• Miafina

Gå ner i vikt - peppningstråden

En fortsättning på tråden: Ni som vill gå ner 10-15 kilo. Forts.....

Nytt namn, samma mål =)

Och kanske fler deltagare?!

• Svar på tråden Gå ner i vikt - peppningstråden
  • Jessie76

Haha... Funkar här oxå

Men jag körde bara två eller tre dagar endast pulver. Sen dess kör jag pulver alla mål utom middag eller lunch. Helgerna är det liiite si och så med hur många mål "vanlig" mat jag äter. Menar du att det inte är någon idé att göra så? För jag går ner under veckorna - är det inte kilon eller? För när jag slarvar under helgen så går jag upp nästan allt, fast onsdag morgnar står jag ändå på lite minus efter förra onsdagen.
    För när jag åt bara GI så gick jag ju inte ner. Nu mår jag oxå bättre... Magen funkar mycket bättre och jag känner mig inte lika stinn som innan.

• Millan28

Jag vet faktiskt inte. Men om det totala kaloriintaget understiger det du förbränner på en dag så får du ju ett kaloriunderskott = viktminskning. Infon jag skrev tidigare var tagen från en artikel om pulverdieter och det kan vara värt att tänka på.

• Jessie76

Du e som ett levande uppslagsverk - lämna oss aldrig!

• Millan28

Ha-ha.... eller nåt....
    jag blir nog kvar ett bra tag, har ju 4-6 kg till som jag vill få bort....

• Miafina

Struntsak, men jag vägde mig idag.. för att se om det hade vänt från sakta uppåt... och det hade det =)

Iofs "bara" 4 hg mindre än i måndag, men det är ju ändå bara 2 dagar, så det var skönt =)

(Tänkte jag skulle skriva ngt bra istället för allt gnäll jag haft för mig på sista tiden;))

• Millan28

Det är ju jättebra MiaFina!! Själv vågar jag inte ställa mig på vågen, har inte ätit så bra de senaste dagarna så jag väntar tills det känns bättre.... *fegis*

Ingen träning idag förutom cykling. Löpning imorgon igen och förhoppningsvis nåt pass på gymet i helgen.

• Jessie76

Hej hej.
    Jag står i princip still sen förra onsdagen, men jag hade gått ner i måtten på rumpan och midjan. Låren hade oxå minskat så det är nog min gång och OT:n som kanske ger resultat.
    Så nästa onsdag ska jag ha gått ner tror jag.

OT: Igår var jag och provade min klänning för sista gången, och idag ska jag hämta den! Fan va najs, ursäkta svordomen, äntligen
    Oj, vad jag tyckte jag var snygg! Konstigt... jag måste fota mig i den så jag får se om spegeln ljuger

• Millan28

Du var säkert jättesnygg Jessie!!
    Visst är det en härlig känsla?? Jag har aldrig nånsin haft nåt så snyggt på mig som min klänning som jag gifte mig i.... och känslan man får när nånting sitter som det ska.

Svar på tråden Gå ner i vikt - peppningstråden