Cambride forts... :-)
Hej tjejer!!
Nu fortsätter vi här...
Styrke-kram!!
Hej tjejer!!
Nu fortsätter vi här...
Styrke-kram!!
mastermind
Grattis, vad duktig du är.
Änglahund
Jag läste att du bor i Irland, jag har alltid velat åka dit, men tyvärr inte haft möjlighet att göra det. Jag är helt fängslag av irländsk musik. Jag köpte en cd skiva som heter "She moved through the fair" den var jätte bra, jag har aldrig hört något vackrare. Hur går det för dig?
Hej Nattens Drottning75 - Irland är underbart.
Jag bodde tidigare i Dublin i 3½ år, men är sedan 5 år tillbaka bosatt på Nordirland, ganska nära Irlands östligaste udde. Jag trivs jättebra, och jag kan verkligen rekommendera att "turista" nere på södra delen av Irland, det är urmysigt!
Irländsk musik finns det hur mycket som helst av, som du säkert har märkt :)
Det finns ett ganska bra band som spelar "trad" eller traditional music, jag tror dom heter "The Chieftains"
Här uppe är det ganska markant en klyfta mellan irländskt (katolskt) och engelskt (protestantiskt) så det gör att man inte gärna skyltar med något som tillhör specifikt den ena "halvan" eller den andra.. Det är lite kasst, men annars trivs jag här. Jag skulle dock aldrig flytta in till Belfast igen, vi bodde mitt i smeten innan, och det var hemskt! Nu bor vi ganska långt utanför stan och pendlar mellan 8 och 9 mil om dagen, men det är det värt. :)
Änglahund - Nix, ingen träning än, tyvärr. :( Och jag jobbar hemifrån, så det är sällan jag ens får vardagsmotion. Men jag ska försöka skärpa mig på det området. Men jag väger ju fortfarande mycket mer än alla andra här, så jag har nog lättare att gå ner, iaf nu i början.
nattens drottning75 - Tack! :) Hur går det för dig; har du kommit igång än+ :)
Grattis Mastermind!!!!jätte bra!!
Själv så visade vågen på -1,4kg och jag har nu gått ner -33kg....
Började ju äta i torsdags och det går ganska så bra tycker jag nu...
Kommer att åka till Grekland nu den 8:de men jag återkommer till midsommar då jag kommer hem igen med min dåvarande vikt..hoppas bara att det inte har gått upp allt för mycket...
Ha det bra alla CB kompisar!!!!
mastermind
Jag tänkte köra kombinerad kur den här veckan, eftersom min mammas vännina har bjudit oss på middag på lördag, så känns det som att jag måste äta, kan inte säga till henne att jag bantar, tycker att det är fult. Nästa vecka börjar sommar-lovet, så det rätt att på börja på måndag. Jag ska vara ledig i 10 veckor och det känns jätte skönt. Jag kan ängna 100 % åt min viktminskning och kommer även att ha mycket tid till träning.
Änglahund
Jag skrev ett specialarbete om konflikten i Nordirland, och jag kan förstå dig att du inte vill bo i Belfast.
Hej på er, skulle så gärna få lite hjälp av er. Jag skulle så gärna vilja påbörja en cambridge kur, måste bli av med några kilon innan bröllopet (inom en månad!) är visserligen bara kanske 5 kg som måste bort, men jag vet ju att cambridge funkar, har försökt med GI tidigare o jag bara fuskar
Frågan är nu; vad gör jag? Vem kontaktar jag? Hur går jag tillväga? (bor i Norrköping om det spelar ngn roll)
Hoppas att ni kan hjälpa mig! Kram på er!
septemberbrid
grattis 33 kg är jätte mycket. Du måste vara jätte stolt över dig själv, kan inte vänta tills jag gått ner lika mycket.
Alla här är superduktiga, nu känner jag mig jätte motiverad.
september bride - Tack, och detsamma! :) 1,4 kg är ju jättebra på kombinerad kur, tycker jag. Det skulle inte förvåna mig om du gått ner efter din semester, också. :)
nattens drottning75 - Det låter som en bra plan, tycker jag. :)
mar1lyn - Sitter din klänning bra nu? Om den gör det så tycker jag att du ska vänta med att gå ner efter bröllopet, så inte klänningen sitter "fel" på bröllopsdagen. :) Men annars hittar du en konsulent nära dig via Cambridges hemsida; www.cambridgekuren.se/ Du kan även läsa massa info om själva kuren på den sidan. :)
den sitter okej eftersom det är korsettsnörning på den, men jag kommer att behöva tänka på att dra in magen under dagen, annars blir det putande Varför borde jag vänta?
tack för länken ska genast kika!