• Gemma

Bla bla deluxe

Yes, you guessed it - Gemmas nya glittertråd.

• Svar på tråden Bla bla deluxe
  • spöket laban

Heej tjejer u har jag precis kommit hem, har varit gift i i snart 2veckor :) nu, käner oss helt nykära igen helt uderbart...

Allt var helt underbart men det gick så himla fort att man inte hann reagera....

Någon som har tips på var man kan köpa fina album att klistra in alla bilder?

Ni kommmer att få se snart :)
    Izunia 80stolsöverdrag gud vad duktig du är ...vi betalade 1euro per stolsöverdrag på vårat bröllop, hade blivit jobbigt att sy 400st

Måste vila mig lite efter den långa resan kram

• Lapinette

spöket laban - välkommen tillbaka och berätta!?! Så nyfiken på att höra om ert jättebröllop med dans i dagarna tre.

• Izunia

Lapinette..ja det är sa trist sa jag vill bara dunka huvet väggen och grata - igen! En till som akut maste med jobbet till Kina..jaja sant händer ju. :(

spöket laban det var ett billigt pris ni fick per överdrag! Tyvärr passade inga vara fula stolar sa det var bara till att sy själv... 30 kvar!

Hur var bröllopet!????? BILDER!?

• Lapinette

Izunia - fäll inga tårar. Det kommer att bli så mycket folk den dagen och så mycket lycka att du inte kommer att sakna de som inte kommer. Det är däremot de som missar något!!!

Instämmer - spöket vi vill se bilder!

• Izunia

Vad kul att ni ska köra igen sverige da! Ni far gärna ta ett stopp i Lund!

• Izunia

Laban- min mamma köpte ett jättevackert album till mig i USA. Har du möjlighet att beställa fran nagon där`? Annars kan du köpa pa nätet.

• Lapinette

Izunia - vet du, vi hade en tanke på att flytta till Lund ett tag. Min man var på anställningsintervju och den tjänsten skulle ligga i Lund eller i Nice. Nu fick han inte jobbet och tjänsten lades i Nice MEN vi funderade mycket över Lund en tid. Jag vinkar när vi åker förbi!!! Eller kanske kan övertala mannen att stanna för en fika. Dock är vi nog där aldeles för tidigt för att kunna se er komma ut från kyrkan.

Spöket - jag har sett jättefina vita, stora album på NK. Hoppas bara de finns kvar tills jag kommer hem.

• Izunia

Lapinette...ni är välkomna hit any time!! :D

• Lapinette

Vad tyst det är här på tråden. Gemma utan dator, utvandraren har dragit ut i Europa, Brud_juni är i Finland och jag antar att vår Roslagsbrud är i Roslagen.

• Telemarkgrrl

Jag är här iallafall. Samtidigt som jag planerar för en middag imorgon. Är just nu så himla sugen på nåt "moussigt" med hallon till dessert. Kan inte bestämma mig mellan "mörk och ljus chokladmousse med Sauternes- och basilikamarinerade hallon" eller kanske "vaniljmousse med kanel, citron och hallon"? Mmm, båda låter ju fina...

Svar på tråden Bla bla deluxe