Gå ner i vikt - peppningstråden
En fortsättning på tråden: Ni som vill gå ner 10-15 kilo. Forts.....
Nytt namn, samma mål =)
Och kanske fler deltagare?!
En fortsättning på tråden: Ni som vill gå ner 10-15 kilo. Forts.....
Nytt namn, samma mål =)
Och kanske fler deltagare?!
Millan - Jag tycker du är löjligt duktig =)
OCh jo man blir matfixerad...
Jag började äta lite igår, och bara fortsatte *morr på mig*...
Fullkomligt frossade: flera ägg, makrill, och en stor ciabatta med massa smör... Jag som inte ens gillar smör =/
Men det klarade sig ändå (var ju tvungen att väga mig imorse pga stora frosserier igår).. och totalt sedan måndag så är det -2,4 kilo, så det verkar som att jag kanske fick förlåtelse för gårdagen... Eller så kommer det imorgon istället.. Men jag har lovat mig själv att gå långa promenader med jycken idag som "bot".. Men kan man inte göra.. utom att ta nya tag....
Har bestämt mig för att överleva helgen också, så får jag se nästa vecka hur det känns..
Men Millan, det kan nog vara en kombi av VLC och att du sprang tufft.....
Kul att det närmar sig.. måste vara spännande värre =)
Nu skall jag ta mig det stora nöjet att vika tvätt... *man måste ju låsas*
Be well och håll förkylningarna och annat på avstånd =)
Tack MiaFina
Du är ju jätteduktig med!!! Ibland kan en ätardag sätta fart på förbränningen så det kanske t o m var bra att du åt.
Mmmm... vad gott med makrill....
Javisst är det smaskigt värre =)
Fick jag ju i mig massa av de där nyttiga oljor och fetterna man pratar om ;)
Tillskillnad från smör... MEn som sagt, inget göra åt, bara ta nya tag.. Jag är fortfarande motiverad, att klara veckan ut iaf, utan fler fadäser =)
Hej!
Funderar allvarligt på att testa en kur naturdiet. Börja bums.
Åker ner till Maxi sen o kollar vad som finns..
Nu ska jag passa på att njuta av min lunch innan "helvetet" brakar loss..
Nu är jag piggare igen!! Löpningen gjorde susen
i kväll ska jag på spinning igen. det är riktigt kul.
men i morgon blir lite syndardag. har barnkalas för stora killen som fyllt 6. så det blir lite tårta. o på kvällen är det lite mys kväll (när barnen sover) men vin o god mat o godis *rodnar* men så är det lördag.
men en joggingrunda tänkte jag få till på morgonen i alla fall.
Nu har jag inhandlat en låda naturdiet m chokladsmak.. På söndag börjar jag..
JAg fyllde på mitt förråd idag, med skogsbärs smak.. lite ledsamt med samma smak varje mål...
Men jag ser fram emot mat igen =)
God, vällagad mustig mat =)
Just det.. när ni äter någon god mat, skriv gärna det, så man får tips... Är iaf för mig lätt när man försöker äta "nyttigt" att det blir lite enformigt....
SÅ nyttiga mattips efterlyser jag =)
Ännu en dag och jag lallar på...
Fick jucken igår, så nu blir det promenader i regnet... jippie.. eller inte...
Men jag gnetar på helgen över iaf med nutrilett och naturdiet, så får vi se sedan... OM jag går upp i limning utan att äta MAT =)
Nu frukost iaf..... VI får besök senare - vid 11.30 - om gubben jäktade upp oss genom att upplysa att klockan var 10... hmm hon var 8..... Så går det när ögonen går i kors på en =)
Be well, enjoy the weekend!!!