• Miafina

Gå ner i vikt - peppningstråden

En fortsättning på tråden: Ni som vill gå ner 10-15 kilo. Forts.....

Nytt namn, samma mål =)

Och kanske fler deltagare?!

• Svar på tråden Gå ner i vikt - peppningstråden
  • Princessa

usch, nu känner jag mej lika plufsig som vanligt! Så fort man har ätit är det som om man växer en storlek! Har iof inte ätit speciellt mycket idag men.. 2 skivor fullkornsrågbröd med solrosfrön + mager ost och tomat till frukost. Pannkaka till lunch. För en timme sen hade jag ett sånt jädra sötsug så då åt jag naturell yoghurt blandat med vaniljsåspulver och jordgubbssylt ( !!?! )
    Nu tänker jag inte äta nåt mer förrän runt 7-tiden. Då blir det antagligen naturell yoghurt med jorgubbar och mysli.

Ska snart till affären. Någon som har några tips på nyttigheter jagkan köpa hem?

• Miafina

Princessa - Du tycks inte få i dig mkt proteiner ?!

Är det bara idag som det är så eller ?

• Princessa

nej, det är väldigt varierande vad jag äter. Brukar nog nästan varje dag äta nåt kött åxå..

Råkade sej inte så idag, bara.

• Miafina

Oki - annars skulle jag förslagit just proteiner i ngn form =)

• Miafina

Blääää... Vad tråkigt jag har...

Jag hoppas verkligen att ryggen är bra tills imorgon så jag kan träna.. känner att "jag behöver" det... är väl det mentala som behöver det mest känns det som iofs.. men ändå...

Jag måste säga att utan mina mellanvägningar (½ vecka) veckorna väldigt långa... Jag vill veta hur det går, om det händer ngt... Det är ju inte så att det syns på kläderna under veckan liksom.....

Skall träffa en kompis imorgon, funderar på att ta min "korsett" så att det verkligen syns vad man tappat... och på så sätt nästan "tvinga" fram en reaktion....
    Jag är så lee på att alla människor är så "vänliga" och inte drar uppmärksamhet till mitt utseende.. Jag vill ju ha posetiv respons, inte total tystnad....

*känner mig som en lika bortskämd barnunge som jag antagligen låter som*

• Drakdal

Vad kul det är när alla byxor blir för stora! Visserligen är det inte kul att behöva kassera väl fungerade byxor men det är så skönt att märka på kläderna att man verkligen går ner!!

Allt känns så mycket bättre när det är sol ute! Allt känns så överkomligt.

• Drakdal

Har precis kommit in från en 50 min jogging/rask promenad. Man känner sig sååå duktig då! SKöNT!! Känner mig stolt :D nu är det bara att försöka hålla det och göra det varje eller varannan dag.

• Miafina

Låter som livet leker igen Drakdal, efter klagovisan häromdagen ;)

• Drakdal

Japp!! Tror det är solen:D

• Drakdal

själv då miafina, blev det någon OT? eller har du fortfarande ont?

Svar på tråden Gå ner i vikt - peppningstråden