Bla bla deluxe
Yes, you guessed it - Gemmas nya glittertråd.
Yes, you guessed it - Gemmas nya glittertråd.
har glömt hur det kändes att plugga...blir kanske påmind i framtiden om jag byter yrke eller tröttnar :) hoppas inte
Pump var det du tränat va? jag brukar inte heller kunna röra mig i en vecka efteråt -Ta ett varmt bad det är gött´ för kroppen och musklerna
Laban, yes pump var det! Men jag är fast besluten att inte ge upp än. Första gången jag var ute och sprang i år var det i princip samma känsla i flera dagar, och nu får jag ju ingen värk alls av löpning.
Som jag skrivit tidigare är jag döless på att plugga. Men det kommer att vara värt besväret, det är jag säker på! Kanske inte så konstigt att börja tröttna på studier när jag knappt gjort något annat...
Hej, Gemma och alla ni andra!Hittade tråden.
Har precis börjat känna mig som en människa igen!Efter ha haft en 17 tim faaantastisk möhippa!!Vilka grymt underbara vänner man har.Eftersom många av mina tjejkompisar reser mycket så blev det en tidig hippa,då jag gifter mig den 12 aug.Fick höra av alla att det var den roligaste och smidigaste hippan de någonsin planerat.Då vissa av tjejerna inte träffats tidigare.Allt var planerat in i minsta detalj med mycket skratt och tårar(rörd)med en hel del champagne.Har aldrig tidigare blivit såå lurad.Då jag nästan är omöjlig att lura...Men dom lyckades!Skrattar fortfarande.
Kram/Zea
Gemma - ja, du gjorde det inte så himla svårt för oss glamourare att hitta dig!! Det tog ca 2 sek.
zea - skönt va att hippan är över?! Jag blev ju tagen mitt ute på landsvägen. Mina vänner tyckte nog inte min hippa var den enklaste för det var himla svårt att få tag på mig!!! Inte många helger i Sverige och när de väl skulle ta mig så envisades vi med att hyra bil och istället för att åka hem (där de stod och väntade) så åkte vi och åt tårta och gjorde annat skoj på vägen.
Izunia - du var borta ett långt tag från tråden. Jag är ju så nyfiken av mig, hur var det i Egypten. Var ni nere när det var skottlossning? Gällande förslag på bröllopsresor så beror det ju lite på vad ni hade tänkt er. Ska det vara en lång resa till nåt exotiskt ställe eller en kortare i Europa. Vi valde att ta en kortare direkt efter bröllopet och jag tycker absolut att man ska ta några dagar direkt efter för man är helt SLUUUT! Sen så önskade vi oss bidrag till en Japanresa i höst. Vi var i Sorrento direkt efter bröllopet och det var jättefint. Massor med engelsmän i åldern 50 + men otroligt vackert, god mat, gott vin och ett bra ställe att göra utflykter från.
Brud_juni2007 - körde också pump igår och låg i sängen imorse och undrade varför det gjorde så himlans ont i benen. Fast då körde jag även ett otroligt hårt step pass i måndags...för att bygga på värken ytterligare. Pump bör man köra kontinuerligt annars gör det tyvärr så där ont efter varje gång.
Annars...livet flyter på som gift och jag har så smått börjat att konstruera tackkorten. Vi ska försöka enas i nästa vecka om vilka foton vi ska ha till tack kortet. Det är supersvårt! Idag bjuder jag på tårta och champagne (Gemma - Pol Roger...har du nu smakat?) här på jobbet.
Lapinette - jo vi var i Egypten under dessa händelser...förra aret skulle vi aka till sharm el sheik, men de bombade 1 vecka innan vi akte sa vi fick pengarna tillbaka. I ar akte vi till Hurghada och samma dag som vi landade var det nya bombdad...det är sa hemskt! Vi visste inget tills vi fick massvis av sms fran vänner hemifran. Sen satt vi klistrade framför cnn.
Väldigt synd för turismen i egypten när sant inträffar..
Ang bröllopsresor vill vi langt bort..nat exotiskt. Nagra dagar efter bröllopet vill A föräldrar att vi följer med dem, för de ska resa runt i europa. Till Tallin tror jag. Jag har nog inget val da han inte träffar sina föräldrar sa ofta. Känns lite stressigt fran min sida, men det finns nog inte sa mkt att göra efter bröllopet ända..:)
Det blir nog en karibisk kryssning i december om vi inte kommer pa nat annat!
Hur gar det med dina bilder? Jag är sa otroligt nyfiken pa att se hur vacker du var! Gick allt som planerat!?
Izunia - jag är hopplös gällande bilderna.
Har faktiskt låtit Gemma få se några då det är enkelt att maila henne på frogspace. Jag missuppfattade vår fotograf och trodde vi skulle plocka bort MASSOR med bilder från deras hemsida men så var inte fallet så nu måste vi tänka om. Men det finns en länk och 537 foton....jag har bara varit väldigt blygsam med att ge ut den då det är några där jag visar benen ganska så mycket.
Efter bröllopet behöver ni sova och vila ut. Gör det!!! Om ni ska åka bort och i vinter så varför inte Maldiverna, Asien eller safari i Afrika plus Zanzibar.
Vi har vänner i Tanzania och jag aker gärna pa safari, men vi ska ta den resan en annan gang. Andi vill inte aka till asien da han tycker det är för nära australien utan att aka dit..:) i know....
Jag känner dock att den där tallin miniresan inte blir sa mkt vila ut...
Jag vill ocksa ha lite sexigare bröllopsbilder! ;) kul med lite ben! Om du ändrar dig sa kan du maila mig pa var sida..
www.brollopshemsida.com/isabelle&andrew
Lapinette:Det är så skönt att möhippan är över.Har gått runt på nålar av nervositet då man aldrig vet vad mina tjejer kan tänkas hitta på.Men som jag skrev tidigare så var den helt Fantastisk!Har varit på 3 intervjuer för ett av mina drömjobb för tillfället intervjuerna har pågått under våren(det var därför jag var tvungen att avboka frankrike)Det har varit över 500 sökande.Dom ringde precis och jag har fått jobbet!!!Är så glaaaad.
Det skulle inte vara någon smiley där!Well,well och en massa stavfel som vanligt....
Kul med hippa! Jag var rätt övertygad om att min skulle vara i lördags men tack och lov var den ej det (vaknade med världens baksmälla )
Var och gjorde min provsminkning i går, vart SÅ bra! Jag är rätt kräsen och var lite orolig men det var helt onödigt.