Gå ner i vikt - peppningstråden
En fortsättning på tråden: Ni som vill gå ner 10-15 kilo. Forts.....
Nytt namn, samma mål =)
Och kanske fler deltagare?!
En fortsättning på tråden: Ni som vill gå ner 10-15 kilo. Forts.....
Nytt namn, samma mål =)
Och kanske fler deltagare?!
*mutter* blev onyttig lunch/middag ute idag.. väldigt onyttig... men jag åt inte allt iaf.. alltid ngt.. jycken var väldigt glad =)
*suckar på mig själv och skakar på huvudet år den karaktärslösa jag*
Imorgon blir der gräsmark tur och retur... Skall kika in efter klänning i Sunne på vägen ;)
Miafina:
Se det inte som ett misstag eller nederlag. Se det som att du behöver göra en justering istället..
Vi är bara människor!
Jag längtar till ikväll. Då ska vi göra egen pizza...... MUMS!
(kan man skruva fram klockan kanske???)
Dag 4 med naturdiet:
Min blivande kom hem med en sprillans ny våg igår. OBH Nordicas senaste. Kostade typ 600:- på JÄRNIA. Enda gången man blir lycklig för en våg, är nog när man försöker gå ner i vikt.
Vet inte hur mckt denna våg skiljer sig jämfört med den tidigare. Om denna våg stämmer har jag gått ner 6hg!
*hoppas*
Fast i helgen ska jag äta alla måltider. På morsdag ska jag lyxa till det med lite! rabarberpaj. (min son ska baka m farmor och då måsta man ju smaka iallafall)
Hmm... sambon hittade havrekakor med choklad igår strax före middagen (då man har som minst motståndskraft). Jag hade glömt att de låg där... Det blev 2 st såna sedan mannagrynsgröt med jordgubbssylt och tre hårdbrödsmackor med lättmargarin & ost (17%). Hade trots detta gått ner de 4 hg jag gick upp igår imorse så nu står jag på samma som i måndags, vilket är jättebra eftersom jag precis avslutat naturdietkuren.
Imorse hade jag däremot en riktigt dålig morgon. Rev sönder brallorna på en vass kant när jag bar ut cykeln från balkongen. Sedan klev jag snett och stukade foten på vägen till dagis... Det kändes rätt bra när jag cyklade till jobbet och nu har den börjat svullna upp ..så jag kan inte springa på lunchen idag......
Till frukost idag blev det tre hårdbrödsmackor med lättmarg. och ost + en apelsin och kaffe. Till lunch blir det viktväktarnas vegetariska moussaka och till middag troligen bakad potatis med keso och sallad. Ingen motion förutom cykling idag igen eftersom löpningen sket sig...
Millan 28:
Låter inte som en bra start å dagen, men jag tror att det kommer bli bättre. Det är ju helg redan..
Passa på och vila. Du har ju varit jätteduktig och kämpat till 1000!
Man behöver vila lite iblan med.
VV moussaka är ju supergod! Tyvärr är jag allergisk mot tomat, men äter moussakan ibland iallafall.. Jag blir inte sjuk av det utan mina ögon börjar rinna..
*hmmmmm*
Sen jag började med naturdiet har jag fått ökad sexlust...
Nån mer här som fått sådan "biverkning"?
Ganska trevlig biverkning iallafall.
hallå! Kunde inte väga mig igår då jag inte var hemma och jag väger mig bara på min våg. Så jag vägde mig idag istället och gissa om jag blev glad när vågen visade på 75.7 !!! bara 7 hg kvar nu till målet innan bröllopet!:D:D:D:D Jag hade gått ner ca 1kg! Kommer inte riktigt ihåg vad jag vägde förra veckan men det låg närmare 77! Ha tänk vad man kan bli glad för lite!
::D:D:D vi lämnade in C-uppsatsen igår också och idag är det examens sittning och efterföljande storfest på skolan! All min negativitet är som bortblåst! Ha det bra nu och riktigt bra kämpat allihop!
Skål
Skönt Drakdal =)
Idag skall jag träffa min far... alltid trevligt att ses, eftersom det inte blir allt för ofta =)
Var och kollade i kyrkan igår - den som ligger högst på listan av våra tänkbara.. Och den var jättefin.... Och om det går att lösa så har vi turen att allt... dvs kyrka - festlokal och boende finns inom ngn kilometers avstånd... Det är som en triangel över vattnet, alla vigger vid varsin del av frykens strand =)
Så man ser/eller skulle se om det inte vore för alla höga träd mellan alla ställena samtidigt... Vore väldigt smidigt om det gick att lösa. Festlokalen är ev för liten för både middag och dans, men finns en dansbana om det är fint väder, och om det är dåligt väder så kanske man kan ha dansen på logen brevid.. Vi får se vad det blir.
Men för första gången känns det som att jag har en "realistisk" illusion.. Tidigare har det ju bara varit en "dröm" illusion, eftersom man inte visste hur det såg ut/låg =)
Såg ett antal andra fina festlokaler som vi har pratat om, och de var underbara lägesmässigt - men ett betydligt dyrare alternativ... Och man är ju tyvärr inte gjord av pengar.
Denna vecka yrar jag runt, blir ingen ordning på maten någonstans.. Så jag jag mig själv fripass denna vecka, så får jag köra hårt nästa istället =)
I måndags när jag och m2b vägde oss blve vi besvikna. Han hade bara gått ner 0,5 kg trots att han vägde sig på fredan och då visade den -1,5 kg. jag hade bara gått ner mellan 0,5 - 1 kg. Vågen är svår att avläsa. Känns som om vi behöver en ny och pålitligare våg.
Vad duktiga alla är!!!
Jag har fått tagit det lugnt. min mage har lagt av. Är helt slö och haft ONT!!! antagligen magkatarr.
så det är inte blivit mycket tränin g denna vecka.
Men ska ev börja försiktigt i morgon igen. köpte en ny våg i ons...
har gått upp 2 kg.. (??) jag som tränat som en galning och tycket att magen börjat se lite mindre ut... är jätte besviken och känner mig som ett fläskberg...(lite depp)
Kan ju vara så att den nya vågen och din gamla inte visar samma och då är det ju svårt att jämföra! Så kör på nytt från den nya vågen istället så ska du se att det går bra.
Själv känns det superkul! Tjuvvägde mig i morse och då stod vågen på 75.1 Jippi!!! Bara 1 hg från målet jag hade innan bröllopet!! Och det är 11 dagar kvar så det borde gå!
kul miafina låter jättemysigt med kyrkan och boendet och lokalen:D