Gå ner i vikt - peppningstråden
En fortsättning på tråden: Ni som vill gå ner 10-15 kilo. Forts.....
Nytt namn, samma mål =)
Och kanske fler deltagare?!
En fortsättning på tråden: Ni som vill gå ner 10-15 kilo. Forts.....
Nytt namn, samma mål =)
Och kanske fler deltagare?!
Hallå töser!
Här har jag inte skrivit på länge!
Jag är numera gift sedan en vecka tillbaka och vi hade verkligen ett underbart bröllop! Jag kände mig SÅÅ fin i min klänning och fick många kommentarer om hur smal jag blivit...
Jag har stått still på - 11 kg en längre tid nu och jag har väl "fuskat" en del oxå... Funderar på att köra en rivstart igen innan semestern... Kanske bikiniformen blir något bättre!
Bra jobbat alla tjejer här inne!!
Och jag försöker å försöker och kommer ingen vart... undrar var ni får all motivation ifrån...
Och jag är tillbaka från storstan igen =)
Fick kommentarer från både syster och bror till gubben min, de tyckte jag hade varit sååå duktig, och blivit sååå fin ;)
Nu blir det väldigt svårt framöver att försöka hålla ngt, eftersom det är midsommar, vi är uppe i skogen och dant.. men jag funderar på att helt enkelt (?) försöka skippa kolhydraterna - ppotatis, pastan och sånt. och käka grönsaker och "kött"... Blir nog enklast...
Oj vart motivationen kommer ifrån.... Jag har ingen för stunden, så jag har nog ingen, får återkomma när den infunnit sig igen....
Eller jo det var lite motiverande att slänga upp gubbens brorsdotter på 27 kilo på ryggen och inse vad man tidigare burit runt på.. (ca)... Gick ju, men det var ju inte direkt "roligt/megalätt".... Det var inspiration till att glädjas iaf =)
Miafina
Härligt det måste kännas. Det är när man hör från omgivningen som man vet att man har gått ner, det är så svårt att se själv när man står framför spegeln.
Imorgon kör jag igång på allvar. Ska väga och skriva upp allt jag äter så får vi se om det går åt rätt håll. Hade tänkt hålla på i 12 veckor eller så lång tid det tar, men det är skönt att ha en tidsperiod att hålla sig inom.
Har precis kommit hem från en kvällspromenad/jogging på 75 min. Kan säga att det är så otroligt varmt, svetten bara rinner. Har köpt nya joggingskor så jag var bara tvungen att testa om de var bra.
Imorgon rapporterar jag min startvikt och jag hoppas jag lyckas hålla mig från allt gott nu =/ Tror det längst jag har klarat är 10 dagar utan att synda, nu ska jag banne mig slå det
Apropå motivation så har jag som jag skrev köpt en jeanskjol i storlek 30". Denna går inte över höfterna nu men det är mitt mål att komma i den, och jag har den hängandes framme för att motivera mig.
Hoppas ni har haft en trevlig helg!
Idag är det ju rapportdag.... Men allt jag kan säga är att jag lyckades inte gå ner så mkt som jag ville inför helgen, och jag har gått upp... Inte märkligt med tanke på att jag mulat i mig en massa god mat.... hemmagjordbuffe går ju sällan av för hackor =)
Summasummarum blev iaf ½ kilo upp sedan förra måndagen... så det kunde ju varit värre iaf.
Nu skall jag vara duktig i 3 dagar eller så som vi skall vara hemma, för att "sona" för vad resten av veckan kommer bli...... Så nu går väl det hela mest ut på att "hålla vikten", snarare än att gå ner.
trist om vädret ger upp nu i midsommartider, men ändå skönt med lite avbrott från värmen... en skur för att rensa ur luften vore nog välbehövligt...... Fast då vill man ju såklart att vädret blir bra igen sen =)
Fy tusan vad mkt mygg det är i Sthlm (Ekerö).... är helt sönderbiten =(
Det är bara att ta friska nya tag (det kunde som dusa vara värre)!
Min starvikt är 86.9 kg och det är illa, men det är väl därför man ska ner. När jag vägde mig förra måndagen så visade vågen 87.8 så 9 hg ner även fst jag har syndat 5 dagar av 7 =( Men nu ska det bli ändring på det. Jag kan tydligen inte kontrollera min syndande så då hoppar jag det helt och hållet.
För att gå ner 16.9 kg på 12 veckor så är det en viktnedgång på ca 1.4 kg i veckan, 2 hg per dag. Det ska jag väl klara hoppas jag. Man förlorar ju mycket vätska i början så vi får väl se. Nu ska jag iväg till gymmet och lyfta lite vikter. Tack och lov att det inte är strålande sol (mitt gym har ingen luftkonditionering).
Ha d bra alla!
Hej allihopa!
Jag har inte syndat så mycket i helgen, men vi får se på onsdag vad det "lilla" jag syndat har resulterat i. Synd att man gör det hela tiden bara
Som sagt tidigare e det ju midsommar och då e det ju så himla lätt att inte äta Sen har jag ju inte så himla länge kvar så snart får man väl ställa sig frågan om hur tusan man ska göra resten av tiden - alltså hålla den stora övervikt man har eller kämpa som tusan sista veckorna...
Jag slutprovar ju klänningen snart, så jag vet inte hur mycket mer jag "får" gå ner, för att inte behöva sy om hela klänningen... Jaja, kärt besvär eller?
Jag har varit ut på krogen i fredags med jobbet, träffade då massa bekanta som gjorde stooora ögon hur jag såg ut - jättekul! Fast jag tycker ju inte att det är så mycket på vågen - men som sagt, man kanske omfördelar på ett fördelaktigt sätt
Hej svejs!
Nu går det bra för mig!
Kan rapportera om 2kg minskning sedan starten!
Iochförsig tagit 4v, men skynda långsamt då jag har fel på ämnesomsättningen.
Ha en bra dag tjejer och försök stå emot alla frestelser!
Idag har jag ätit fil, flingor och jordgubbar till frukost. Känns super!!!
Äter nu fil, flingor och oftast banan varje morgon. Men så var det lite jordgubbar kvar från igår. Så gott - så nyttigt
Trevligt med goda reaktioner Jessie =)
Skönt att det går iaf Fru A =)
Delicatoboll - låter onekligen gott =)
Känns som jag har gett upp nu i allt virrvar... känns inte som "ngn idè" att anstränga sig i ett par dagar, när man endå kommer äta upp sig sedan.... så jag anstränger mig inte nämnvärt just nu.... Får hoppas det blir nya tag typ nästa vecka och fram ett tag =)