Gå ner i vikt - peppningstråden
En fortsättning på tråden: Ni som vill gå ner 10-15 kilo. Forts.....
Nytt namn, samma mål =)
Och kanske fler deltagare?!
En fortsättning på tråden: Ni som vill gå ner 10-15 kilo. Forts.....
Nytt namn, samma mål =)
Och kanske fler deltagare?!
Duktigt! Du håller igång som vanligt
Själv ska jag promenixa hem efter jobbet - om jag inte dör på plats, jag mår så dj*****lskt dåligt
Jag får väl se om jag "vill" ta vägningen på onsdag på allvar eller om jag kan "skylla" på min kondition (månads.... ) kanske känns bättre så. Man känner sig iaf allt annat än fräsch
Tjena alla!
Huvva vilken frossarhelg! Vågade faktiskt inte ställa mig på vågen i morse... Har ätit säkert dubbelt så många kalorier om dagen än vad jag är "tillåten" att göra...
Däremot mätte jag min midja - den har minskat 7 cm på en månad! Och då har jag inte "dragit/tagit i" för mycket, snarare för lite! Kanske vågar uppbåda mod att ställa mig på vågen i morgonbitti istället, om jag tar en "ordentlig" dag idag... Är jätterädd att jag ska ha kommit ovanför 80-sträcket igen!
Jessie: Du, no shit - jag kan gå up över två kg dagarna innan mens, sedan försvinner de kg:na 2-3dagar efter den börjat... Men man kan lugnt säga att jag känner mig som en ballong.
blä - åter till jobbet, hemska hemska måndagsmorgon!
*Suck*.... jag föll igår och frossade loss ordentligt.... =(
Så frågan är om jag inte förstört mina möjligheter att på under 90 denna vägning..... (låg på 90,2 igår).... Har inte vågat kolla ännu idag....
Men jag skall väl våga mig upp på vågen så småningom.... och så skall jag ta och mäta dem ställena som jag inte kollat tidigare... och försöka få till ngn form av före-efter bild om jag törs..... Känner mig verkligt hemskt nu efter gårdagen....
och tror inte jag har ngn gammal bild som jag "står upprätt" på heller... mest ihopkrupna... MEn jag får väl se om jag kan fy min MSN offentlig först av allt =)
återkommer...
Jo, jag vill jättegärna se så fixa det nu
Jag ska iaf gå hem från jobbet nu, så illa är det. Helt slut är jag! Jag har fått bihålebesvär oxå så nu får det vara nog! Fast hellre den här veckan än nästa - för då har man väl förmodligen inte tid å vara sjuk
Tack Aroree och Millan, då vet jag - kanske man vågar väga sig på onsdag då? Då borde eventuella menskilon försvunnit?
Kram på er alla - ha en bra dag!
Hej på er alla! Det är så kul och motiverande att läsa hur det går för er alla!! Själv har jag tyvärr lagt alla bantningar och GI på hyllan över sommaren men ska köra igång igen ordentligt till hösten.
Ännu roligare var det att se hur ni ser ut! Jessie och Miafina, ni är ju hur fina som helst! Var är de där valrossarna som ni har pratat om ;)?
Kul att ni funderar på barn Miafina! Jag har nämnligen också precis tagit ut min stav så händer det så händer det. Men på något sätt känns det lite skrämmande. Och helst skulle jag vilja ha fast jobb innan men man får väl nöja sig med ett vick så länge.
Sist jag vägde mig stod vågen fortfarande på 75 kg men det var en vecka sen så jag vet inte riktigt hur det har gått, bara jag inte går upp för mycket under sommaren bara.
Nu ska vi iväg igen ett par veckor så jag får väl läsa in mig igen i början av augusti för att se hur det går för er.
ha det bra så länge. :D
Nu testade jag att klicka på din sida Miafina, och nu gick det!
Vad pratar du om???! Du är ju inte alls så stor som man tror! Jättefin ju, är det där nu eller före du gick ner?
Nu ska jag gå hem *urk*
Öhhmmm.. vad hittade ni för bilder *funderar hårt, för det där lät ju intressant värre*
Min "pressbild" är gammal, men det är ju bara ansiktet.. så det säger ju inget..... De andra två är "före" bilder.... inte tagit ngt "efter" ännu.... Öhm... jag ser ju ut som sumo... jag fattar inte vad NI pratar om....
*väldigt förvirrad*
oki... dommen idag blev att jag gått ner ca 4 kg denna vecka..... missade tyvärr 90-strecket.. men nya tag idag...
Har även bestämt mig för att byta vägdag.... Läste ngnstans att fredag är den optimala vägdagen... Hinner man "jobba bort" helgen synder... och det känns bättre... Så jag byter till fredagar;)
ang mått ja..... hmmm jag vet inte exakt vart man skall mäta, men jag mäter på "tjockaste bitarna" så blir det väl iaf inte vilseledande =)
Överarm 31,5
byst 109 - med vanlig bh.. annars hamnar det måttet på midjan, eftersom de inte direkt sitter uppe själva
midja 78
rumpa/mage 114,5
lår 72
vad 43,5
Så var det med den saken....
OM jag skall försöka få en ny bild så skall jag gå och se om jag har nga kläder som sitter någotsånär som de ska......
Så, nu har jag lagt in bilder från idag.... tagit bort skallen dock, eftersom jag hatar att vara med på kort =)
Utan skalle så blir det ju bara en kropp liksom, och inte "jag" ;)
Det märkst tydligt vad perspektivet gör..... Men rakt framifrån så märks det jag avskyr... dvs min stora breda bröstkorg..... så man ser ut som en hjulbent bulldog eller sumo....
MEn det skall sägas... Jag älskar kurvor.. så dem har jag inga problem med, utan bara bredden på dem, och att det är hopplöst med välsittande kläder =)
Lägger in en gammal bild på "idealmejet" också =)