• Miafina

Gå ner i vikt - peppningstråden

En fortsättning på tråden: Ni som vill gå ner 10-15 kilo. Forts.....

Nytt namn, samma mål =)

Och kanske fler deltagare?!

• Svar på tråden Gå ner i vikt - peppningstråden
  • Teds brud

Jag har skött mig bra tycker jag, stått emot alla favoriter som pasta bröd och godis. Ska väga mig igen på måndag, hoppas att resultatet bli bättre denna gång. Taskit annars speciellt när man inte fuskar utan håller sig till dieten.

• female81

oj oj. denna helgen har jag fuskad big time... var ute i fredags och åt godis i går...

men idag har jag gått+ sprungit spåret innan frukost. känna mig duktig. haha.
    sen ska jag ta tag i det i veckan. spinning i morgon eftermiddag

men stora last är att låta bli godsaker. men ska klara det nu.

hur har det gått för er

• Miafina

Blev ett pass på OTn idag.... blev en dryg mil, i maklig takt = 37 minuter..... Skall se om jag pallar med ett nytt pass senare i em.... Skall försöka iaf...

Blir ingen rapport i morgon heller, då kroppen är i någon vanefas nu, och samlar på sig allt så jag vill inte veta hur många kilo jag har gått upp denna vecka, men mer än ett par blir det nog iaf... Så det blir om en vecka istället... Hoppas jag att det "rättat till sig"

Be good

• mary_85

Hej på er.
    Vill bara dela med mig av mina erfarenheter.
    jag gick ner 16 kg med GI- metoden på 3 månader!!! det e det bästa jag gjort.
    Mår så mycket bättre, orkar mer o jag känner mig så lättad, bara tanken på att man inte längre är överviktig är helt underbart!
    Så jag kan absolut rekommendera denna underbara metod. Redan de två första veckorna gick jag ner 7 kilo jag hoppas att jag har varit till nån sorts hjälp för er.

Det som hjälpte mig var boken: GI i praktiken, skriven av Ola Lauritzen tror jag han heter kram på er o lycka till

• Miafina

I detta fall menade jag OrbiTreken = OTn

• mary_85

jaha okej. men vad är det för nåt?

• Miafina

Träningsredskap... Vet inte vad det är mest likt men blandning mellan trappmaskin, skidmaskin eller ngt sånt... =)

*fick myror i skallen*

• Inda

På gymmet kallas OT'n crosstrainer tror jag...

Vägardag idag!

Tack och lov så hade jag gått ner denna veckan (0,7 kg)... Så nu är jag på rätt köl igen...

I morron ska jag vara med på VårRuset. Det ska bli trevligt. Hoppas vädret är OK bara... Inget kul om det spöregnar.

• Miafina

Ohh nästan så man borde gå och kika på dig Inda, om du rusar på bra ;)

Svar på tråden Gå ner i vikt - peppningstråden