Gå ner i vikt - peppningstråden
En fortsättning på tråden: Ni som vill gå ner 10-15 kilo. Forts.....
Nytt namn, samma mål =)
Och kanske fler deltagare?!
En fortsättning på tråden: Ni som vill gå ner 10-15 kilo. Forts.....
Nytt namn, samma mål =)
Och kanske fler deltagare?!
Trevligt att det går så bra för dig Millan =)
Ibland måste man ju unna sig också.. så med löparskor i bagaget tycker jag itne du behöver oroa dig för mkt =)
jag vägde mig idag och jag hade gått upp två kilo så det var väl inte så kul kanske!! Men det är bara att inse fakta att jag inte kan äta glass glass glass;). En sak till jag måste berätta... jag är gravid:D men det är inte officiellt ännu eftersom det bara har gått 6 veckor men jag tänkte att för er kan jag berätta. Så nu är det bara att hoppas att allt går bra. Något som jag dock ser som en omöjlighet är att gå ner till 65 innan jul men... jag ska i alla fall köra GI i augusti och framåt för då mår jag mycket bättre och så kanske man kan slippa gå upp i vikt istället.
Miafina, din profilbild är SÅ snygg!! Du ser ut som en fotomodell där!! Och på de nytagna bilderna är du riktigt smal. Så jag tror att du kommer att se ut som ett benrangel om du går ner till 65, kanske att 70 funkar, men det måste du väl avgöra själv när du kommer dit.
Tack Jessie =)
Och Drakdal.... =)
Men riktigt smal... vad ser ni för bilder egentligen... haha... Tror bara ni ser min midja ;)
Och mina former hindrar mig från att någonsin se ut som ett benrangel =)... Okey om vi börjar att röra oss under 60 så kanske det är möjligt, men inte innan dess =)
Men jag hoppas ju att inte jag hinner så långt, utan att liknande Drakdals omständigheter inträffar =)
Grattis Drakdal, vad härligt =)
Just det.... Profilbilder är 2 år gammal, och juste ljussättning (eller konstig sådan) kan göra underverk =)
Var jag som hade trist och lekte hemma med webcam och en skrivbordslampa..... De bästa bilder som finns på mig är tagna på så sätt =) (och sämsta)
Din plan låter bra och du tuffar ju på ordentligt. :) Du blir nog superfin oavsett om du väljer att stanna på runt 70 eller 65. :)
Jag har ungefär samma proportioner som du, så jag vet vad Dolly Parton-kommentarer vill säga. Jag har dock aldrig varit normalviktig i vuxen ålder, så jag vet inte hur stora kupor jag kommer att ha. Hur många kupstorlekar ökade du när du gick från normalviktig till överviktig? :)
OJ.... hmmm bra fråga... men när jag vägde 62-65 kilo och hade måtten 102-57-92 så hade jag 70-75D eller mest DD.... Som mest dvs när jag vägde 55 kilo mer än så har jag haft 80-85F, ibland E om de var rymliga........ Så 2 strl kupmässigt kan man väl kanske säga....
Är i nuläget nere på 75 DD (i värsta fall E) - men då är det sprängfullt... SÅ man kan ju ana att eftersom dem är betydligt slappare nu är då (när man var ung) så kan man nog rulla ihop dem i C (eller) kanske om man når så långt ner som man vill..
Jag är så van vid att vara storbystad så jag tycker det är jobbigt när dem försvinner... Eller jag vill ju att de skall minska, annars skulle man ju se helt dum ut... Men mindre än C skulle jag bli riktigt ledsen... Tror inte jag har haft C sedan jag var typ 15 år eller så..... Så lagom stora gärna för mig =)
Mm, det vore konstigt utan "tjejerna". Jag inbillar mig att jag har F-kupa nu, men då blundar jag lite halvt för att det står FF eller ibland tom G (som i gulp) på storlekslappen. När jag vägde cirka 80-82, vilket tyvärr faktiskt är min lägsta vikt efter tonåren, hade jag en F-kupa, så det verkar som att mina minskar lite mindre. Eller så minskar de snabbare senare, för mig. :) Ska bli intressant att se!