saker till som jag just nu inte kommer på!
Kram till er alla!
PaNic,
Tack! Jag måste oxå ordna bröllopsdoft!
Föresten, tycker ni att det är fel att önska sig pengar i bröllopspresent? Vad har ni önskat er?
Madelyn:
Vi har önskat oss bidrag till bröllopsresa, inga reaktioner...alla tycker nog att det är vettigt. Helst om man har nästan allt redan:)
Bröllopsdoft...åh jag har hittat en som doftar bröllop och helt ljuvligt! Sarah Jessica Parker...den är sååå fin och doftar underbart efter en liten stund! O så håller den lääänge.
M2B ska ha GIO.... ÄLSKAR DEN!!!
Rockbröllop,
Jag tycker som du men har mött lite reaktioner på vår önskan- typ att det är tråkigt att ge pengar.. hoppas på att de flesta ändå väljer att ge pengar.
Undrar om folk är rädda för att det ska se lite ut, när man ger pengar? Att det är det som är grejen egentligen, inte att det är tråkigt att ge pengar utan att man är rädd att det ska se snålt ut?