Gå ner i vikt - peppningstråden
En fortsättning på tråden: Ni som vill gå ner 10-15 kilo. Forts.....
Nytt namn, samma mål =)
Och kanske fler deltagare?!
En fortsättning på tråden: Ni som vill gå ner 10-15 kilo. Forts.....
Nytt namn, samma mål =)
Och kanske fler deltagare?!
har inhandlat en frestyle idag, en gammal hedlig med band.(=billig) så nu ska det bli roligar att sprina... omorgon bitti är det dags..
funderar även på ett par gångstavar. såg att det fanns på öb för 79 kr... är det billigt?? tror ni man änvänder dem eller blir de liggandes tro....*rodna*
Naturligtvis menade jag jycken.. men eftersom han är å juckåldern, så funkar ju jucken nästan lika bra som benämning =)
Jag har typ gått med stavar en gång tror jag.. lånade min mors.... Hmm risken finns väl att de blir liggandes om man är som jag, att jag går ut och "pratar"... eftersom jag pratar med hela kroppen och inte minst med armarna, så blir det konstigt att bara prata med munnen =)
FÖljdaktigen låter jag bli.. stavar alltså...
Men om du tror att du kommer gå med dem så kör du.. jo det var billigt vad jag har sett iaf
Vägardag!!!
Sakta men säkert går det neråt fortfarande...
Sedan förra veckan: minus 4 hg. Jag har iofs slarvat lite med maten denna veckan. Jag har ätit en baguette med bl a. mimosa... en bulle... lite nachos...
Inte bra!
Dessutom blev jag hippad på jobbet i torsdags! Jättekul! Så det blev lite vin och en drink + snacks. Vi var ute och bowlade sen och åt "grillbuffé" och då passade jag på att bara ta sallad, kyckling och lax...
Förresten... Min klänning är klar!
Den ser jättefin ut på bilderna jag fick! Väntar nu på att den ska komma med DHL... *suck*
imorgon så kör vi med Nutrilett då....
tänkte dock käka nyttiga middagar oxå eftersom jag kommer bli besatt av mat annars..+ att jag tränar.
tog en jogging runda i morses innan frukost. kändes himla bra
Inda - vad kul =)
Vart kommer klänningen ifrån/vad är det för klänning?
Miafina
Klänningen är beställd från Ebridalstore, Kina. Det är en "omgjord" kopia av den här klänningen...
www.lindsayfleming.com/bonnie%20more.htm
Jag har valt bort bältet och broderierna blev med pärlor istället för tråd...
Jag har inget ställe att lägga upp bilderna på så jag kan inte visa hur min klänning ser ut, tyvärr...
Vad har du tänkt dig själv, förresten?
Tuff =)
OJ.. jag har iofs tänkt, men inte klart... Jag har såpass lång tid kvar att jag fortfarande svävar ute i galaxen =)
Jag trodde jag visste vad jag ville ha (typ långärmad version av min egendesignade balklänning), tills jag började kolla runt, då fanns det så mkt vackert =)
JAg har fastnat för AD 326 - men den är nog tyvärr lite för dyr för min budget... Och dessutom har jag ingen aning om hur den skulle se ut på..
Jag tror jag får prova runt för att se vilken typ av klänning som funkar på min kropp innnan jag kommer längre =)
Idag har jag varit flitig med träningen (för att vara jag) =)
Efter en månads nergång(ca 11 kg) gjorde jag 8 km/27 min 20 sek på OTn.. inte snabbast i välden, men lagom för att orka hela vägen... Då var jag rätt död... Idag när jag har nått ungeför dubbelt så långt med vikten blev resultatet 8 km/24 minuter.... Blev lite slö start eftersom jag hade en nyfiken hund som försökte fånga mina fötter.. ville inte "springa" huvudet av honom... Så det var en förbättring...
Det bästa var att efter dem 8 km så var jag inte helt slut.... Så jag fortsatta i makligare tempo (mitt vanliga träningstempo ungefär) ett tag.. så totalt blev det 46 minuter på OTn....
Skit i andras öron säkert, men i mina egna är det super, med tanke på att min kondition alltid varit under all kritik =)
Vägdag imorgon... Får se om jag kommit tillbaka ner dit jag var för 2 veckor sedan - efter min stora skräpvecka förra veckan... *hoppas hoppas*
jippii, har gått ner ett kilo sen sist jag vägde mej ( ca 1½ vecka sen)
Är förkyld, så jag har inte kunnat träna nåt. Däremot har jag inte haft nån direkt matlust, så det jämnar ut sej :)
ca 3 kg kvar nu då! Det ska väl inte va så svårt!!
Bra jobbat princessa =)
JAa skall avlämna rapport senare... Måste ut med jycken först, och så skall vi lämna av gubben vid universitetet.....
(man måste åka typ 1 timme innan om man skall ta buss, så mkt bättre med 5-10 minuter bil så kan man sova längre - som oväxling)
Snart =)