Gå ner i vikt - peppningstråden
En fortsättning på tråden: Ni som vill gå ner 10-15 kilo. Forts.....
Nytt namn, samma mål =)
Och kanske fler deltagare?!
En fortsättning på tråden: Ni som vill gå ner 10-15 kilo. Forts.....
Nytt namn, samma mål =)
Och kanske fler deltagare?!
på en och en halv vecka har jag lyckats gå ner 3 kilo. är så stolt :) har inte många kilon kvar nu, så jag får kämpa vidare. vad duktiga ni alla är :)
Nä det är sant... men när man inte har nga luncher ute, utan lever på skrapet hemma så gör det ju en del skillnad.... Men skall kika på det hela.... Vill ju som sagt vara i fin form till studenten och dopet, kosta vad det kosta vill.. (nästan)
Otroligt bra jobbat oavsett tycker jag =)
Får jag hänga med här? Jag började med nutrilett 24april sen gick jag över till naturdiet och nu modifast och har gått ner 4,9kg sedan start.. Jag är ute och går 3.3km 3gånger om dagen och sen kör jag core pass/bodyexpress 3dagar iveckan.
brud0610: Härligt jobbat!! Vad är det för skillnad mellan nutrilett, naturdiet & modifast? Vilken funkar bäst och vad är godast?
Jag var ute och sprang på lunchen...puh.... Mina vanliga löparkompisar (tjejer) kunde inte så jag sprang med ett grabbgäng istället. De sprang längre och snabbare så idag var det inte jag som drog... Jag höll deras tempo på 4.43/km i 3-4 km och sprang sedan 3-4 km till i ett lite lugnare tempo. Totalt 35 minuter iaf. Jobbigt, men skönt att få pressa sig lite med. Nu blir det ingen mer löpning förrän på onsdag då det är tävlingsdags igen!!
Cyklar dock som vanligt 1,5 mil/dag.
Naturdiet innehåller 103kcal per påse,nutrilett ca 515 kcal i 5påsar och modifast mellan 216 o 220kcal per påse modifast är som smootie ungefär. Lite tjockare i koncistensen så att säga.
Oj, nu känns det som att den här tråden har blivit en "pulvertråd" igen. Inte för att det gör nåt men jag vet inte... Alla ska ju vara med och det är ju alltid kul att höra resultat
Jag kör då på ett mer långsiktigt resultat, och då tror inte jag på pulver, men det är ju som sagt individuellt.
Jag har ju vägdag på onsdag, och jag har haft våg-abstinens hela helgen - fy tusan! Man blir helt hjärntvättad ju!
Så nu får vi se om det är bra eller dåligt att inte ha den framme.... Spännande
Själv har jag suttit och räknat efter och jag har gått minst 25 min/dag en vecka nu utan att jag tänkt på det! Det är ju rätt bra Jag har så mycket mer energi nuförtiden och bara det är ju fantastiskt!!
Hur går det med alla planer för er alla då? OT alltså
brud0610: Har du testat bars och ready-to-drink med??
Känner mig lite skyldig till pulvriserandet av tråden.....
Jag kommer dock bara att köra en 2-veckorskur med pulver, sedan är jag tillbaka som vanligt igen (och tjatar om träning istället). Så håll ut!!
Jag menade inte att "såga" pulver, det är bara det att på stenåldern, när den här tråden startades - så var det lite "tabu" med pulver, jag var sugen som tusan då innan jag hade börjat med GI. Alla ni gör som ni vill och vi kan gärna prata om alla former här - det är det inte jag som bestämmer. Ofta kan man bara bli rädd att folk i allmänhet inte är informerade utan bara ser det positiva med pulver = snabb viktnedgång, och inte förstår att man inte löser något med den formen av "bantning" eller vad man ska kalla det.
Förlåt om jag lät dömande...
Ingen fara... Jag är väl också motståndare till Snabba kurer i allmänhet, men jag behövde en kick just nu för att bli av med de sista kilona innan bröllopet. Jag har annars gått ner 9 kg (plus de 23 jag gick upp i samband med grav) mha bra mat och träning....