Cambride forts... :-)
Hej tjejer!!
Nu fortsätter vi här...
Styrke-kram!!
Hej tjejer!!
Nu fortsätter vi här...
Styrke-kram!!
tog nya tag igår efter ett uppehåll.
Startvikt igår 88.7.
Cyklade fram och tillbaks till jobbet totalt 3.3 mil
Uller - välkommen tillbaka. 3.3 mil på cykel, inte illa och i denna värme
Vad har du för mål? Är det Ren som gäller?
Suss
Mastermind och Suss1: tack för peppningen! känns bättre nu när jag vet att det inte känns så mkt första veckan. belve orolig ett tag att jag kanske inte kan gå ner i vikt med cambridgekuren. men det gör väll alla?
Maria G: ja, 38kg är rätt mkt, men absolut inte omöjligt. det tar bara lite längre tid.
Jag vet inte riktigt vad jag väger just nu, ska väga mig imorgon. Men jag är 173 cm lång och vill gå ner till 60-65 ungefär. så det är ungefär 20 kg. så jag fortsätter kämpa på. ska nog gå på ren kur tills jag nått mitt mål. lika bra att fortsätta.
kämpa på!
Är inne på min andra dag och det känns jätte bra, äntligen gör jag något åt min övervikt. Är så glad.
.
Tack, tjejer för att ni finns.
Hej alla glada, duktiga människor... För mig går det mindre bra.. Har inte orkat mig på att testa ren kur igen, känner mig inte så motiverad... Körde kombinerad ett tag men kände mig lite trött på det så nu har jag skippat CK helt i två dagar...
Hmmm, hur jag ska fortsätta nu vet jag inte.... Vet inte om jag orkar. Ja, från att ha varit underviktig hela livet och på tre år bli överviktig (bra jobbat!) så får jag ju skylla mig själv. Skulle vilja vara normalviktig i alla fall...
Får försöka peppa mig att testa ren kur igen..............
pickolina
Tråkigt att det inte går så bra för dig, om du inte känner dig motiverad tycker jag att du inte ska börja med renkur.
Jag har försökt med renkur minst 20 gånger det här året, och för varje gång jag misslyckades kännde jag mig som en förlorare till slut intalde jag mig själv att det här kommer jag att inte klara av innan jag ens hade börjat. Nu känner jag mig jätte motiverad och jag har klarat av min första dag på ren kur.
Jag gick på ren kur i sex veckor för några år sedan och efter det kände jag att kan jag klara av det en gång så kan jag göra det igen, men tyvärr så kunde jag inte det, eftersom jag inte var tillräckligt motiverad.
Vänta tills det känns rätt.
nattens drottning75
Nej det är ju sant.... Jag föll på fjärde dagen, trist...tänk om jag kämpat vidare... Men 3e och 4e dagen var outhärdliga tyckte jag... Hmmm.... Nej just nu känner jag mig väl inte så motiverad och då är det ju bättre att skita i det helt, precis som du säger...samtidigt så känns det inte helt rätt heller, för jag vill ju.... Tja, får hoppas att motivationen kommer tillbaka helt enkelt! *fniss*
Tack för stödet! :)
Stort LYCKA TILL på din färd...! :)
Hej igen.
Jag har tänkt mig att köra ren kur och försöka cykla till jobbet ibland så att man rör på sig lite.
Har cycklat idag igen. får se om jag cyklar hem beroende på om det regnar. Det har kommit en skur nu i eftermiddag.
Annars kommer det att bli 3,3 mil idag igen.
Var det något fel på denna tråd, Nattens Drottning???? ;)
ja, alla trådar var borta när jag loggade min in, men det funkar ju nu. Så bra.