• Miafina

Gå ner i vikt - peppningstråden

En fortsättning på tråden: Ni som vill gå ner 10-15 kilo. Forts.....

Nytt namn, samma mål =)

Och kanske fler deltagare?!

• Svar på tråden Gå ner i vikt - peppningstråden
  • Miafina

Jag vill inte ha muskler utan flås och kör lite lättare för att bli anfådd och få fart i benen, medans gubben min som vill ha mer muskler ökar på motståndet =)

• Jessie76

Hallå tjejjor! Förlåt att jag är så sällan och skriver här, men jag hinner precis läsa så måste man rusa å jobba! Kan ni förstå?! Jobba på jobbet - heeelt sjukt

Hur är det med er? Jag känner att jag varit lite dum och ätit slarvigt efter onsdagens vägning men jag har känt mig lite nere och halvsjuk (mer än vanligt alltså ) Men vi får se på onsdag - min sista onsdagsvägning som ogift för övrigt

• Miafina

MAn kan ju inte gärna skita i jobbet Jessie =)

Spännande... dagen är nära =)

• Jessie76

Ööööööh jo!!! Svårt nervöst

Jag har fåt min möhippa i söndags, och då åt vi... Sen var jag bakis som F*****N igår så då åt jag.... *suckar*

Men men, ibland är det ursäktat eller ?
    (Svara inte, för jag vet vad ni kommer säga )

Jag vill praaaaaaaata och ingen är hääär

• Miafina

Man är alltid ursäktad Jessie ;)

Har ätit nu av besvikelse av att inte vara gravid...... Så nu känner jag mig fet och ful igen..... Var ju inte riktigt vad jag ville när far kommer upp... Ville gått ner lite ytterligare och stråla.... *mutter*

• Miafina

Nu är tiden för den här tråden snart ute...

Är det läge att starta en ny, eller är alla avtacklade ???

• Jessie76

Jag är definitivt kvar här, don´t worry

Nu ska jag dock på lunch med mina arbetskamrater så jag kommer tillbax senare idag

• Miafina

Trevligt att höra - känns ju kul om fler är med på en fortsättning.. för alla har kanske inte nått sina mål, trots att bröllopen är i fagorna eller så =)

• Jessie76

Jappz, jag hänger med

Dock är jag inte alls duktig på att äta rätt och träna just nu - jag har för mycket att göra i ärlighetens namn och tyvärr får jag säga för jag blir så less på mig själv! Det borde inte finnas ursäkter men tänk att man är en mästare på sånt när det gäller viktnedgång o dyl

Jag har faktist gått upp TVÅ kilo sen förra onsdagen

Fast då har jag ätit och ätit och ätit, plus möhippa i söndags.
    Stod dock på OT:n igår morse (bara 16 min men ändå...) Egentligen kunde jag gått upp mer med tanke på livsstilen....

Jag tror ändå att det "bara" är vätska man ökar när det är så där mycket och så snabbt? För måtten fortsätter minska eller står kvar på samma......
    Vad tror ni? Eller ska jag säga du Mia, känns som att det är "bara" du och jag kvar....

Svar på tråden Gå ner i vikt - peppningstråden