Bla bla deluxe
Yes, you guessed it - Gemmas nya glittertråd.
Yes, you guessed it - Gemmas nya glittertråd.
Izunia - blir det många bad för dig?
lapinette....ja det brukar det! :D
Hmmm...så antingen blir det ofta "många glas" eller så gråter du ofta?!!!
Här är man trötter idag. Det blev ganska så sent hem från Monaco även om vi valde att gå strax efter konserten. Allt var bra! Dock kändes det inte lika lyxigt som första gången vi var där. Den här gången visste vi vad vi kunde förvänta oss.
Lämnar bilen vid entréen till rödklädda män som tar nyckeln och parkerar den. Sen in på de enorma toaletterna som har en avdelning för sminkning. En lite stol och en spegel med förstoring till varje stol. Sen går man och anmäler sig och får då följa en man in till sin plats. Går över en stor scen ned till vårt bord. Där serverades en 3 rätters middag och under tiden uppträder en orkester på scen. Vi hamnade mellan 4 italienare och sen några rika knösar som sörplade champagne hela kvällen. Jag gissar på att ena paret var från Ryssland och det andra hörde jag var från Schweiz. Bakom oss satt ett gäng israeler varav den äldre visst har finansierat nya Buddha Bar som ska öppna i London i september 2007. Det gick inte att undgå då han satt högt och pratade med ryssarna bredvid mig.
Själva konserten var jättebra. Ljudet helt perfekt och inte alls som när man går på stora konserter i Globen. Inte gilla! Han har lika bra röst live som på skiva och bandet som spelade var suveräna. Enda nackdelen var att jag vill stå och dansa när det är konsert och det ville ingen annan vid mitt bord. Sist när det var Seal stod jag mellan några pelare halvägs ut på terassen och dansade och sjön. Nu satt jag lydigt och "dansade" på stolen.
Avslutade kvällen med att ta en promenad på terassen och titta ut över havet och Monaco.
Hej tjejer!
Ska snart dra till jobbet. Har packat resväskan för en långhelg i Finland. Kommer tillbaka på tisdag. Ha det så bra så länge!!
Kram!
Izunia:Du är bara för skön!!
Lapinette:Låter som om ni hade en härlig kväll!Sitt dansa kan vara helt ok..
fast få skaka hela kroppen när man dansar är nog att föredra.
Det är så skönt att få vara ledig så här innan bröllopet.Fast redan början av nästa vecka börjar endel gäster droppa in från Usa,Canada,Italien,Österike,Tyskland och Finland.
Brud_juni2007:Ha en trevlig helg!
Kram,zea
ZEA! :D I´d like to think so! ;)
Lapinette...ja det blir väl manga glas! Jag lär mig aldrig..Som polack har jag inget stopp för alkohol....:)
Nu maste jag skriva dekoreringsinstruktioner till restaurangen...
Izunia - och vad ska jag skylla på som svensk?!
zea - låter nästan som vårt bröllop dock ingen från Canada och ingen från Finland. Istället Frankrike och Luxembourg...och så skulle vi haft en från Japan också .
Hej på er! Sitter på seven eleven och skriver, hur fattigt känns inte det... har ingen dator nu så jag får nöja mig med sporadiska inlägg. Plus att det känns som om hela världen fluktar. Uuuuh... skriver mer när det är aningen mindre folk i butiken. Kramar, g
gemma det later inte helt roligt...
Lapinette..jag vet precis hur du känner...:(
Nu har jag bokat tid för pedikyr ocksa..efter min brazilian.... Maste förbereda mig pa smärta..
Pa onsdag ska jag pa "exotiskt bad" som jag fatt i present....sköönt!
Och pa fredag ska Gucci till frisören och bli fin!
Jag hoppas jag slipper stressa mer nu...är helt svimfärdig efter alla avbokningar! :(
Izunia - Skittrist med era avbokningar. Om man avbokar ett bröllop så måste man verkligen ha superbra skäl ...annars så kommer man. Eller hur?! Men som sagt, skit i de som inte kommer ni kommer ändå ha jätteskoj!
Ska tänka på er när jag åker genom Skåne den 12:e augusti på väg mot Stockholm. Det var väl då ni gifter er? Just den lördagen kommer vi att åka genom Sverige upp. Håller utkik utmed vägen om jag ser dig.
Gemma - var har du gjort av din Mac? Blev den kvar i Kina?
Här i Cannes är det mindre glamoröst idag. Vi har fått kartonger och börjat packa. Min man har inget större tålamod så 30 minuter var nog.