• Miafina

Gå ner i vikt - peppningstråden

En fortsättning på tråden: Ni som vill gå ner 10-15 kilo. Forts.....

Nytt namn, samma mål =)

Och kanske fler deltagare?!

• Svar på tråden Gå ner i vikt - peppningstråden
  • Miafina

BT - har stört mig på ngn ett tag nu... och det blir inte bättre... Men jo det är väl att skita idet som gäller.. Men samtidigt är det ju trist att man liksom inte skall kunna förklara sig, utan det ligger helt öppet på ett forum och man framstår som något pucko, för att man inte kan förklara sig... typ..

Men nej.. jag skall ta mitt kokande temprament och lägga på ngt annat istället... ngt av nytta.. Som att städa tex... fy vad trist... Men oj vad det behövs.... Har rotat en massa saker, som behöver ner i källaren, kartonger och hela köret..... *mutter*

Men vi får besök i helgen, och skall dessutom ha svärföräldrarnas jycke i en vecka, så det gäller att plocka bort så mkt som bara går.. Labb i lagom höjd med glad svans river ner det mesta som går... Så bäst att gömma allt som finns i hela lägenheten....

Och som om inte det vore nog så kommer eventuellt miin far upp en sväng... blir fullt hus isf - fast jag hoppas han kommer eftersom man ser honom så sällan =)

Men oj vad jag hoppas att vi kan fixa bra solister till bröllopet, sitter här och lyssnar på den låt som jag vill ha som ingångslåt i kyrkan, och bara ryser =)

• Miafina

Glömde såklart att säga GRATTIS Drakdal =)

inte illa alls... =)

• Miafina

Just det.. kaffe i chokladdrinken, smakade knappt ngt.... så ingen större skillnad...

• female81

kul att man ser skillnad miafia =)

funderar starkt på att inhandla en egenvåg.. istället för väga mig hos kompisen hela tiden haha

har styrketränat idag och ska ta en runda i skogen ikväll när barnen somnat.

inget godis idag..ännu hejja hejja..

• Miafina

Inget godis är bra =)

Kan knappt minnas sist jag åt en måltid utan att tänka det minsta på vad jag åt.. utan bara åt... Måste nog varit när jag var i Sthlm i januari eller så.. och åt så god god mat =)

• Drakdal

Jag mår fortfarande skit och känner mig så tjock ihuvudet! Känns måttligt roligt! Orkar inte ens gå ut med hunden:( jag som hade kommit igång så bra med joging och raska promenader. Men får hoppas att jag blir bättre snart. Som sagt finns det lite positivt med att vara sjuk också, är inte sugen på något annat än te! Lyckades ändå få i mig lite kött och grönsaker till middag och bärsoppa till lunch.

Har fått hjälp att skriva alla namn på vinglasen som vi ska ha som placeringskort. Dessutom lyckades jag knåpa ihop ett vigselprogramm igår. Det känns verkligen nära nu!

• Drakdal

miafina, jag blev utloggad! och kan inte logga in igen:(

• Miafina

Jag tänkte knyta mig för att orka städa imorgon så det är helt ok =)

Vi hörs vidare... Nattis =)

• Millan28

Godmorgon!!

Dag 10 på naturdieten börjar idag och jag har gått ner ytterligare 2 hg, totalt 3 kg/9 dagar nu. Dieten känns inte speciellt jobbig nu heller, aningen tråkig kanske men det har faktiskt blivit en vana. Jag kommer att fortsätta med naturdiet efter dag 14 med men bara ersätta enstaka mål. Vill ju inte gå upp sen då det är så nära inpå bröllopet. Exakt en månad kvar idag...

Ikväll är det löpartävling igen. 5,6 km och jag hoppas få en tid på 25-30 minuter.

• female81

det blev ingen jogging i dag på mogonen. mådde sjukt dåligt i morse . (illamående)

men ska i väg o styrketräna om några timmar , sedan finns ju alltid kvällen om man ska ta jogging passet ändå.

Svar på tråden Gå ner i vikt - peppningstråden