• HanOchJag

26 Augustibrudar Tråd nr:o 4aaaa =0)

Öppnar en ny. Den andra har blivit nerstängd och jag hoppas att alla hittar hit.

Tror ni vi kan fylla tråden innan det är dags?? Eller är det för kort tid? *hehe*

Vi får ju helt enkelt barar tjöta på

• Svar på tråden 26 Augustibrudar Tråd nr:o 4aaaa =0)
  • madelyn

Mallan,
    Jag tycker 5000 låter väldigt mycket! Nu har vi en kompis till oss som ska spela (han är DJ) men hade vi hyrt in någon så hade priset legat på ca 2500- högst 3000!

• Bridecilla

thi hi,
    gissa vad jag ska göra....
    jo en secret box... är inte bestämt exakt när men så blir det...
    PaNic taggade mig på msn'en imorse för hon fotades igår...
    så nu har jag kontakt med en fotograf...
    pirr pirr!!!

madelyn,
    kul att läsa din blogg!
    snygg sida!
    visst är pioner fint!! jag var inne på det en sväng, men nu blev det rosor och orkidéer och hjärta-på-snöre...

thindris,
    härligt att ni har bokat!
    Har bara hört bra grejer om brasilien!!!
    Jag längtar som tusan efter vår resa i november!!!

madelyn,
    nääää såklart ska det vara 26/6!!!!
    så van att skriva det andra datumet :)

mallan,
    skönt att det löste sig!!!
    gulp... måste kolla med våran så att allt är klart (igen :) )

• Bridecilla

mallan,

vår DJ tar 1500 + 1000 för utrustningen...
    tror jag... det är min blivandes bord :)

• Mi-is

borde jag också tänka om kanske?

• madelyn

Bridecilla,
    Vad kul att du oxå ska göra secretbox! Vad ska du ha på dig? *nyfiken*
    Pioner är jättefint men nu får jag inte pioner i buketten- de kunde inte få dem i augusti- men det blir nog bra ändå.
    Jag ville ha orkidéer först men nu har jag ändrat mig
    Det e rätt kul med bloggen även om jag inte håller på så mkt med den.. väldigt enkelt är det iaf!

• madelyn

Bridecilla,
    Vi hade oxå osa 26/6

• Bridecilla

Mi-is
    om secret-box?

madelyn,
    tja, jag vet inte riktigt ännu...
    har beställt en fin, men vet inte om jag hinner få den i tid, annars får jag väl ge mig ut å shoppa...
    den jag ska ha under klänningen är lite tråkig...
    men det kanske blir linne och boxertrosor/hotpants i spets...
    kanske med stay ups till...
    får se...
    först måste jag bli brun... i form kommer jag inte komma så det får bli som det blir med den saken...
    han älskar ju mig som jag ser ut nu...

• Rockbröllop

Godmorron alla härliga tjejer!

Secret-box snack ser jag. Har inte gjort min än...det som känns lite pinsamt är att det är min systers x som ska göra den, han jobbar som fotograf. Känns nästan som att det blir jobbigare när det är nån man känner lite... Det som drar är ju priset, 500:-... Men man får väl stänga av skallen o "posa" :)

Sen måste jag prata om en sak.
    Jag o M2B blev lite sura på varann igår... jag tror att man börjar få lite nerver inför allt. Jag känner mig så jäää..la irriterad hela tiden. (Kan ju va att det är mensdax :() Men jag har kort stubin...o det känns så trist nu när man har allt härligt o se fram emot!

Hör det till saken eller e jag helt knäpp :(

• Bridecilla

gomorron!!!

rockbröllop,
    jag skulle tro att det hör till saken att bli lite arga på varandra!
    Man är ju så uppvriden och har en bild av att allt ska vara så perfekt!! så en liten grej kan förstoras upp för man blir kanske (medvetet eller undermedvetet) lite besviken för att allt inte är rosa skimrande HELA tiden.
    Men man får nog erkänna för sig själv att man har ju varit ett par ett tag och det förändras ju inte för att man har bestämt sig för att gifta sig. man är ju samma gamla gnällkärring, å han är ju samma gamla latkorv som innan... :) (tur att det fins andra sidor som man faktiskt älskar hos honom!!!)
    vi hade också en liten "diskussion" igår...
    jag har också väldigt kort stubin, speciellt när det är så varmt som det är just nu!! så att bara komma hem till en semesterfirare gjorde en lite sur.. men sen lät han mig inte vara varm å trött utan hittade på 1000 saker som var tvungen att göras etc... och så kunde jag inte explodera för vi har svärfar boende hos oss denna veckan och han hjälper oss att göra färdigt altanen...
    Men det hela blåste över rätt snabbt. Lika kort stubin som jag har lika fort går stormen över... som väl är!

så jag skyller på värmen, bröllopsnerver och alldeles vanliga skäl!!!

• Rockbröllop

Bridecilla:
    Tack..behövde höra det där. Ja...latkorv som du säger :) Han har semester oxå o jag jobbar, o så tänker jag omvänt..hade jag vart ledig hade jag säkert hunnit med 1000 saker medan han va på stranden och slappa..GRRR! Men, man vet ju hur man funkar med varann..jag vet att han behöver lite push från min sida o säger inte jag något så händer inget. Sen är ju jag för stolt för att behöva vara tjatkärring...vill att han ska komma på saker själv!

Neee...tror att det tar rätt mycket på ens krafter o styra upp ett bröllop, och är man som jag driftig så är det lätt att bli förbannad när han inte hänger med. Man känner sig lite ensam med allt ansvar ibland :(

Dessutom så har min mor börjat härja om diverse släktingar från Finland som inte blivit bjudna o bla bla... så hon o jag blev oxå osams igår! Så igår va ingen bra dag :(

Men men.... det hör väl till detta "sväva på rosa moln syndromet" giftermål :D

Det ska väl inte vara alltför lätt heller... :D

Svar på tråden 26 Augustibrudar Tråd nr:o 4aaaa =0)