Gå ner i vikt - peppningstråden
En fortsättning på tråden: Ni som vill gå ner 10-15 kilo. Forts.....
Nytt namn, samma mål =)
Och kanske fler deltagare?!
En fortsättning på tråden: Ni som vill gå ner 10-15 kilo. Forts.....
Nytt namn, samma mål =)
Och kanske fler deltagare?!
Ryggen mår fortfarande inte ngn höjdare tyvärr.... Så jag har bestämt att OTn får vänta tills det inte gör konstant ont iaf...
Det blir bättre för varje dag iaf... så jag siktar på måndag igen....
Idag skall jag på stan, så blir en del gående kan jag tro... Och sedan eftersom det är så fint väder så blir det nog nga promenader ytterligare under helgen =)
Det frestar lite mindre på iaf...
Får verkligen hoppas att det blir som de säger, att vädret håller i sig under helgen.. kan man ju gå ut på gården och sätta sig med sin lunch eller så och gotta sig =)
Hmm mindre än ett år kvar till bröllopet, kanske börjar bli läge att faktiskt börja planera mer konkret, inte bara yra/drömma =)
Skall ha svärisarna jycke i 1 veckan i slutet på maj, så då har vi bil också.. Funderar på att dra upp till Sunne och kika på kyrkorna då.. Så man iaf har sett dem, och får ngn att fundera på... Kanske inte alls ser ut som man tänkt sig... då är det ju dumt att bolla... Sedan är det ju läge att ringa och kolla så att de aktuella alternativen inte är dem kyrkor med valborgsfirande... vore ju taskigt liksom =)
Ni får hjälpa mig och elda mig lite i rumpan om det också.. gubben lär ju inte göra det =)
Inda - får jag fråga vilken del av stan du bor i??? Av någon okänd anledning så inbillar jag mig att du bor typ på Haga eller Herrhagen =)
Nej nu får jag nog börja göra mig iordning, tänkte hinna kika lite på stan innan fikasällskapet kommer =)
Kör så det ryker =)
Hej hej på er alla
Jag är sååå sjuk såå sjuk - jag tror Sweet Saint har smittat mig Nää skämt åsido, men gud vad det är tråkigt att vara förkyld när det - som ni säger - är så fint väder! Dom har lovat 20 grader i helgen och sol och så ska jag ligga i bädden med ont i halsen
Nää jag vägrar!
Men träning får nog vänta på sig iallafall.
I onsdags hade jag minskat 0,6 kg och 0,7 cm sen onsdagen före, och d e ju ok
Jag skriver längre fram, nu måste jag jobba.
Jobba på bejjbz
Bra att det går neråt ju Jessie =)
Nä sjuk är aldrig kul =(
Så nu har jag varit på stan.. är ju löjligt härligt väder... hade nästan önskat att jag hade kunnat ha kjol eller klänning så varmt och skönt som det var... men men.. det får väl avvakta fram till högsommarn eller så...
Men jag skall iaf sätta mig på balkongen eller gräsmattan och läsa en sväng.. försöka så minsta tillstymmelse till färg på benen... Inte för jag tror att det går, men är ju skönt iaf =)
*urk, mina skor tar död på mig*
Suck vad jag vill få bort magen nu! Eftersom jag just har grav.testat mej och det var megativt så har jag inte nåt att skylla på längre! (har "låtsast" att det va nån i magen, det var därför den putade ut..)
I dag åt jag en "grön"sallad och ugns-stekt schnitzel. Tänkte börja försöka skippa dom dumma kolhydraterna nu..om jag kan. En kille jag känner har gjort så, och han rasade i vikt! Jag vill åxå!
negativt, ska det stå. Och inte megativt :)
Var det bra eller dåligt med negativt då? Om man får vara nyfiken
Jag tror det är en bra idé att skippa kolhydraterna, testa - det är ju aldrig farligt... Jag kör då på det och det går neråt sakta men säkert.
Sen om man ska träna och få bort magen så fick jag ett bra tips av en mycket god vän Att först köra kondis i minst 30 min så man får upp puls och sen göra situps och sånt. Då bränner man bort fettet. Inte bara köra situps för då blir man större. En lite mer komplicerad förklaring finns det nog men så kan man nog förkorta det - eller?
Kör på Princessa, du klarar det! Häng kvar här bara och "spy" ut när det är jobbigt.
Jag måste spy ut att jag är mäkta förvirrad... Jag trodde igår att jag hade fått min mens.. blödde dock ovanligt mkt.. och att det är typ 2 veckor för tidigt =/
Jag är en sådan där konstig människa vars cykler normalt sett är närmare 5 än 4 veckor... nu blev det typ 3.... Och varade igår och inatt... Men idag, knappt ngt.. bara nga få droppar... Helskumt... Men mens vore en förklaring till att jag samlat vatten igen som en galning i nga dagar.. skallpar runt....
Hmm får se vad det blir av det hela...
Hihi Minafina... Jag bor inte en i sta'n... Jag bor i Molkom.
Fast innan det bodde vi på Våxnäs...
Var bor du själv?
Idag har jag varit ute och provat mina nyinköpta "walkingskor". Det blev 55 min rask promenad. Riktigt skönt faktiskt!
Hoppas att morgondagens vägning blir positiv oxå...
Inda - Ahh, nu minns jag.. förlåt mig =)
Du låter väl stadsaktig eller ngt ;)
Hihi, we live at your old place =)
Norrstrand tidigare, men blev trångt med etta, och då ledde ekonomin typ hit, Gruvlyckan, Kronoparken eller Rud.. och då var ju här bäst tyckte vi =)
Tur att ngn har tillförsikt inför vägningen =)
Själv har jag börjat dra mig ordentligt för det, med tanke på mitt skvalpande... (börjar mer och mer misstänka att jag är en kamel.. )
Är ju fint väder idag iaf.. så skall försöka få med gubben ut och gå också.. inte bara ligga och dra sig i solen...
*suckar lite över att sitta och skriva arbetsansökningar idag.. till jobb som överhuvudtaget inte är inom mitt kompetensområde, bara för att man måste tjäna pengar... känns som slöseri med pengar på ansökningar...*
Hoppas alla mår bra i solen =)
jessie76
vi har inte FÖRSÖKT få barn med flit, så att testet var negativt var nog bra. Fast man känner sej ändå lite besviken...men ändå lättad...svårt :)
ja, kond.träning + situp bränner fett, det vet jag, gjorde så till förra sommaren. Blev av med en hel del! Tyvärr har det varit svårare att komma i gång till den här sommaren :( Men igår blev jag riktigt förbannad på mej själv så jag "orbitrekade" i 32 minuter och körde några situps efteråt! I morse sprang jag 20 min innan frukost. + att jag gör det "vanliga", promenader och cykling. (inte så jätte effektiv träning, eftersom hunden inte orkar springa snabbt hur länge som helst)
Tur att den här tråden finns så man får gnälla av sej när det är jobbigt! :)