Gå ner i vikt - peppningstråden
En fortsättning på tråden: Ni som vill gå ner 10-15 kilo. Forts.....
Nytt namn, samma mål =)
Och kanske fler deltagare?!
En fortsättning på tråden: Ni som vill gå ner 10-15 kilo. Forts.....
Nytt namn, samma mål =)
Och kanske fler deltagare?!
Miafina, du får mer än gärna äta för mig också:D. Men det kanske inte är så bra att äta dubbelt ?!? haha Ett tips på ett gott te som inte är grönt men inte heller svart är Yogi te som finns på hälsokost och typ maxi. Lite dyrare än vanligt te men mycket godare och det räcker med en påse till två liter te. Värt att prova, jag lovar.
Blir att handla då =) Är ju klart värt att testa då ja =)
Äta dubbelt... om så vore =)
Nej jag gick och handlade idag och bestämde mig för att se hur många dagar jag står ut med pulver och bars.... Har lyckats genomlida denna dag hittills, men med grymma problem.... Oki det är trist att äta bara lite mat.. men det här ger ju ingen som helst stimuli åt mathjärnan... trist som tusan....
Jag får se vad som händer imorgon, om jag överlever en dag till... Tanken var ju när jag förrut gick och handlade att det här går så bra, jag klarar 2 veckor.. det är ju "ingenting" mot vad jag tidigare gjort... Hmm tji fick jag som sagt...
Men om jag lyckas överleva 3-4 första dagarna så kanske det är lättare resten av dem sedan..... Man kan ju hoppas...
Sedär, jag yrar redan.... *håller en tumme för att det funkar iaf*
Miafina, de flesta säger ju att de första dagarna är värst med pulver så försök kämpa några dagar och se om det vänder. Själv är jag tvärt om, de första dagarna är jag så motiverad så det bara flyter på, sen efter typ fem dagar är jag så trött på det att jag kan spy! Har försökt ett par gånger men kommit fram till att det inte är någon metod för mig! Min mamma däremot har gått ner ca 25kg med pulver och bars, så nog fungerar det alltid om man klarar av att hålla det.
Jag har faktiskt aldrig försökt tidigare.... jag trodde jag hade testat det mesta... men inte det... men nån gång skall man ju göra det också...
Måste fråga... Antar att Drakdal är ditt blivande efternamn? *snokat lite*
Lite kul eftersom det namn vi funderat på att ta oss påminner mkt om det =)
Japp vi kom på det i sommras och fixade allt så min blivande bytte till det i höstas när det gått igenom PRV. Sen byter jag i o m bröllopet. (blev billigast så, skulle vi båda byta i o m brölloppet fick vi båda betala 1500kr nu när han tog det innan kostade det "bara" 1500kr totalt)
Miafina, Får man fråga vad ni tänkt er?
Drakesjö... men iom att det finns DrakeNsjö, så är det fullt möjligt att vi inte får det.. men isf Draksjö... om det går =)
Vi prövade med drakberg (tror jag) men det gick inte igenom då det fanns drakenberg, men det går ju alltid att pröva. ring och prata med dem på prv så säger de vad de tror.
Jo vi tänkte det... Gäller bara att få gubben att byta snarast.... (vi gör som ni)... Eftersom jag skall ha kvar mitt som mellan, är det bättre att han byter, som byter helt....
Men han är lite trög i galoscherna ibland... Och det är ju onekligen inget man gör i en handvändning.... Även om vi båda föll pladask för namnet.. (enda som vi gillat lite mkt) =)
Drakdal - du råkar inte ha/och har lust med msn eller så? Lättare om man bubblar såhär =)