Gå ner i vikt - peppningstråden
En fortsättning på tråden: Ni som vill gå ner 10-15 kilo. Forts.....
Nytt namn, samma mål =)
Och kanske fler deltagare?!
En fortsättning på tråden: Ni som vill gå ner 10-15 kilo. Forts.....
Nytt namn, samma mål =)
Och kanske fler deltagare?!
Såg reklam om den glassen idag. Har aldrg testat den. Tänker inte göra det u heller. Skulle äta lunch men jag har ingen matlust så jag åt bara hälften, fast det är inget jag klagar över. Det är bara välkommet att jag skall få en släng av att inte ha ngn matlust. Det händer ju i princip aldrig mig...
Vad spännande med klänningen! Hur ser den ut?
lebrah:
Jag såg också den reklamen, det var nog därför jag blev sugen på den... men jag blev ju sugen på min blivande man med....
Det är klänningen till vänster
www.kikstockholm.com/festn4.htm
Millan28:Åh, vad läcker den är!!! Skall du ha den färgen också?
Jajamen!!! Men det var inte lätt att hitta matchande skor och näbbklänning. Men det gick med lite letande på ebay.
Millan28:du kommer bli urläcker!!! Blev det ngn glass?
Själv har jag varit ute på intervall träning och sitter just nu och efter svettas. Skall hoppa in i duschen.
Miafina: Hur går det? Mår du bättre? Är det motivationsmässigt du mår dåligt eller ngt annat?
Motivationen tryter....
Sedan så spökar tyvärr mina andra problem också... har mkt skumt i hjärnan som jag skulle önska jag slapp.... ställer till så mkt dumt...
Trött som en gnu är jag också.. så skall sova tidigt idag känner jag....
Så du lider också av hjärnspöken. Jag har haft min beskärda del av det också. Ngt du vill prata ut om? Lätta på trycket lite?
Det är svårt att säga... men kort sagt så lider jag av depression sedan hur många år som helst... Det "kommer och går" i betydelsen att det finns bättre och sämre stunder....
Fick diagnos för 7 år sedan, men dem (läkarna) gissar att det har funnits i ca 20 år.. dvs sedan jag var 5 år ungefär....
Det har påverkat mig mkt på mindre bra sätt, vilket tillsammans med mitt handikapp (hörselskadad) gjort att jag varit svårt utsatt under hela min uppväxt har givit mig många "issues" i form av apdåligt självförtroende osv osv i en lång rad....
Just nu har jag en "dålig" period, vilket gör att minsta lilla grej blir väldigt jobbigt.....
Men vi har ju säkerligen alla våra problem, så det är inte så att jag känner att jag skall "belasta" denna tråd med sånt...
Men oavsett så tycker jag att det är så inspirerande med er alla som kämpar och sliter, och lyckas =)
Det känns ju som att det är det man behöver... se/höra människor krossa "barriärer", ta itu med sådant som man anser vara problem... att det faktiskt går =)
hmmm nu blev jag nästan sentimental här.. var ju inte meningen =)
Låter tufft men du får fortsätta kämpa. Du vet ju att om det känns dåligt nu så kommer det kännas bättre ngn annan gång.
Miafina: Belasta på du om du känner för det. Vet du varför du har dåliga och bra dagar, dvs vad som är den utlösande faktorn och har du fått någon hjälp att hantera det (terapi, mediciner etc)? Hoppas att du kommer upp snart!! *styrkekram*
lebrah: Det blev faktiskt glass, men inte kaloribomben Ben & Jerry utan 5%-ig vaniljglass med krossad dajm på (den typen de har nu med mörk choklad) *mums*
Idag hade jag gått ner igen och ligger nu på 65,4. Vill ju inte väga över 65 men det är ju några dagar kvar att åtgärda det....
Nu är det bara 2 dagar kvar tills vi åker, och 4 dagar till vigseln.....