Gå ner i vikt - peppningstråden
En fortsättning på tråden: Ni som vill gå ner 10-15 kilo. Forts.....
Nytt namn, samma mål =)
Och kanske fler deltagare?!
En fortsättning på tråden: Ni som vill gå ner 10-15 kilo. Forts.....
Nytt namn, samma mål =)
Och kanske fler deltagare?!
Välkommen civodruk, moral och beslutsamhet tror jag hjälper. Kom igen, bestäm dig ordentligt så går det!
Fru A: hur går det med din ämnesomsättning, har du fått någon medicin ännu? Jag har nämligen oxå fått det beskedet, och fått medicin men det enda jag känner är att jag svettas och har börjat få finnar!!! För första gången i mitt liv hade jag 3 st på näsan samtidigt!! Jag vet att det är ett löjligt problem men att börja få finnar vid 30 är ju inte riktigt kul
Jag äter Naturdiet fortfarande och nu har jag börjat äta middag för att inte rasa/gå upp för fort. Millan - hur gör du? Vad äter du? Äter du bara sallad eller? Jag åt vanlig mat igår (köttfärssås med sallad och ost). Vet inte om det blir för mastigt, men det känns som att jag vill äta "riktig" mat iaf en gång om dagen...
Jag förlorade förresten inte ett gram på att amma - jag fick oxå höra att allt kommer försvinna bla bla bla men icke sa nicke
The story of our life - eller hur?
Jag åt bara naturdiet + en grönsallad (tomat, gurka, sallad, kryddor, vinäger) och några äpplen i 5 dagar (ett undantag på 2:a dagen då det var utgång med jobbet). Sedan naturdiet på dagen på lördagen och grillad fisk med ris & fettsnål sås på kvällen.
Samma sak som innan (nturdiet & sallad) i 5 dagar sedan naturdiet + fett/kalorisnål middag i tredagar.
Cyklade 1,5 mil 5 dagar/v och sprang 5km 3 dagar/vecka.
La till en bar/dryck/pulverpåse eller en banan de dagar jag tränade mycket.
På det gick jag ner 3,4 kg och då låg jag på BMI 25 när jag startade. Sedan har jag blandat lite och gått ner ytterligare ett kg.
Jessie76:
Hej på dig!
Jag har varit och tagit fler prover i veckan på ämnesomsättningshormonerna (långt ord det där), och beräknas få svar senast 16 juni. Innan dess får jag troligtvis inte nån medicin.
Får se vad som händer....
Nähä, de tyckte väl inte att mitt inlägg var ok =(
Nåväl... Har varit på stan, måste hitta en snygg topp eller ngt till dopet (tänkta jag kunde har på studenten imorgon också).. men nej, hittade inget.. eller ju hittade massa, men inget som satt bra..... HIttade två jätteläckta västar... strl 40 satt precis lagom.. i midjan.. brösten höll på att spränga skiten, när dem ens gick att tvinga ner.... Sedan provade jag olika saker... srtl 44 och 46.. och då fladdrade det i midjan så jag såg typ gravid ut istället.. nada form, samt att brösten fortfarande inte fick plats...
VAD I *PIIIIP* är det för folk som gör kläder och tror att man har stor storlek och små bröst??
Jag fick knappt i mina bröst ordentligt i strl 46 när jag hade 36 i övrigt..... Och det var ngt "avskuret" eller liknande...
Nåväl strl 44 passade i de fall jag provade iaf - på underdelar....
Men som sagt, hittade inget bra... Fick köpt present till broder iaf.. och det var väl det viktigaste...
VI kollade på ringar också.... Se vad man vill ha för typ.... OCh eftersom jag måste byta förlovningsringen också så är jag ju fri att välja "vad som helst"... vilket innebar att jag såklart föll huvudstupa för en vitguldsring (förlovning)... Jag som sagt att jag inte ville ha vitguld..... Men den var lagom kantig, mjuk insida, och precis lagom stor... (var troligen det som gjorde det)..... Oj vad läcker den kändes.... Så jag som tyckte att vanligt guld är mer sofisikerat/tidlöst.... tja.. jag blev så glad av att ringen liksom "strålade"
Jag blir tokig =)
Hej igen!
JAg har just kommit hem. Varit och vägt mig på VV idag.
Minus 1,1 kg på 2v..
Talade om för konsulenten att jag har låg ämnesomsättning. Hon sa inget alls. Jag sa att det är troligtvis därör inget har hänt på så länge. Fortfarande inget sagt från konsulenten....
Miafina: JAg skrattade gott åt ditt inlägg med kläderna..
Kanske inte va så roligt för dig, men jag tyckte sättet du berättade det på gjorde det roligt..
Förlåt om du tar illa upp...
Nejdå inte alls.... Man vet ju knappt om man skall skratta eller gråta, så bättre göra det första
nån ge mig ett bra sätt som funkar så kör jag på d :)
jag vill gå ner 5-10 kg
Fast det där är ju väldigt olika vad som funkar för olika personer...
Men allmänt så är GI vettigt, så om du inte "har mer" att gå ner, tycker jag iaf att du skall köra på det =)
vad är GI, nä e nog ite bra o gå ner mer, jag e 176 cm lång o väger just nu 70 kg, så 5-10 kg är ok