• Miafina

Gå ner i vikt - peppningstråden

En fortsättning på tråden: Ni som vill gå ner 10-15 kilo. Forts.....

Nytt namn, samma mål =)

Och kanske fler deltagare?!

• Svar på tråden Gå ner i vikt - peppningstråden
  • Miafina

OT - Inda jag smyger in frågan här eftersom jag vet att du hänger på tråden =)

Kommer du ihåg mer hur det såg ut på Sjösala?
    Typ stort rum med furupanel? Utsikt? typ sådana saker =)

• Miafina

Bidde 32 minuter OT idag... inte någon jättefart heller, men det får duga... bättre än inget liksom...

Åt soppa idag som aldrig tycktes ta slut.. var en normalportion, men jag fick trycka i mig andra hälften... Kan berott på att det var ordentligt kryddstark kanske.. man brukar ju inte kunna äta lika mkt då som av mer "smaklös" mat har jag för mig =)

Har mailat pastoratet idag, och hört mig för om huruvida det är möjligt att gifta sig kyrkligt på valborg=måndag.. eller om man måste ta lördag (vill inte)..
    Så får se om det kommer ngt svar... Men nu har jag iaf tagit itu med ngt =)

• Inda

Minafina

Jag kommer inte ihåg riktigt, det är 6 år sedan.... Det var som sagt en ganska stor lokal med scen. (som min då 2,5-åriga dotter intog med förtjusning) Inget tjusigt ställe utan nå't mittemellan hembygdsgård och ordenshus, typ. Men man kan ju pynta fint själv. Jag har för mig att det låg rätt nära en bondgård... Men jag är inte säker... Ni får väl göra en liten utflykt i Sunneområdet...

• Miafina

Inda - Japps det blir en tur vecka 21.. då skall vi inventera kyrkorna och försöka välja =)

Vi skall se vilka lokaler vi kan tänkas få möjlighet att titta på då också... börjar ju bli lite dags att bestämma sig nu.. iaf kyrkan, för llokalen får väl bero på vilken kyrka man väljer =)

Ajajaj, det går åt skogen denna vecka känns det som, efter 2 fatalt misslyckade dagar... Men idag har jag hållt mig på mattan iaf =)
    Jag tror jag skall hålla ögonen öppna för hur det funkar med naturdieten, jag vill vara i fin form till studenten som nu poppade upp innan dopet.. *grr*

• Millan28

Man måste få släppa kontrollen ibland med Miafina, det kan t o m ge fettförbränningen en skjuts ibland...

Naturdiet dag fem idag. Vågen står kvar på 2 kg minus, vilket känns jättebra. Nu börjar det dessutom kännas bättre. Igår avnjöt vi vår pulverdrink tillsammans med en blandad grönsallad med vinäger och salladskrydda, och det var såååå gott.... ..ibland är man glad åt det lilla....
    Har precis avnjutit en naturdiet vanlijdrink som smakar som smält vaniljglass *mums*.

Löpningen den senaste veckan har dessutom gett effekter på konditionen för det gick mycket snabbare än vanligt att cykla hem igår samt att cykla till jobbet imorse. Idag på lunchen blir det löpning ca 5 km och sedan cykling hem igen i eftermiddag. Ha en skön fredag tjejer!!

• Miafina

JO lite kontroll får man släppa ibland.. bara inte för mkt =)

Hihi, njöt av pulver.. låter skoj... Men sallad lät gott =)

Hurtfia =)

• Miafina

30 minuter OT idag.. och en iofs ganska kort promenad.... men kanske kan ta en längre när gubben är hemma igen.. trist att gå själv...

Lagat massa lunchlådor idag också... till gubben såklart... vissa såg lite frestande ut... *mums*... men inte för mig just nu... =/

• Jessie76

Halloj, här är allt som vanligt, förutom att jag har tvingat sambon att gömma vågen så jag bara väger mig på onsdagar. Jag KAN inte hålla mig från den så vi får se om detta kan göra nån skillnad. Jag menar, det är ingen vits med att väga sig 5 ggr på samma dag!

• Miafina

Hihi... nä Jessie det känns ju inte som att man väger mindre ju längre dagen skrider iaf, tyvärr =)

Jag gör mitt bästa för att hålla mig ifrån den... Men eftersom gubben nu väger sig varje dag - för att hålla koll på sin vikt så den inte sjunker för mkt så står den framme retligt nog... det är lite störigt, men han skulle aldrig komma ihåg att ta undan den efter sig, så den får stå där den står och jag får försöka se det som karaktärsdanande... *yeee right liksom* ;)

• Miafina

Som vanligt så fyller jag på...... Blev en rejäl promenad nu på eftermiddagen... 1 timme 40 minuter... fast då var vi inne i nga affärer dock.. men vi gick väl i iaf 1 timme så.... var skönt =)

Skrev ut ett första försök till inbjudningar idag... gubben glömde det igår... Och det kan nog funka, med annat papper och lite justeringar så =)

Svar på tråden Gå ner i vikt - peppningstråden