Gå ner i vikt - peppningstråden
En fortsättning på tråden: Ni som vill gå ner 10-15 kilo. Forts.....
Nytt namn, samma mål =)
Och kanske fler deltagare?!
En fortsättning på tråden: Ni som vill gå ner 10-15 kilo. Forts.....
Nytt namn, samma mål =)
Och kanske fler deltagare?!
Dagens vägning på vv visade -4kg!! Men då är det också min första vecka och hälften är säkert vätska... Vilken start! Men sen brukar platåerna komma och det är då det visar sig om man har motivation och beslutsamhet!!!
grattis till både catte och teds brud! ett kilo är ju bättre än att vågen visar åt andra hållet och det jämnar säkert ut sig i slutet!
Teds brud
Killar går lättare ner än tjejer, tror jag.
Grattis till er med fina resultat denna veckan!! Och vi andra hänger i och kämpar på för nästa mål, eller hur?
Jisses vad duktiga ni var då =)
Du fixar det Drakdal, men jo oj vad jobbigt det är att åka bakåt.... uscha...
Kämpar så gott man kan... men visst börjar motivationen tryta lite nu... jag har snart nått halvvägs, och det har gått drygt 3 månader... och det är hmm nästan ett år kvar... Men eftersom jag gärna vill vara iaf nära mål i höst eller så, så är det ju inte att lägga sig på latsidan nu... men man känner sig inte riktigt lika "desperat" längre... (läs: plikttrogen/ordentlig)
Kör på tjejer, vi är bäst =)
Har kommit igång ordentligt efter helgen nu och har varit ute på två raska promenader idag varav en med stavar i ca 50 min styck. Dessutom så cyklade jag en mil mitt på dan. Om jag forsätter i någolunda samma stil så ska det nog gå, men schemat ser så fullspäckat ut framöver så jag vet inte var jag ska hitta tiden.
Dag tre med naturdiet. Igår blev det avsteg från dieten eftersom vi var ute med jobbet. Åt en jättegod laxrätt med västerbottensost och potatis och åtskilliga öl....
Cyklade till jobbet (7,5 km)
Idag är jag bakis men tillbaka på dieten. Det blir även 5 km löpning på lunchen och cykling hem från jobbet.
Fördelen med att äta såna här bars är ju att man kan passa på att ligga en halvtimma ute i nån park och läsa en god bok på lunchen.
Millan - Hur länge var det du tänkte köra den varianten?
Och så får du tala om ifall det är ngt att satsa på det sista inför baddräktssäsongen ;)
Vill, vill vill, vill *intalar mig själv om att inte tappa suget nu, bara för att man är lat*
Nåväl tränat lite på OT idag iaf (för lite men bättre än inget... tänkte ta en långpromenad eller en ny duvning sedan)... och mage, och lite benlyft som tydligen skall lyfta rumpan... kan behövas..
*inte tappa inte tappa inte tappa*
Hej
Jag har varit hemma som sagt med minsta damen, men nu är jag åter på jobbet.
Vågen imorse visade 0,4 minus... Fan vad jag tycker det går sakta!!! Du går snart om mig Miafina, inte för att jag missunnar dig - men jag har ju hållt på så länge
Jag har iallafall fått diagnos från läkaren (skrev jag det förra gången?) att jag är "sjuk" - alltså för låg ämnesomsättning, och det förklarar ju en del.... Fick medicin så vi får väl se hur det går. Om det nu är så, så har man ju gjort det riktigt bra att lyckats gå ner överhuvudtaget fram till nu - eller? Alltså alla gör det svinbra det var inte så jag menade!
Jag menade att det kanske hade gått ännu bättre om jag fått veta tidigare? Fast man ska nog inte hänga upp sig på det utan köra vidare som man gjort innan.
Jag har ju varit lite sjuk, så jag har inte kunnat träna så mycket men prommisar har det ju blivit
GRATTIS ni andra!! Herregud vad duktigt!
Jessie - *känner mig stolt*... Nä jag förstår din tanke helt faktiskt =)
Hmm det var väl både bra och veta "att det var ngt fel"... lättare att hantera om man vet att det inte är ens eget fel (kanske?), men ändå surt liksom....
Nej det är störtbra jobbat ju att "trotsa" det hela =)
Hur mkt har du gått ner totalt på vilken tid??? *nyfis i en strut*
Jag är så jäkla imponerad av att ha orken/drivet att hänga i vecka efter vecka =)
När jag insåg att jag hade gjort det här i ett kvarts år höll jag ju på att smälla av, och kunde inte begripa hur det gick till.... Och tanken på att hänga i ordentligt i typ ett halvår till känns inte som det mest lockande direkt.... Men på sommaren räknar jag med att man får mer motion och tid ute iaf... och att värmen gör att man inte äter lika mkt (önsketänkande kanske)
Skönt att du förstod mig
Jag har vart med på GIviktkoll sen 26 januari och sen dess har jag gått ner totalt 7,8 eller om det är 7,9 kg.
Jag har minskat c:a 9,5 cm i midjan. Det är mer runt höften (stussen), runt armen och benen men jag kommer inte ihåg hur mycket det var.
Jag började ju dock i oktober- november nån gång men jag har inte kvar måtten från då. Skulle gissa på en 15-20 cm totalt.
Men som ni alla vet så råfokuserar man (iallafall jag!) på kilona! Går man inte ner så går man inte ner det är bara så!!
Äh, jag kör på men ibland är det tyngre
Jag tror som du, att det blir lättare på sommarn, för då grillar man ju mer och då blir det lättare att välja bort det man inte får äta. Sen finns ju hur mycket sallad och grönt som helst på sommaren att botanisera bland, så jag tror faktist på det! Sen är man ju igång mer sommarhalvåret.
Jag hade dock velat komma ner 10 - 15 kg till innan sommaren så man kan dra på sig en bikini, men det verkar hopplöst!
Usch vad mycke gnäll det blir... Ni får scrolla ner