• Miafina

Gå ner i vikt - peppningstråden

En fortsättning på tråden: Ni som vill gå ner 10-15 kilo. Forts.....

Nytt namn, samma mål =)

Och kanske fler deltagare?!

• Svar på tråden Gå ner i vikt - peppningstråden
  • Princessa

fniss..ja, varför inte! Tänkte ju ändå gå ut å gå...!

• Millan28

Man ska ju må bra med... jag hänger upp mig lite på att jag inte använt mitt gymkort på flera veckor eftersom det är såååå mycket skönare att springa & cykla utomhus, men det lär nog komma till användning när det blir regn och kallt, precis som din orbitrek.

• Princessa

ja, hur kul är det att träna inne när det är soligt och fint utomhus??

Nu ska jag ta min lilla promenad.

Bajbaj! :)

• Princessa

nu e ja tebax. Sitter just nu och mumsar på min lunch. Det blev ingen pannkaka på sojamjöl, för jag skulle inte ha hunnit till och från affären + laga lunch och sen cykla till jobbet. Blev en halvtimmes promenad, sen hem och laga gröt på fyrkornsflingor, plommon och russin kanel och liiite vaniljsocker. Sitter och äter den nu, med äppelsylt och mjölk.

• Meddelande borttaget
  • Miafina

Ang pannkaka.. Ett ex till mig hade ngn "supernyttig" pannkaka som han sa... han tränade rätt mkt, och var fåfäng, så den var kalorisnål och proteinrik.... Jag vet inte exakt vad han hade i, men jag vet att det var typ soyamjölk och keso.. och ägg såklart... sedan hade han i proteinpulver för träningens skull..... Vad som var i mer vet jag inte.. men keso kan ju vara en idè..

Sedan kan man ju göra fläskpannkaka utan fläsk.. ha morötter eller så i istället...

Hmm vet inte om det är GI med morötter eller inte, men nyttig iaf =)

• Meddelande borttaget
  • Jessie76

Hej allihopa. Jag får skriva min dagliga novell senare för jag hinner inte idag

Undrar bara - VART har du hört att man ska äta bara 3 mål mat per dag Teds brud? Det är hur fel som helst.... Ät OFTA och LITE.. Då håller man förbränningen på topp!

• Inda

Idag har jag fått liite motion i det underbara vädret...

Mina barn är med på orientering och jag fick knata runt med sonen på hans bana (2X800m)

Bättre än inget!

Är det nå'n som har nå't tips på hur man stramar upp magen lite? Funkar krämer och så'nt? Jag fick "reklam" från Yves Rocher idag och de hade en kräm för just magen... Frågan är om det är att slänga pengarna i sjön...?

• Miafina

Inda - jag har ingen aning om huruvida det verkligen funkar... men min sambo brukar ta vanlig hudkräm och massera min mage med...... Man vet juinte om det är det som hjälper, men iaf så har lite sträckmärken och sådant blivit mkt bättre...... Men där hänger det nog mer på massagen än krämen....

Men oavsett så skadar det väl knappast att vara lite snäll mot magen... =)

Kanske finns ngn annan av er som testat krämer av det slaget som kan svara bättre =)

Hej hej, lingontopp

Svar på tråden Gå ner i vikt - peppningstråden