Bla bla deluxe
Yes, you guessed it - Gemmas nya glittertråd.
Yes, you guessed it - Gemmas nya glittertråd.
P.S. Jag menar ...jag förstår vad det handlar om och vad de säger.
Vilka skamlösa gottegrisar.
Jag ser er nog. Och förnekar allt släktskap.
Men Gemma, ska det komma från den största gottegrisen av oss alla??!!
Helgens avräkning so far: 1 glas chablis. 1 glas Pieper Heidseck. 1 glas ungerskt bubbel. 3 glas vouvray. Ett glas pomerol.
Ikväll ska vi till Båstad för en av girlsen vill gärna bli ihop med ett överårigt brats. Själv vill jag gärna hälsa på dem i deras vulgärt stora sommarkomplex vid havet, bo och äta gratis och låna ferrarin när som helst. Så jag ska boka bord och hålla tummarna.
Igår badade bara den modigaste av tjejerna men hon hävdade att det var jättevarmt i vattnet och idag tycks bli en vacker dag så då drar jag nog på mig jordgubbsbikinin och simmar lite jag också. Det är skönare nu än i juli för det är nästan inget folk på stranden. Eller är det kanske lokaltidningens helsides-artiklar om nudister som förirrat sig in på den vanliga stranden som avskräckt? Hur som helst blir det första gången på tio år som jag badar här nere så Lapinette - du är inte ensam om att föredra att hålla dig torr. Fast vete sjutton om jag skulle kunna hålla mig borta från Medelhavet.
Kram, turbo-G
Telemarkgrrl: Hej!
Lapinette: Motivation inför köp innanför tullarna: 1. Passa på när ni är unga och förhållandevis barnlösa. 2. Ni kan fortsätta jetsetta nästan som i cannes. 3. Ögonen blir glada av alla snygga eller kostiga människor. 4. Gång- eller bussavstånd till centralen eller Arlandaexpress - fantastiskt! 5. Om ni vill köpa hus eller större lägenhet utanför stan, eller i någon annan stad, får ni en massa pengar för er innerstadsvåning och kan välja fritt.
Lapinette: Undrar hur du kommer att uppleva livet i Stockholm... för "Noppes" kan nog knappast mäta sig mot en helg i Monaco...
Brud juni: Jag gråter också när folk är tjaskiga. Just då när man vill vara en stenhård icequeen som krossar sin motståndare bryter man ihop och blir pytteliten. Förstår dig precis när det gäller parisincidenten, de där snorgärsarna med stora kpistar är superläskiga. Blir lika paranoid varje gång och vågar inte vända ryggen till. Och att till råga på allt bli förolämpad... bra att du grät, på sätt och vis. För, liksom, vad skulle man annars ha gjort? Argumenterat emot, dragit fram nagelfilen? Tror inte det.
Nu ska jag njuta av solen och bristen på kpistar! Kram, G
Gemma: hej!
Gah, en jordgubbsbikini! Det vill jag också ha. Självklart så tänkte inte jag på bikinisar redan i våras när alla smarta människor köpte sina. Så nu rusar jag desperat mellan alla möjliga affärer där det hänger ensamma små sorgliga exemplar kvar som ingen annan velat ha. Trosdelen i storlek 34 och bh-delen i storlek 46. Eller så är dom fult ljusrosa och turkosa på samma gång. Men är man desperat så är man så jag står ändå där i provhytter och ser hur magen väller över troskanten och bh-delarna sitter nånstans i armhålorna.
2 veckor kvar till Grekland, vad ska jag ta mig till? Nåja, i "värsta" fall får jag strunta i badandet och bara sitta under pinjeträden och dricka drinkar. He, he...