• *Vårblomma*

Cambride forts... :-)

Hej tjejer!!

Nu fortsätter vi här...

Styrke-kram!!

• Svar på tråden Cambride forts... :-)
  • nattens drottning75

Tack Mastermind
    Jag ska försöka att inte väga mig imorgon.

• Singing..

Hej!
    Ny brutta på forumet här ! Har suttit och läst igenom era inlägg och efter att ha velat fram och tillbaka under ett års tid(minst)om hur jag ska bli av med mina överflödskilon -igen(gick ner 17kg för 3 år sen men gick tyvärr sen upp dem igen)så har jag nu bestämt mig; Mina kilon ska bort med ren kur! Jag känner att jag inte lever mitt liv fullt ut just nu. Sur på sambon, hänger inte med kompisarna ut på Lördagarna, till stranden mm för att självförtroendet inte är det bästa just nu. Väger 77kg och vill ner till 59kg.. Skall dock på bröllop 1/7 så efter den helgen sätter jag igång! Hoppas på erat stöd!
    Kram /Nu eller aldrig

• Mastermind

Singing - Klart vi stöttar! :) Tänk på att köpa hem påsar till den andra juli, bara. Så att det inte blir uppskjutet eftersom du inte köpt hem påsar. :)

• nattens drottning75

Singing
    Om det är stöd du behöver har du valt helt rätt. Själv fått mycket stöd, och hade inte klarat utan den här tråden. Du har helt rätt i att det är svårt att leva livet fullt ut om man inte är nöjd med sin kropp. Lycka till

• nattens drottning75

Jag kunde inte låta bli att väga mig idag, jag vägde 92,5 kg. Jag har bara gått upp 0,5 kg, trodde att jag hade gått upp mer. Idag är det en ny dag och jag ska börja igen på ren kur.
    Tack för ditt stöd Mastermind.

• Mastermind

nattens drottning75 - Phew, det var ju tur! :D Jag vet hur jag är annars, och utgår nog från att alla reagerar som jag. ;) Hade jag sett t.ex 2 kg plus på vågen hade jag varit _jäkligt_ nära att ge upp. Men 0,5 är ju lungt; man har ju alltid lite pendelvikt. :) Hoppas det funkar hela vägen denna gången, då. :) *pepp, pepp*

• Augusti Bruden

Här kommer en liten uppdatering på min vikt! Idag ställde jag mig på vågen och den stannade på 74,6kg! Jippi! Nu har jag "bara" 6,6kg kvar att klara av tills bröllopet i augusti. Det ska väl gå va?

• Mastermind

Augusti Bruden - Ja, går du på ren kur så ska det absolut gå! :D Grattis!

• nattens drottning75

Mastermind
    Jag skulle behöva lite hjälp,jag kan inte sluta tänka på mat efter att jag åt igår.
    Jag vill så gärna gå på ren kur men det är inte lätt när jag har mat i tankarna hela tiden.

• Mastermind

nattens drottning75 - Försök sysselsätta dig med något annat. Spela tetris, solitaire eller mahjong på datorn, kanske? Gå in på stayfriends.se och snoka efter gamla klasskompisar, gå in på youtube.com och kolla en massa roliga videoklipp. Googla på ditt och dina närmaste namn. Leta upp makeoversiter där du kan ändra hårfärg och frisyr och lek runt. Gå in på sparade gamla favoritlänkar som du inte varit inne på på hur länge som helt. Gå in på modehusens hemsidor och bli inspirerad och motiverad. Skriv dagbok. Bygg en hemsida. Lek med foton i Photoshop. Sortera mappar och lösa filer på datorn. Städa på riktigt, och kolla runt på ikea.se för förvaringsinspiration. Eller kolla på en massa foton på mat på matsidor om det hjälper dig från att äta (men om det gör det motsatta; håll dig undan ;)).

Hoppas något av dom tipsen kan hjälpa. :) Om det fortfarande är svårt så kan du tänka ut grejer som belöning, som du får för varje dag du klarar dig igenom detta, eller för varje kilo eller vart 3:e eller så (ej ätbart). Skriv upp dom på en lapp. Gör iordning ett viktdiagram som du kan fylla på efter hand. Ta dina mått på en massa ställen på kroppen (kolla min hemsida för att se vart du kan mäta; medlem.spray.se/viktigt/).

Gå in på Aftonbladet och slösurfa och läs knäppa historier. Leta upp en chat och ös ut en massa som du har på hjärtat, utan att behöva avslöja vem du är. Bli medlem på en community (googla så hittar du en massa). Haha, jag kan visst inte sluta. ;)

Men jag hoppas något av det hjälper, iaf! :)

Svar på tråden Cambride forts... :-)