Gå ner i vikt - peppningstråden
En fortsättning på tråden: Ni som vill gå ner 10-15 kilo. Forts.....
Nytt namn, samma mål =)
Och kanske fler deltagare?!
En fortsättning på tråden: Ni som vill gå ner 10-15 kilo. Forts.....
Nytt namn, samma mål =)
Och kanske fler deltagare?!
Så, nu drar jag upp i skogen över midsommar =)
KOmmer tillbaka i början på nästa vecka troligen.... Men ser storligen fram emot att läsa om era braiga (eller fuskiga) midsommar ;)
Håll i hatten =)
Hatten är på
Glad midsommar på er allihopa - lycka till med ätande och sportande, förmodligen kommer jag återkomma efter helgen med rixångest, men den dagen den sorgen - ska försöka hålla munnen stängd
En nygift fru Rosell här. Allt om bröllopet finns att läsa här: www.brollopstorget.se/Forum-1-23/m1727587.html
Skönt att allt gick bra Millan =)
(eller nästan)
ÄR hemma en sväng från skogen, för att leta jobb.. åker tillbaka några dagar senare i veckan igen...
Har ätit typ allt som kommit i min väg... men har å andra sidan jagat ungar, så motionen har tagit skruv ordentligt...
Var i vattenpark en dag.. trappor i all förbannelse... har träningsvärk som en blå både igår och idag efter det.....
Har "bara gått upp ca ½ kilo" under veckan, trots all mat, tack vare all motion så jag känner mig rätt nöjd =)
Hej igen tjejer!
Har varit borta från chatten i en och en halv vecka. Jag och lillgrabben har varit hos mina föräldrar. Jag höll dieten hyfsat första veckan men motion har det inte blivit ngn. Torsdag till söndag har jag ätit vad jag velat inklusive pizza och tårta två dagar...
Nu ränkte jag köra pulver påsar denna veckan istället för atkins. Känner att jag behöver lite variation.
Nu skall jag sätta mig och läsa om Millans bröllop, skall bli spännande...
Hej tjejjor...
Hur går allt? Jag tycker det verkar dött här, har ni gett upp eller? Själv tycker jag att under veckorna går allt bara prima, men så kommer dessa eländiga helger Då kommer allt tillbax åsså får man börja om från början igen - nån som känner lika?
Jag tycker det går OK på helgerna bara man är hemma och inte är bortjuden eller skall ha en middags bjudning själv. Men om man skall iväg på något och väl fuskar så är det kört. Då kan man lika gärna fortsätta fuska och sedan är nästa allt slit ogjort. Har inte ställt mig på vågen efter midsommarhelgen ännu. Skall köra naturdiet några dagar först...
Jag har som tidigare sagt "gett upp" för stunden... VI kommer hem i helgen igen, och då skall jag vara duktig i ½ vecka igen, innan det bär av neråt till nästa party(n)... Har dessutom rolig lingonvecka så kroppen skriker efter lite allt möjligt märkligt och dumt.
men måndagen den 10 juli skall jag sätta igång hårt igen.. och köra så det ryker (hoppas jag) en stund framöver.... Skall försöka att få bort ytterligare ett antal kilon fram till jag fyller eländiga 25 i augusti... Om jag är ûberduktig och inget stör så hoppas jag på att nått magiska 80 kilo tills dess.... Men då får jag nog lägga på ett ordentligt kol... men som sagt, hellre för högt mål än att man går och tror att man har evigheter på sig att fixa det "snabbt och lätt".....
Om man nu skall bli gammal (har åldernoja värre) så kan man väl iaf satsa på att vara snyggare än på länge då ;)
Kör hårt brudar..... (Vi borde tillsammans gått ner en hel drös med kilon nu ;))
Här har det inte blivit något på viktminskningen men å andra sidan så har jag inte gått upp heller. Har ätit som vanligt sista tiden. Har förlorat min motivation på något sätt. Vet ej vart jag tappat den?
Ja... Jag har den då inte, så du får leta vidare Nä, skämt åsido - jag tror det är en epidemi, nu behövs vi för varandra tror jag....
Undrar om man trillar i det där: "om jag ändå har ätit det och det, så kan jag lika gärna ta det...." förstår ni vad jag menar? Jag är nog så iallafall, hur ska man komma från det?
Jo det där med fester och middagar och sånt, jag känner lika. Nu i helgen ska jag bara vara hemma med familjen, och verkligen stålsätta mig att fortsätta "veckomatsedeln". Då borde det ge resultat.
Gammal? Gammal? 25 år?! Hahahaa... Du är för rolig! Jag blir 30 i år! DET är gammalt!!!
Fast dom säger ju att livet börjar vid 50 så vi är ju tok-unga ännu!