• HanOchJag

26 Augustibrudar Tråd nr:o 4aaaa =0)

Öppnar en ny. Den andra har blivit nerstängd och jag hoppas att alla hittar hit.

Tror ni vi kan fylla tråden innan det är dags?? Eller är det för kort tid? *hehe*

Vi får ju helt enkelt barar tjöta på

• Svar på tråden 26 Augustibrudar Tråd nr:o 4aaaa =0)
  • Ida-maria

Ska förövrigt hämta mina bilder för min secret-box på fredag!Ska bli så spännande att få se bilderna! Ska även då gå till Boookbinders och köpa en fin låda att lägga in bilderna!

• Mi-is

mallan, jag hörde någonstans ( )att man lite smidigt kan byta om i slutet av kvällen innan man beger sig till hotell eller vart man nu skall. på så sätt slipper man tänka på att underkläderna ses igenom...hmm, frågan är bara hur man skall göra detta ombyte...

• madelyn

Ida-maria,
    För min del är det lugnt ifall det blir linnen och trosor istället men det är mest att jag vill att det ska hålla in magen lite
    Torsoletter gillar jag men har inte hittat så många..

Spännande med secretboxen- jag e väldigt nervös nu inför min.. tänk om det inte blir bra foton och så har jag betalat massa pengar för det i onödan Jag e inte direkt vältränad nu, som jag trodde att jag skulle vara..

• Mi-is

madelyn,
    vad får du betala för fotona?

• madelyn

Brigitte tar 2900 för sin secretboxfotografering

• Malllan

Vänta, nu har jag missat något :( Ska man ta bilder på sig själv i underkläder och ge till sin man? Jag vet att det låter dumt men jag har verkligen ingen koll...

När ska man ge korten?

• madelyn

Mallan,
    Man måste ju inte.. men jag tyckte det kunde va kul.. nu börjar jag få lite ångest eftersom jag inte tränat nånting innan som jag hade tänkt..

Jag tänkte ge boxen med korten till min man på morgonen efter bröllopet. Alltså som en slags morgongåva

• Ida-maria

Mallan: Det är romantiska, senusella bilder på en själv i underkläder som man ger i morgongåva till sin blivande man.Inget porr el så. Det har blivit väldigt poppis!Många fotografer gör detta.

Du kan gå in på www.lindisima.se
    Det är den fotografen jag har gjort hos. Gå in på "underbara brud" så får du se exempel på dessa bilder!

• Ida-maria

Madelyn: Har du redan betalat din fotograf?Innan du har gjort bilderna? jag betalar min nu på fre när jag hämtar bilderna..

• madelyn

Ida-maria,
    Nej jag har betalat handpenning, men betalar större delen av priset när jag fotograferar med henne.

Nu funderar jag på att ha bara BH och fina hotpants-trosor i spets och stay-ups till det.. det är jättefint med torsolette och strumpeband etc men jag hittar inga som blir fina på mina breda höfter

Svar på tråden 26 Augustibrudar Tråd nr:o 4aaaa =0)