Gå ner i vikt - peppningstråden
En fortsättning på tråden: Ni som vill gå ner 10-15 kilo. Forts.....
Nytt namn, samma mål =)
Och kanske fler deltagare?!
En fortsättning på tråden: Ni som vill gå ner 10-15 kilo. Forts.....
Nytt namn, samma mål =)
Och kanske fler deltagare?!
grattis till att äntligen blivit fru
Underbart Drakdal =)
Följdaktigen... Jag är tillbaka.... man är ju löjligt beroende... *dumma BT* =)
Ja man blir ju det.
Varför går jag inte ner !?!?!?
Jag måste ju göra ngt fel???
Atkins är ju det man skall gå ner mest med men har bara gått ner 7 ynka hg.
Blir så less på allt ihop...
Funderar på att ta ett (två,tre) glas vin ikväll och mörk choklad. Kanske triggar ämnesomsättningen lite. Vad tror ni, vad skall jag ta mig till???
Körde pilates idag och skall snart gå ut med lillkillen. Kör ett träningspass senare idag.
lebrah - det här var din andra vecka eller?
Jag har ingen aning om varför det tycks så svårt för dig..... Själv är jag lite sugen på Atkinsmat nu... men vill inte ta den första smällen att gå upp x antal kilon innan det vänder....
Så personligen så skall jag imorgon fortsätta men trista pulvermojs, och försöka mota bort de sista kilona ner till de åtråväda 30 minus.....
Ser inte fram emot det, men får väl leva på att jag åt gott igår, och troligen får göra det på lördag igen......
är det nån här som tror på produkter som ska göra huden fastare, jag beställde nämligen nåt från yves roch el va dom heter tänkte använda den på magen o midjan o kanske till o med på låren... nån som vet nån sånn produkt som funkar?
Civodruk: Vet inte riktigt. Är ju rätt desperat själv och håller på och smörjer in mig med en cellulitkräm jag köpt på ullared. Har bara gjort det i en vecka så jag vet inte om det funkar ännu.
Miafina: Ja, det blir två veckor påmåndag. Du säger att du först gått upp i vikt innan du gått ner med atkins. Hur länge höll du på att gå upp och när började du gå ner? Hur mkt gick du sedan ner?
lebrah
det var den här jag beställde:
www.yves-rocher.se/shop_app/app_SE/jms.jsp&_JMS_FLOW_NAME_=Main_JFLNUM_1&nav=product&familyNodeId=1&subFamId=2&lineNodeId=3&articleNo=79027&page=product
men jag fick den idag hoppas den funkar iaf jag hatar o lägga ner pengar på dumma produkter som inte funkar
Yes! Fick mensen idag. Kan pusta ut. Ingen bebbe på väg nu i bröllopstider.
Borde även förklara min oooootrooooligt sega viktnedgång.
Sitter och njuter av ett glas vin, cashew nötter och lite mörk choklad. Känns bra. Att fuska med ngt som faktiskt inte är så farligt. Ja menar, man får ju äta/dricka de sakerna ibland enligt atkins och gi så det borde ju vara ok.
Ingen här idag?
Ni sitter inte och soffar till er med grilloljan rinnandes mellan fingrarna va?
Jag har varit ute.. Först ute på gården, suttit i gräset och sommarplanerat lite.. sedan tog vi en promenad... ca 1 timme =)
Har gått upp en del när jag varit borta nu 2 dagar med party... och fortsatte tyvärr att vara en dålig matmännsikoa när jag kom hem igår... Men idag har jag tagit nya tag.... Så vi får se vad vågen säger imorgon.... Men nu blir det fullt ös tills fredag igen, då det bär iväg på nytt...
Men så mkt som möjligt skall väck.. Och eftersom jag har ätit såpass mkt nu flera dagar, ja då skall jag köra extra hårt fram tills fredag.... Så denna vecka blir "vikten framför allt".... Sedan skall jag börja att äta lite lagom nästa vecka är det tänkt.... Njuta av god sommarmat, som massa nyttiga sallader och dant.....
AJ - bränt mina axlar......
Blir handboll nu kl 17 tillsammans med maten =)