• Miafina

Gå ner i vikt - peppningstråden

En fortsättning på tråden: Ni som vill gå ner 10-15 kilo. Forts.....

Nytt namn, samma mål =)

Och kanske fler deltagare?!

• Svar på tråden Gå ner i vikt - peppningstråden
  • Jessie76

Nu har jag försökt lägga in bilder på msn-spaces. Hur tusan ger jag er adressen då?

Usch att alla ska få se mig - men det är en del av avvänjningen, eller hur Mia? Jobbigt men jag tror ganska nyttigt

Hjälp mig nu hur man gör?

• Miafina

oj... sånt kan inte jag... kan bara anta att man måste göra den offentlig, och sedan lägga ut adressen.... ?

Någon som vet??

MEn jo det är väl så att det är en kick att man vill se och visa förändringar =)

• Miafina

Jo det funkar för mig iaf..... Göra offentlig under profil... Om det nu var det du menade Jessie =)

• Jessie76

Nää jag kom inte in på din

• Miafina

Så.... sicken tur att jag inte har nga roliga bilder på min då som man går miste om, när det inte funkar ;)

Så, nu har jag kollat på dina bilder Jessie =)
    Jag tycker du var jättefin i din klänning, och det syntes skillnad på Sundsvall och bröllop =)
    Tycker du ser mulligt-gullig ut om du fattar =) (alltså något posetivt)

hmmm.. jag vet inte vad som hänt med mig men jag mår bara sämre och sämre mentalt, håller på att totalt gå sönder känns det som...... =(
    Så får glädja mig åt det glädjande som finns..... att vågen pekar neråt -1,2 sedan måndags =) Får hoppas att det fortsätter... så jag kan bli sådär slank som jag vill tills födelsedagen......
    Fast nu har det börjat att kopiöst suga i "barntarmen"... så man får se vart det hamnar.... Och jag vill ju inte heller vara en gravid valross, utan vackert gravid.... Men det visar sig väl.... Nu är det ner som gäller.... saker blir som dem blir iaf.....

Hoppas det går bra för er alla =)

• Millan28

Jessie, du var jättefin i din klänning. Har ni andra några före-efterbilder förresten?? Jag ska försöka skramla fram några själv.....

Vad tråkigt att du är deppad Mia.... har det med arbetssituationen att göra eller bara helt allmänt...
    Härligt med barn, skjuter ni upp bröllopet i så fall??

När jag hittat mina bilder ska du få se på en gravid valross. Jag tror jag vägde ca 75 kg när jag blev gravid och gick sedan upp minst 23 kg... jag var rund överallt. Nästa gång ska jag däremot vara snyggt gravid jag med...

• Jessie76

Tack ska ni ha! Nja, jag vet inte om jag har några före-bilder är inte så rackarns förtjust i kameror - fast nu är det lättare än innan så att säga.
    Ska kolla.

Vill bara meddela att (jag har ju aldrig skrivit vad jag väger men nu törs jag För nu är jag faktist riktigt riktigt glad)
    jag har passerat 90 kg! I morse vägde jag 89,5!!!! Sååå jäkla glad!

Mia, jag lider med dig - om jag visste vad jag kunde säga för att få dig att må bättre...

Alla gravida är supervackra! Ett att tänka på är att inte äta för två - ett stort misstag tyvärr Jag har gjort så och det var inte bra alls....

• Jessie76

Jag kan återkomma med mina mått sen, har hittat en gammal lapp från september -05 då jag började min jakt mot vikten.

Tack för att ni finns!
    Kram

Svar på tråden Gå ner i vikt - peppningstråden