Gå ner i vikt - peppningstråden
En fortsättning på tråden: Ni som vill gå ner 10-15 kilo. Forts.....
Nytt namn, samma mål =)
Och kanske fler deltagare?!
En fortsättning på tråden: Ni som vill gå ner 10-15 kilo. Forts.....
Nytt namn, samma mål =)
Och kanske fler deltagare?!
VI har väl inte bestämt oss helt - det blir väl först när vi har bokat som vi gjort det.. och I Kiol kunde vi boka först i september - kyrkan.
Men det lutar åt Kil iaf... Stora Kils kyrka, och fest på Stora Kils hembygdsgård.....
Om det går att få ihop, men det är vårt "förstaalternativ" iaf.... Annars får vi se.... Vi är flexibla så - bara det stämmer med känslan så spelar resten mindre roll =)
Jo när jag sa till min mor att min far föreslog augusti istället så tyckte hon att det skulle varit i år isf (eftersom jag fyller 25 år)... Hon hade helt ställt in sig på vår/försommar nu.... Men när man tänker efter så känns det som att augusti låter bättre och bättre, rent logiskt, och pga det ovan - och årsdagar hit och dit.
Min far fyller 60 i juli nästa år, så oavsett om det blir maj eller augusti så hamnar det i trakterna... Men han har ingen släkt/tänkt fira stort oavsett, så det är inte så att det blir tårta på tårta med kalas eller så. Han föreslog att vi (han och damen, och vi barn med familjer) skulle dra till Italien eller så istället =)
Jag var och fick klänningen nålad nu, ska hämta ut den den 12:e, bara 5 dagar före dagen D......
MiaFina: Hoppas att ni får sätta ett datum snart då... det blir som mycket mera verkligt då.
Jessie76: Man går ner väldigt snabbt i början, det är mycket vatten som försvinner. Ta det försiktigt när du börjar med vanlig mat igen bara för det är lätt att få ont i magen även om man inte har magproblem....
Fru Abramsson: Jag la in en annons under köp och sälj, övriga kläder, rubrik "Brudkorsett/torselette"
Fru Abramsson: Annonsen ligger under underkläder.
Ja gud ja.. vore så skönt att verkligen kunna säga att "denna dag VET vi med säkerhet".. inte bara "vi tänker"....
En ytterligare fördel med augusti vore ju att jag får extra månader på mig att gå ner, vilket inte vore helt fel =)..... Men det är ju såååååååååå länge ju....
Fast det ger ju också möjlighet att tjäna mer pengar innan.. om man nu får jobb, annars blir det tvärt om...
Gud, jag vet verkligen inte vad jag vill (vi vill).......
Skall snart äta iaf.....
Skall lämna plasma imorgon.. få se vad kroppen säger om det... Jag kan ju ärligt svara att jag inte har fastat senaste veckorna (som man inte får ha gjort) men frågan är vart gränsen går för vad som är bra för kroppen.... Men det märks väl hur det går.
Är less idag... på att inte gå ner samt en massa andra fånigheter ang boende och sånt nästa vecka... Snorkligt folk skall inte ha serviceyrken.... =/
Hej alla! Var inne på föregångaren till denna tråd för några månader sedan och känner igen en del av er bl a Miafina och Drakdal. Hur har det gått för er med viktnedgången? Jag behöver all peppning jag kan få. Borde ha gått ner mer änn vad jag gjort eftersom det bara är tre månader kvar tills vi skall skrida till altaret. Hur skall jag gå ner 13(!) kg tils dess ? Håller på med atkins men jag fuskar ju hela tiden. Varför har jag inte mer karaktär? Och nu när sommaren kommerblir det nog inte lättare direkt. Hoppas att jag kan använda tråden för att bli mer motiverad när jag har dåliga dagar. Kramis
trevligt att se dig igen lebrah! Jo då för min del går det bra! Har gått ner 16kg med en blandning av GI och Atkins sedan mitten av januari. Så det borde betyda att det är fullt möjligt att gå ner 13kg på tre månader även om det är jobbigt över sommaren. :D Själv hoppas jag på minus ett par kilo under sommaren för att sedan ta tag i det hela igen i augusti. För nu smäller det snart! På tisdag blir jag Fru Drakdal :D:D längtar...
För min del går det väldigt upp och ner skulle jag vilja säga... Men trots en hel del genomkollapsveckor så lyckades jag gå ner 23,5 kg på 3½ månad.... Då gick jag nog upp 10 av dem igen under perioder, så det blev 2 ggr...
Jag har tyvärr gått upp igen, men ligger för närvarande på - drygt 20 kilo.... Får väl se vad det är den 5 juni, då det är 4 månader.
Jag har ingen som helst karaktär just nu, och det stör mig så.....
Atkins funkade bra för mig också.. och det är då jag tycker det varit enkllast att inte fuska.. var ju bara mängden grönsaker som jag saknade.... Vore trevligt att äta så igen, men jag är ju så rädd för att återigen lägga påmig nga retliga kilon, för att behöva gå ner dem igen...... =/
Men vi hoppas det funkar för dig nu iaf lebrah =)
Du kanske kan hjälpa till att stärka min karaktär lite =)
Ohh Drakdal - vad härligt... stort lycka till..... låter underbart =)
*muttrar ilsket över allt dumt, jag blir tokig*
Millan28:
JAg har kollat på torseletten.
Jäääätefin, men passar ej under min klänning. Synd för priset var ju bra. Tror ej heller storleken passar mig..
JAg kämpar på med min naturdiet. Ibland går det bra och ibland mindre bra. I helgen var det bara slarv, men har lyckats gå ner det nu.. Idag var allt borta.
Väldigt raffigt Millan.. eller affigt på lagom nivå skulle jag säga =)
Fru Abramsson - hur har det gått totalt under den här tiden då? *nyfis*
Min fågiga men ack så viktiga mellanvägning... för att hålla koll och motivation. idag - 23,7 totalt.... min lägsta vikt på år, men ändå bara marginellt mindre än för 3 veckor sedan...... Det som känns så skunk med att gå upp igen....
Tänk om det hade flutit på stället, vad mkt mindre man hade kunnat vara nu då...
Men ingen idè att bita sig i örona över det..... Bra att det går åt rätt håll iaf..... alltid nått =)
Skall äta min första lilla drink nu, sedan blir det träning, sedan skynda genom duschen och iväg och lämna plasma.... Kanske vore smart att ta med en bar eller ngt att tugga på... Är ju inte direkt lämpligt att sätta i sig ngn av de där ostfrallorna som de bjussar på....
Be well, behave!
Fru Abrahamsson - hur gör du? Hur mycket minskar man i snitt om man äter Naturdiet? Jag åt Tacos igår (intelligent - nooot!! ) och jag har ändå minskat 0,5 kg till till idag....
Undrar hur mycket som är vätska av alla kilon man går ner i början?
Funderar på att äta ett mål mat/dag iaf. Undrar vad man ska välja för mat då? Oj, vad jag svamlar känns det som. Men så är det i huvvet just nu tycker jag. Har en 30-årsfest att planera nu på lördag, kalas för dottern (hon fyller 13 juni), båten ska göras iordning för sjösättning och så bröllop och resor - fy f*****n vad tjockt det är i skallen