Gå ner i vikt - peppningstråden
En fortsättning på tråden: Ni som vill gå ner 10-15 kilo. Forts.....
Nytt namn, samma mål =)
Och kanske fler deltagare?!
En fortsättning på tråden: Ni som vill gå ner 10-15 kilo. Forts.....
Nytt namn, samma mål =)
Och kanske fler deltagare?!
Miafina: Har du provat brun-utan-sol el sån där spray?
Annars är mitt tips att ha kläder som du trivs i. Har du kläder där du hela tiden går och tänker på hur blek du är etc så syns det utanpå med... men det vet du väl redan?
Millan - jo jag vet ju det.. eftersom det är länge sedan jag kunde ha kläder som jag trivs i...... Men jo det är ju viktigt att man slipper "gå och tänka" som du säger.... Jag får se vad det blir för väder helt enkelt.. ta med nga olika förslag =)
Jag har tyvärr inga lämpliga "lagomfina" kläder... så man får pussla, men det får ordna sig, är ju inte mig folk skall kolla på ;)
Jag får nog testa brun utan sol på benen ja.. låter som en vettig idè =)
Göra det idag, så att det hinner rätta till sig om jag blir helt orange eller flammig... det vore ju ngt, komma röd och orangeflammig *ser för min inre syn*
Nej jag får återgå till tvättsortering ett tag.. jippie ;)
Jag har ett tips: Dove har en hudlotion som ska göra att man får lite mer färg. Inte så himla dyr, luktar gott och funkar faktist. Testa den om ni vill.
Jag går oxå i kjol idag, men jag jobbar på en bilfirma och vi är endast två tjejjer och hon är lika blek som jag och har oxå kjol idag, så det går bra
Vi har 26 grader hörde jag just, och i Boden är det visst 31 grader varmt... Phu..
Hehe - jag fattar vinken tjejer, det går att ha kjol även med bleka ben ;)
Här är det 28 grader drygt i norrläge/skugga hela dagen =)
Varmt!!! Skönt så länge man inte placerar sig i stekande solen för länge =)
Kört igång med pulverdiet bara nu. Har tänkt mig att hålla ut i åtminstonde 2 veckor.
Var duktig igår och cycklade till och från jobbet 3.3 mil blev det.
Men vilken värk i rumpan jag har idag.
Intervalltränat igen, hållit mig till atkins trots att jag blivit läskat av att varneda jäkla människa går och smaskar på mjukglassar...
Mmmm, jättejobbigt att se på när andra människor mumsar i sig godsaker..
Jag försöker så gott jag kan och ibland går det bra ibland inte..
Har dock inte gått upp iallafall. Står kvar på 83,4.
Började på 84,5 för 3v sen..
Går trögt.. Har ännu ej fått besked ang testerna på ämnesomsättningshormonerna. Hoppas de ringer idag.
Ha en bra dag!
Sista dagen på jobbet idag och jag vill inte jobba.... har dock en massa som jag bör få undanstökat innan jag går på semester så det är nog bäst jag sätter fart....
Imorgon bär det av till Gotland och på lördag gifter jag mig!!!!
Kommer dock att återkomma till den här tråden även efteråt och kämpa bort de sista kilona tillsammans med er...
Kämpa på duktigt nu tjejer!!!!
Millan28: Hoppas du får en fantastisk helg och att det blir en sagolik dag på lördag!
Ha det underbart Millan =)
Fru - jag känner mig nästan i samma läge som du... jag vet inte varför, men jag läskas av dumma saker, och faller =(
Så även om jag hoppas på neråt så känns det som jag får vara glad så länge det inte är upp....
Idag händer inte så mkt speciellt - skall väl som vanligt röja lite, plocka ner saker i källarn och sånt, om man orkar med det...
Vet inte varför men mår lite sunkigt idag.. får hoppas det släpper...
Gott mod soldater!!!